سه شنبه 27 فروردین 1392 - 14:20

کفاشیان: هدف‌مان کسب ۴ سهمیه کامل است

کفاشیان: هدف‌مان کسب ۴ سهمیه کامل است

به گزارش بویر نیوز به نقل از افکار ، نشست مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر با مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ظهر امروز ‌سه‌شنبه با حضور کفاشیان، محمدنبی، آیت‌اللهی، تاج و جمعی از اعضای هیات رئیسه و روسای کمیته‌های فدراسیون از جمله رئیس آکادمی ملی فوتبال، روابط عمومی، تدوین آئین‌‎نامه و مقررات و حراست و همچنین عزیزالله محمدی رئیس اتحادیه فوتبال برگزار شد.

در این نشست علی کفاشیان با تبریک سال نو گفت: این نشست به منظور انتخاب اعضای مجمع سازمان لیگ برتر برگزار می‌شود. در نشستی که هفته گذشته داشتیم روسای هیات‌های حاضر در مجمع مشخص شدند و با توجه به اینکه لیگ دسته اول در سال آینده به سازمان لیگ برتر می‌پیوندد، به همین دلیل این مجمع متشکل از باشگاه‌های ليگ برتر و دسته اول و هيات‌های فوتبال استان‌هایی است که یا در ليگ برتر و یا در ليگ دسته اول تیم دارند، تشکیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هفته آینده هم مجمع سازمان لیگ برتر برگزار می‌شود تا در آن سیاست گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها انجام شود تا با فعالیت‌هایی که انجام می‌دهیم با هماهنگی در راستای اعتلا و توسعه فوتبال کوشا باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: امروز یک فرصت مناسب است تا درباره لیگ قهرمانان آسیا هم صحبت کنیم. با توجه به اینکه امسال توانستیم ۱+۳ سهمیه بگیریم، قصد و تلاشمان این است سال آینده با ارائه مدارک کامل ۴ سهمیه کامل را در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کسب کنیم که این کار از طریق سازمان لیگ برتر و اتحادیه فوتبال پیگیری خواهد شد. هدف ما بالا بردن کیفیت فنی تیم‌های لیگ برتر و افزایش سطح فنی آنها است و باید برای این مهم تلاش کنیم.

وی ادامه داد: در چند سال گذشته از باشگاه‌ها تنها یک تیم و یک نام وجود داشت اما با توجه به الزامات فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال حاضر و پس از گذشت چند سال، تمام جنبه‌های مدیریتی یک باشگاه باید وجود داشته باشد تا یک باشگاه واقعی باشد.

کفاشیان در پایان گفت: وجود آکادمی باشگاه‌ها یک الزام است که اختصاص بودجه به آن کاملا لازم به نظر می‌رسد. در واقع باشگاه‌‍ها برای توسعه فوتبال پایه و برداشت محصول و دست رنج‌شان بودجه لازم را به آکادمی‌های‌شان اختصاص دهند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=33751
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما