شنبه 24 فروردین 1392 - 13:04

بالاخره برنده دوئل غلام محمد زارعي و دكتر ارژنگ مشخص شد

پايگاه خبري تحليلي بويرنيوز – كسي يادش نمي رود كه يكي از مهم ترين شعارهاي انتخاباتي غلام محمد زارعي براي ورود به بهارستان؛ ايجاد تغييرات در حوزه مديريتي دانشگاه ياسوج بود.

دكتر اردوان ارژنگ از ابتداي زمان به مجلس رفتن ستار هدايت خواه پا به حوزه مديريتي دانشگاه ياسوج گذاشت و در مدت اخير اما موج انتقاد نسبت به ايشان كم نبوده است.

در كارزار انتخابات مجلس و رويارويي هدايت خواه و زارعي بسياري از تحليل گران يكي از عوامل باخت هدايت خواه را حمايت از مديريت دكتر ارژنگ تلقي مي كردند، اما دوستان ارژنگ همواره اين نظريه را رد مي كنند و ارتباطي ميان شكست هدايت خواه و مديريت ارژنگ نمي بينند.

اما در هر صورت غلام محمد زارعي با توجه به جو جامعه شعار تغيير در مديريت دانشگاه ياسوج را به عنوان يك راهبرد انتخاباتي مطرح نمود.

زارعي از ابتداي ورود به مجلس به شعار داده شده نظر داشت و در همين راستا بايد گفت او به طور جدي با برداشتن مديريت دانشگاه ياسوج بيش از ساير مديريت ها تلاش و كوشش نمود.

از رايزني هاي ادامه دار با وزير علوم تا طرح سوال و تذكر از وزير بخشي از اقداماتي بود كه زارعي براي تغيير در مديريت دانشگاه ياسوج به كار برد.

دعوت از بازرسان وزارت علوم به  ياسوج شايد آخرين تلاش هاي نماينده بويراحمد براي تحقق شعار خود بود، اما ظاهرا تمام تلاش هاي يكسال اخير غلام محمد زارعي براي تحقق اين شعار به شكست انجاميد و اردوان ارژنگ همچنان بر مسند مديريت دانشگاه ياسوج تكيه زده است.

بدون شك دكتر ارژنگ را بايد پيروز اين رقابت نفس گير دانست چرا كه دولت احمدي نژاد در پايان راه است و ديگر نبايد منتظر تغييرات در دانشگاه ياسوج بود

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=32770
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی گفت:

    بی شک زارع ضعیفترین نماینده طول تاریخ بویر احمد خواهد بود و زمان این را اثبات خواهد کرد.
    وقتی که زارع تلف کرد رو باید به خدا جواب بده.
    متاسفم.

    • سادات گفت:

      طرفدار کدوم کاندید شکست خورده بودی لطفا با دلیل و برهان حرف بزن بویر نیوز هم تمامی توهین های به حاج زارع رو درج می کنه فقط

      • مجید گفت:

        وقتی خود وزیر قبول نمی کنه کسی رو برداره بازرس دیگه چه صیغه ایه؟ حتمن یه چیزی دیده که عوضش نمی کنه. زارع هم الکی وقت خودش رو به عنوان نماینده تلف کرد. وقتی که مردم در اختیارش گذاشته بودند و الانم خیلی پشیمونند.

        • امیرحسین گفت:

          دوست گرامی.اقای زارع تمام تلاش خودش رو کرد.وقتی خود وزیر عنوان میکنه من کسی رو که وامدار احمدی نزاد باشه تحت هیچ شرایطی برنمیدارم..دیگه میخاستی چی بشه..حالا زیاد هول نکن شک نکن به ترم بعدی نخواهد رسید..

  2. سام گفت:

    با گذشت این همه مدت بر همه اقشار شهر چه قشر تحصیل کرده و جه عام مشخص واثبات شد آقای زارعی نماینده ای ضعیف و بی کفایت است که تا الان گذر زمان و تسلط بر امور را بهانه قرار داده بود…که همه دیدند……نه تنها خدمتی به استان نکرد بلکه اسباب تمسخر طرفداران دیگر نمایندگان را فراهم کرد و رشد اقتصادی و اشتغالی استان کاملن متوقف شد..

