یکشنبه 25 فروردین 1392 - 13:19

پرسپولیس به دنبال 3 بازیکن آبی پوش؟

جام ورزشی نوشت: در کنار خبر تمایل پرسپولیس برای جذب علی حمودی این اخبار هم به گوش می‌رسد:

1. این‌که پرسپولیس مثل تمام سال‌های گذشته نیم نگاهی هم به مجتبی جباری دارد تا اگر او دوباره با استقلال به مشکل خورد مذاکراتشان را با او شروع کنند.
2. پرسپولیس حنیف عمران‌زاده را هم می‌خواهد! این‌که یحیی از عملکرد بنگر راضی نیست را نمی‌توان کتمان کرد.
به هر حال گل‌محمدی به فکر تقویت خط دفاعی است اما این‌که پرسپولیس بعد از رد کردن پدیده‌ای به نام شیث، دنبال یکی مثل حنیف عمران‌زاده باشد هم از آن خبرهاست.
شاید این شایعه از آن‌جا نشات گرفته که مشخص شد قلعه‌نویی تمایل چندانی برای حفظ حنیف در فصل آینده ندارد. او یک‌بار هم بر سر حنیف داد و فریاد زد و او را به طور موقت از استقلال اخراج کرد: «من حنیف را در اختیار باشگاه گذاشتم و او حق تمرین با تیم را ندارد.»
بعد از مدتی البته امیر برای این‌که جو تیمش بر هم نخورد حنیف را بخشید. همان‌طور که ایمان موسوی و یکی، دو نفر دیگر را بخشید. استراتژی او این است که استقلال تا پایان بازی‌های داخلی و آسیایی‌اش وارد حاشیه نشود؛ سیاستی که البته تا امروز جواب داده و قلعه‌نویی توانسته تا حد زیادی حواشی را در کنترل خودش درآورد.
طبق شنیده‌های ما گل‌محمدی تمایلی به جذب عمران‌زاده ندارد چرا که نمی‌خواهد تیمش حاشیه داشته باشد. البته او همچنان به جذب یکی، دو مدافع وسط خوب فکر می‌کند و نفراتی را هم در ذهن دارد؛ نفراتی که بتوانند در کنار سیدجلال حسینی مشکلات دفاعی قرمزها را کمتر کنند.
یحیی در لیست 25 نفره‌اش حداقل 8 مدافع می‌خواهد و پیش‌بینی می‌شود سیدجلال، نورمحمدی، پولادی و… را حفظ کند و یکی، دو مدافع خوب هم بخرد. جذب عمران‌زاده توسط پرسپولیس هم احتمالا شوخی سال است.
منبع:ورزش ایرانی
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=33034
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما