جمعه 23 فروردین 1392 - 15:52
در نشست مدیران کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد؛

اعتبارات عمرانی استان از زبان استاندار

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در توزیع بودجه عمرانی به هیچ عنوان تحکمی عمل نمی‌کنیم، افزود: در توزیع اعتبارات عمرانی استانی به شیوه‌ای که اعلام شد، عمل می‌شود و ذره‌ای از آن عدول نخواهد شد.

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس، سیدحسین صابری در نشست بررسی پروژه‌های نیمه‌تمام استان کهگیلویه و بویراحمد که در یک فضای صمیمانه و غیررسمی برگزار شد، اظهار کرد: در نظام توزیع بودجه عمرانی استانی بنا داریم تا در شورای برنامه‌ریزی فصل‌ها و سهم شهرستان‌ها مشخص شود و بعد از آن آزادی عمل در اختیار مدیران مربوطه و فرمانداران در شهرستان‌ها قرار گیرد.

نماینده دولت دهم در استان چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پروژه‌های جدید تنها در صورتی مجوز داده می‌شوند که مدیر مربوطه و فرماندار در هر شهرستان رسماً اعلام کنند که در آن حوزه پروژه نیمه‌تمامی وجود ندارد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به هیچ عنوان تحکمی عمل نمی‌کنیم، افزود: از این برنامه و این تصمیم به هیچ عنوان کوتاه نمی‌آیم و یک تنه هم که باشد، این تصمیم عادلانه و قانونی را اجرا می‌کنم و پای آن هم می‌ایستم.

* از این تصمیم کوتاه نمی‌آیم

صابری ادامه داد: طولانی‌شدن پروژه‌ها تاکنون خسارت‌های اجتماعی و اقتصادی زیادی وارد کرده که بدون شک تبعات متعددی دارد و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که به جای پروژه‌های نیمه‌تمام زیاد، چند پروژه به طور کامل به بهره‌برداری برسد و در اختیار مردم قرار گیرد.

مقام ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد، اولویت تخصیص اعتبارات را به پروژه‌های نیمه‌تمام با درصد فیزیکی بالاتر دانست و از ادارات و دستگاه‌های اجرایی خواست تا در هفته آینده لیست پروژه‌های نیمه‌تمام و اولویت‌دار خود را به استانداری تحویل دهند.

صابری همچنین از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا هرچه سریع‌تر بدهی‌‌های خود را به پیمانکاران و بدهی‌های پروژه‌های خود را پرداخت کنند.

وی تأکید کرد: در توزیع اعتبارات عمرانی استانی به شیوه‌ای که اعلام شد، عمل می‌شود و ذره‌ای از آن عدول نخواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان عنوان کرد: تعدد پروژه‌های نیمه‌تمام و پراکندگی آن‌ها آسیب زیادی را به لحاظ مختلف به ما وارد کرده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=32359
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حسینی گفت:

    ای کاش استاندار جواب این سوال را میداد:در این مدت ملیون ها نفر مسافر شاهد این موضوع بودند که تمام خیابان های یاسوج فاقد خط کشی میباشد؟ این توهین به شعور اجتماعی مردم این استان میباشد. عامل و القاء کننده تمام این بی نظمی های مشاهده شده در خیابان ها در طولانی مدت سهل انگاری مسئولین میباشد. متاسفیم

  2. موسوی گفت:

    واقعا همین طور هست توی خیابان های یاسوج خط کشی مشاهده نمیشه؟ کاش یک جایزه بذاریم واسه کسی که خط کشی ببینه ؟

دیدگاه شما