    • شهروند گفت:

      nدوست من لطفا بدون دلیل حرف نزنید اقای حاج زارع تاالان هم خیلی کار کرده ما منتظربودیم که پس از انتخابات تغییراتش رو شروع کنه درود برحاج زارع

  3. سرچالی گفت:

    حاج زارع تلاش خودش را کرد ما درود میفرستیم بر حاج زارع ایشان مرد باصداقتی است در عرصه خدمتگزاری به تمام مردم مثل بعضیها فقط طرفداران خودش را نمی بینه. در ضمن سایت ……. و بویر نیوز از طرفداران جناح شکست خورده انتخابات مجلس در بویراحمد میباشند

  4. مهدی گفت:

    چرا آقای زارعی برای خودش وداماداش و فامیلش حق را ادا کرد

    • ارش گفت:

      میشه شما که اینطوری با ابروی ملت بازی میکنی بفرمایی زارع تا حالا به کودوم یکی از فامیلاش پست داده یا کار داده تا همه لااقل در جریان باشند……ادم باید از قیامت خودش هم بترسه.ارژنگ هم کارش تمومه تا 2ماه دیگه…….

      • بویراحمدی گفت:

        شما یا خبر نداری یا داری یکطرفه حرف میزنی.الان ببین تو این مدت چقدر از فامیلای ….. و ….. داره به زور تو ادارات قالب می کنه.

  5. مجید گفت:

    وقتی خود وزیر قبول نمی کنه کسی رو برداره بازرس دیگه چه صیغه ایه؟
    حتمن یه چیزی دیده که عوضش نمی کنه.
    زارع هم الکی وقت خودش رو به عنوان نماینده تلف کرد.
    وقتی که مردم در اختیارش گذاشته بودند و الانم خیلی پشیمونند.

  6. دهراب گفت:

    آقاي زارعي توان مديريت ……… را ندارد چه برسد بخواهد در عزل ونصبها دخالت داشته باشد .

  7. بویر نیوز چرا توهین درج میکنی گفت:

    واقعا براتون متاسفک کاملا تخریب حاج زارع از جانب شما برا ما روشن شده

    • سردبیر گفت:

      منظور شما از توهین چیست؟
      نظرات مردمی که درج شده اند هیچکدام حاوی توهین نیستند.
      ناتوانی یک مسئول شامل توهین نیست

    • صدای مردم گفت:

      درود بر زارعی مرد با صداقت،فشارمردم و دانشجویان باعث تحرکات آقای زارعی شده است ،انسان بایدخودش شایسته باشد وگرنه پست زوری هم فایده ای ندارد.

  8. محسن گفت:

    من چندین وقته که از خوانندگان بویر نیوز هستم
    خداییش خیلی به حاج زارع گیر دادی

    • يار دبستاني گفت:

      من نمي دانم اگر اين مساله ارژنگ بود. زارع چه داشت كه بگويد. تمام حرفهاي زارعي در يك نطق مجلس تمام شد و ديگر حرفي براي گفتن ندارد. البته شانس آورد كه اونجا باد نمي آمد. چه طرفداران و چه مخالفان زارعي مي دانند كه زارعي در اين حد و حدود نبود. اما همه آمدند تا هدايتخواه را زمين بزنند

  9. گرمسیری گفت:

    نیت آقای زارع صحیح نبود ایشان دنبال مسائل قومی و منطقه ای بودن نه دنبال حل مشکلات این دانشگاه . معلوم بود که به شکست می انجامد .

    • مطلع گفت:

      دوست عزیز برعکس گفتی.
      اون کسی که دنبال مسائل قومی و منطقه ای بود ارژنگ بود نه زارعی
      ارژنگه که به خاطر اینکه طرف از فلان طایفه است با پذیرش نیروی برگزیده مخالفت میکنه و نیروی خودش رو در دانشگاه قبول میکنه. نیرویی که به عنوان کارشناس ازمایشگاه استخدام شد و بعد از چند ترم به یکی از مدیران مهم دانشگاه تبدیل شد
      از این نمونه ها خیلی زیاد وجود دارد. یه نمونه دیگه هم بورس افراد ضعیف به خارج از کشور در رشته های مختلفه که همه توی دانشگاه میشناسنشون. 

