شنبه 28 تیر 1399 - 16:55

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: پیمانکاران بی‌مسئولیت برکنار شوند

آبداران کهگیلویه و بویراحمد که از ضعیف‌ترین اقشار با درآمد پایین اما با وظیفه دشوار در توزیع آب میان روستاییان هستند حقوق معوقه 4 ماه اخیر خود را طلب کردند.

به گزارش بویرنیوز، همین چند روز پیش بود که آبداران استان تجمعی آرام در استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار کردند و خواهان پرداخت حق و حقوق خود شدند.

آبداران که از ضعیف‌ترین اقشار با درآمد پایین اما با وظیفه دشوار در توزیع آب میان روستاییان هستند حقوق معوقه 4 ماه اخیر خود را طلب کردند.

در همین خصوص استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست با دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله مدیرعامل آبفا گفت: در همین مدت ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به حساب آبداران ریختیم آبفا هم باید به آن‌ها بگوید که شما نیروی پیمانکار هستید و باید حق شما را پرداخت کنند و این تجمع‌ها باید مدیریت شود.

استاندار گفت: اکثر این‌ها با من در ارتباط هستند این‌ها به مردم کمک می کنند و به مشکلات رسیدگی می‌کنند و باید از پیمانکاران خوب استفاده کرد این پول هم برای پرداخت حقوق پرداخت شده و نباید جای دیگر خرج شود اگر پیمانکار رعایت نمی کند برکنار شود زیرا آبداران با حداقل دریافتی بیشترین کار را می‌کنند.

 

 

فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=322760
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما