سه شنبه 27 فروردین 1392 - 10:56

هواداران فوتبال کهگیلویه و بویراحمد به گچساران می‌روند

پرویز موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: از همه رسانه‌ها به خصوص صدا و سیمای استان و شبکه استانی سیمای دنا و همکاران آن‌ها در رادیو می‌خواهیم برای ترغیب هواداران فوتبال در راستای حمایت از تیم نفت و گاز گچساران در بازی حساس روز چهارشنبه پیش‌رو سنگ تمام بگذارند.

این مسئول امور ورزش و فوتبال در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: حضور دو تیم از یک استان کوچک مثل ما در فوتبال دسته اول فوتبال کشور غنیمتی است که باید آن را قدر بدانیم.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: فوتبال گچساران به عنوان قطب فوتبال کهگیلویه و بویراحمد استحقاق آن را داشته که از سالیان قبل تیمی در رده‌های بالای فوتبال کشور داشته باشد و از نظر ما این تیم حتی می‌تواند در لیگ برتر فوتبال نیز حضور داشته باشد.

موسوی با قدردانی از زحمات و حمایت‌های جانانه مسئولان شرکت نفت و گاز گچساران از این تیم افزود: اگر مدیریت قوی بر این مجموعه حاکم نبود، اکنون امیدی برای حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور وجود نداشت.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اکنون به مدد حمایت‌های بی‌شائبه هواداران فهمیده فوتبال در این شهرستان و همت مجموعه مدیریتی و درایت کادرفنی و غیرت بازیکنان تیم نفت، استان ما در انتظار افتخارآفرینی دیگری در عرصه ورزش خواهد بود.

موسوی از احتمال قریب به یقین حضور این تیم در لیگ دسته اول فوتبال کشور سخن به میان آورد و اذعان داشت: هواداران باید با همه توان در این دیدار حضور داشته باشند تا تیم نفت با قدرت هرچه تمام‌تر و بدون چشمداشت به بازی سایر تیم‌ها به این رده از فوتبال کشور صعود کند.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از همه هواداران از سراسر استان خواست در روز چهارشنبه و از ساعت 16 در شهر گچساران حاضر شوند و همه یکپارچه نفت و گاز این شهر را برای قدم نهادن به لیگ دسته اول فوتبال کشور یاری کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=33679
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. یا علی گفت:

    پ.. م.. فوتبال رو نابود کردی خراب کردی اه ما دنبالته حتی اون دنیا نمیبخشیمت

دیدگاه شما