      • حقوقی گفت:

        دقیقا حرفتون درسته. حاج زارع انصافا اهل بویراحمد علیا هست ولی اگه متعصب و قوم گرا بود هیچ وقت به مناطق بویراحمد سفلی سرکشی و بازدید نمیکرد.

        همین که حاجی مردم دار و خوش رو و خوش الاق با مردم هست برامون کافیه و مثه عده ای نیست که خود را منحصر به گروه خاصی کرد و در انتخابات جوابشو گرفت

  10. سيد گفت:

    جناب سردبير محترم كه نوشتار فرمودي ناتواني يك مسول توهين نيست اين نظرات رو اكر شما اخلاق رسانه رو رعايت كنيد واعلام كنيد متوجه ميشويد كه جند نفر به خصوص كه توي همه خبرها جنين نظري ميدند دوما شما حتما اخبار كوش ميدهيد وميبينيد دولت در اخر سال خود جه طرحهايي دراستانهاي ديكر افتتاح ميكند ودراين ٨سال جه طرحي كارخانه وجاده اي افتتاح شده واننها رانقد نميكنيد وداريد نماينده اي كه حدود ١٠ماه كارش شروع شده وكارهاي خوبي شروع كرده داريد تخريب ميكنيد

    • بویر نیوز گفت:

      با همه این مسائلی که بیان کردید توهینی صورت نگرفته است.
      در ثانی تعویض رئیس دانشگاه شامل اعتبارات و طرح های عمرانی نمی شود. همچنین اقدامات آقای زارعی در این ده ماه بارها اطلاع رسانی شده است و ایجاد فضای گفتگو و بیان نظرات مخالف و موافق و پاسخ سایت گواه بر بی طرفی بویر نیوز است.
      ضمنا نظرات یک کاربر با نام های مختلف منتشر نمی شود

  11. چیتاب گفت:

    آقایان هنوز نمیدونن وظیفه نماینده اینها نیست. بابا برین دو کلام حقوق اساسی بخونین .حاج زارع نماینده منتخب مردمه و کارش رو خوب بلده

    • محسن گفت:

      اتفاقاً بحث همینه که به نظر میاد زارع از قانون اساسی هیچ اطلاعی نداره!!
      وگرنه وعده هایی که داده که همش خارج از وظایف نماینده است.
      مایه تاسف این است…

  12. حقوقی گفت:

    در جواب دوستی که گفته زارع ضعیف ترین هست چند نکته یاداوری کنم شاید از خواب زمستانی بیدارشوند.
    اولا ایشان کمتر از یکسال هست که نماینده می باشند و الحق و النصاف همون رابطه گرم و صمیمی را برخلاف جناب هدایت هواه با مردم و قشر محروم دارند.

    ثانیا ملاک قوی و ضعیف بودن در مجلس چیست؟ خدا وکیلی چه کار مهم و برجسته ای هدایت خواه و حسینی برای استان ما و جوانان و صنعت و بیکاری و فرهنگ ما انجام دادند که ادعای طرفدارانش گوش فلک را کر کرده؟؟
    ثالثا ضربه ای که هدایت خواه و ارژنگ به پیکره علمی و اکادمیک این استان زدند هیچ وقت قابل جبران نیست. افرادی که در دانشگاههای آزاد و انهم با معدل بسیار پایین و از حیث علمی بسیار ضعیف را به زور فریتادن به دانشگاهها که به قول خودشون جو دانشگاه را تغییر بدهند( خودم در جریان ریز و جزئیات این بورس ها هستم)

    پس در نتیجه اقای محترم قضاوت زوده برای اینکه بگی حاج زارع قوی بوده یا ضعیف. همین که ایشان مردم دار هستن و خود را منحصر به طایفه یا قشر خاصی نمیدانند برای ما کافی ست. وضعیت و کارکرد ستار هدایت خواه اظهر من الشمس هست و نیازی به توضیح نبود ولی افرادی مثه شما را باید تلنگر زد تا از خواب بیدار شوید
    موفق باشید

    • بویرجان گفت:

      همین که تو از خواب خرگوشی بیدار شدی وبا عجله وشتاب وصف ناشدنی هدایت خواه را هدایت هواه نوشتی وچرا قسم به خدا می دهی!

      • حقوقی گفت:

        اشتباه تایپی بوده دوست عزیز . شما میتوانی با برهان و استدلال البته اگه معنیشو بدونی جواب بنده رو بدی .
        جناب هدایت خواه دیگه نماینده این شهرستان نیست و مردم غیور و بابصیرت ما جوابشو دادن که ما کار و کار میخوایم نه موعظه و پند و طرح تجمیع مداحان و طرح چادر ملی .

  13. واقع بین گفت:

    lمشکل ما ارژنگ نیست مشکل ما احمدی نژاد است که زمان اورا حذف می کند چون تفکر حاکم است که مملکت را به این روز …. انداخته است .اگر چه احمدی نژاد باید خیلی زودتر به علت بی کفایتی استیضاح می شد واین وظیفه نمایدگان مجلس بود وانجام نشد وحاج زارع هم مثل بقیه کوتاهی کرده است .

  14. بیراحمیی گفت:

    از بس نشسیم بند جلسات مجلس که یه بار زارعمون ببینیم مردیم

  15. ط گفت:

    استاندار اسبق که معاون وزیر نیرو است چند تا سد برای استان به ارمغان اورده البته راهها هم تعطیلند کارگاهها هم همینطور

  16. رمضانی گفت:

    مابه احترام شما که میگویید حاج زارع ضعیف ترین نماینده بوده حرفی نمیزنیم ولی شما ونمایندگانتان چقدر ناتوان بودید که نتوانستید در مقابل ضعیف ترین نماینده حداقل نصف رای را اخذ کنید.

  17. f گفت:

    از اول مشخص بود منبه زارعي آب براي ما گرم نمي كند
    ( نه ممبه او گرم كنه)

  18. سیامک گفت:

    دوست عزیز اگه خیلی مشتافی که بدونی زارعی داره واسه مردم بویراحمد چکار میکه میتونی یه سر بری تهران ببینی این بنده خدا از ساعت 8 صبح که میزنه بیرون شب چه ساعتی به خونش برمیگرده.میتونی یه سری به تعداد ارباب رجوهاش بزنی واینکه چطوری داره از مردم ومشکلاتشون استقبال میکنه نه اینکه مثل بقیه داره دم از خدا وقران میزنه اما افرادی رو که تو این چندسال تو دانشگاه های استان بورس کردن میتونید ثوابق علمیشونو به بینید.ار فردای قبر بترسید واینجوری با احساسات مردم بازی نکنید لظفا.

  19. فرهاد گفت:

    سلام دوستان!بنظر من به یه نماینده باید فرصت داد تا سال سوم کاندیداتوریش تا خودشو اگه چیزی در چنته داشته باشه ثابت کنه!الانم کل کشور با بحث تحریم و بحران مالی مواجهه پس یکم باید منصفانه نگاه کرد.اما الحق و والانصاف هدایتخواه شیر مردی بود برای شهر یاسوج در مجلس!چه مقاومتها و تلاشها که بخاطر استانمون در مجلس از ایشون سر زد.درسته یک عده با سوء استفاده از همراهی و شاگردی ایشون چه در هیأتها و یا در انتخاباتها کمی در نگاه و افکار مردم نسبت به ایشون خدشه وارد کردند اما زمان هدایتخواه را باز به ما مردم شریف بویراحمد ثابت خواهد کرد. من کارمند وزارت نیرو هستم و میدونم و دیدم که چه کارها و خدمتها کردن ایشون در خصوص پروژه های آبی استان!اینها چیزایی بودن که من در رابطه با تخصص خودم به عینه دیدم!حالا بماند پروژه های راهسازی و کشاورزی و ….!کمک فردی و قبیله ای سودی برای استان و شهرمون نداره!برای پیشرفت و رفاه بجای نون دادن باید راه نون درآوردن رو به مردم آموخت!بارالها تمامی خدمتگزاران صدیق نظام را در پناه الطاف خویش یاری بفرما!آمین

دیدگاه شما