یکشنبه 29 تیر 1399 - 21:25

امدادگری که برای مهار بحران کرونا تاپای جان رفت

پاسدار حسین احمدی امدادگر باشتی برای کمک به مهار بیماری ویروس کرونا تا پای جان رفت.

به گزارش بویرنیوز، پاسدار حسین احمدی که در روز پنجم فروردین در عملیات ضدعفونی معابر شهرستان باشت حضور داشت،پس از سقوط از تراکتور حدود یک ماه در کما بود.

وی اکنون در بستر بیماری است و هنوز سلامتی خود را به طور کامل به دست نیاورده است.

فرمانده سپاه ناحیه باشت روز یکشنبه در آئین بررسی وضعیت جسمانی  این امدادگر با اشاره به اینکه وی در حال خدمت برای سلامتی همنوعان خود دچار سانحه شده است گفت: ایثارگری به دفاع در جبهه های جنگ محدود نمی شود و به خطر افتادن سلامتی برای خدمت به مردم نیز نوعی ایثار است.

سیدعلی رضا زاده بیان کرد: با توجه به اینکه هر ساله پاسدار نمونه هر ناحیه انتخاب می شودامسال این امدادگر به عنوان پاسدار نمونه باشت انتخاب شد.

وی با یادآوری گستردگی آسیب های جانی،جسمی،روانی و مالی ویروس کرونا به عنوان یک بیماری عالم گیر گفت: بخش مهمی از موفقیت های کنترل این ویروس مدیون مشارکت های مردمی است.

رضازاده تاکید کرد:مشارکت داوطلبانه نیروهای مردمی برای ضدعفونی معابر، کمک های مالی و توزیع کمک های مومنانه صحنه های زیبایی از همدلی ملی در شرایط سخت کرونایی را خلق کرد.

در این آئین که حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی امام جمعه باشت حضور داشت با اهدای لوح تقدیر از حسین احمدی تقدیر شد.

براساس آخرین گزارش وزارت بهداشت که ظهر روز بیست و هشتم تیر منتشر شد ۲۷۱ هزار و ۶۰۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا  شده اند و  تعداد جان باختگان این بیماری در کشور به ۱۳ هزار و ۹۷۹ نفر رسیده است.

 

ایرنا

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=322913
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما