شنبه 28 تیر 1399 - 23:27

انتصاب جدید در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد در حکمی از سوی کرم جانی پور رئیس این دانشگاه منصوب شد.

بویرنیوز، در حکمی از سوی کرم جانی پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد، معاون پژوهش و فناوری این دانشگاه منصوب شد.

معاون پژوهش و فناوری واحد یاسوج معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه معاونین قدیم و جدید پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج صبح امروز در جلسه شورای مدیریت استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در این مراسم از خدمات صمد نجاتیان در دوره مسئولیت خود در سمت معاونت پژوهش و فناوری این دانشگاه قدردانی کرد و پذیرش مسئولیت این حوزه توسط محمد جواد کیانی را تبریک گفت.

محمد جواد کیانی دارای دکتری مهندسی برق از دانشگاه حکیم سبزواری و پیش از این سابقه مدیرگروهی رشته‌های مهندسی برق و مهندسی نفت را در کارنامه خود دارد.

وی پیش از این هم عنوان پژوهشگر برتر استان را در کارنامه خود داشته است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=322842
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. میثم صلاحی گفت:

    ضمن عرض تبریک،موفقیت و پیشرفت روزافزون را از خداوند متعال برای دکتر کیانی آرزو دارم.

  2. شهروند گفت:

    خدا خیرتون بده
    دانشجوها رو نجات دادین
    این جایگاه متعلق به کسی باید باشه که اهلیت داشته باشه

  3. بابک حاتمی گفت:

    ضمن تبریک به استاد ارجمندم دکتر کیانی انسانی شریف اگاه متعهد و بسیار دوس داشتنی و مهربان تبریک اینجانب را پذیرا باشید

  4. حسین زاده خلف آباد گفت:

    تبریک به دکتر کیانی عزیز
    احسن به این انتخاب
    آرزوی موفقیت

  5. بزرگمهر گفت:

    ضمن ارز تبریک به ایل بزرگ واقعا برازنده جناب اقای دکتر مهندس عزیز محمد جواد کیانی فرهنگی فرحیخته استاد علم و ادب از اساتید ارزش مند گرانبها در عرصه مهندسی و علوم در سطح ملی و کشوری

  6. باقری گفت:

    تبریک عرض میکنم بنده هم به نوبه خودم خیر مقدم عرض میکنم انتخاب والا و بسیار ارزشمند پژوهشي دکتر کیانی عزیز که الحق و انساف تاکنون از حق هیچ دانشجویی دریغ نفرمودند و حتی جایگاه ریاست نیز مورد لیاقت ایشان می باشد پژوهشگر جهانی و ملی و استانیمان

  7. نصرت زاده پاتاوه گفت:

    درود بر آقای کیانی از فرزندان ایل بزرگ تامرادی

  8. محمدی گفت:

    واقعا دکتر کیانی انسانی دوست داشتنی مومن ودلسوز است ایشان یکی ازنخبه های علمی است یکی از اساتید فوق العاده باسواد ومسلط است دکتر کیانی در زمان دانشجویی هم یک نخبه علمی وباسواد بود دکترکیانی ازصمد نجاتیان خیلی وخیلی باسواد تراست هم از نظر علمی وهم از نگارشی وهم ازنظر سطح سواد بالاتر است درود بر دکتر کیانی محترم

دیدگاه شما