دوشنبه 16 تیر 1399 - 11:29

مردم لطفاً گزارش جلسه اعضاي شوراي شهر ياسوج را بخوانيد و لذت ببريد!

جلسه این هفته شورای شهر یاسوج همانند دیگر هفته های گذشته بدون اینکه خروجی مناسبی برای مردم این شهر داشته باشد باز هم به حواشی و اختلافات نمایندگان این شورا اختصاص یافت .

به گزارش بويرنيوز، حضور سید هدایت اکبری در کمیسیون ماده 5 آن گونه که برخی از اعضای این شورا را به واکنش وادار کرد .

در ابتدای این جلسه خوبانی نامه از طرف مدیران زندان مرکزی قرائت کرد که در آن خواهان کمک به این دستگاه بودند که با موافقت اکثریت اعضا تصویب شد .

خوبانی در ادامه نامه بنیاد فقه و معارف اسلامی اهل بیت کشور را قرائت کرد که در آن از شورا درخواست کده بود با توجه به خدمات مرحوم آیت الله شاهرودی خیابانی در شهر یاسوج بنام وی نامگذاری شود .

این درخواست پس از صحبت های اعضا به کمیسیون فرهنگی و شورای نامگذاری ارجاع شد .

در ادامه نامه بازنشستگان شهرداری قرائت شد که در آن عنوان شده بود طبق عرف 7 ساله سالی یک میلیون تا دو میلیون ریال هدیه دریافت می کردند که الان حدود دریافت می کردند سه سال است پرداخت نشده است .

احمدی کیش در این خصوص گفت : این عرف است قانون نیست برخی اوقات دستگاه پول دارد و پرداخت می کند اما اگر دستگاه استعانت نداشته باشد اجباری نیست .

سید هدایت اکبری گفت : اگر قانونی وجود دارد و در بودجه پیش بینی شده است باید پرداخت شود /

خوبانی جواب داد : بودجه به جزییات نمی پردازد و بصورت کلی بودجه طراحی شده است .

کیوان آشنا : اگر دارند پرداخت کنند اما نمی توانیبم مصوب کنیم اعلام نکنیم که ایجاد مسئولیت کرده باشیم .

کیوان آشنا در ادامه این جلسه خطاب به اعضای شورا گفت: یکی دو تا نقد داشتیم اول از اقای نگین تاجی انتظار داشتیم برای جلسات با ما هماهنگ می کرد هم اندیشی می شد تا در جهت پیشبرد اهداف کمک می شد .

خوبانی گفت : اگر برایتان خیلی مهم است اینقدر بحث عمرانی هست شرکت کنید .

آشنا در ادامه از تبلیغات زمان انتخابات خاطره ای نقل کرد و گفت : دانشجویی از من پرسید اگر رفتید شورا تنها بودید چکار می کنی گفتم باز هم حرفم را می زنم ،انتظار می رفت که در کمیسیون دعوت می کرد ، اقای خوبانی شورا قائم به شخص نیست جلسه برگزار  شود صورت جلسه باشد انتظار می رود اگر نبودید اقای دهراب پور با تجربه بالا همکاری کنند .

خوبانی :آقای آشنا شما همیشه هر روز بالای نیم ساعت غیبت دارید ما 3 نفر در جلسه بودیم اکبری هم بودند .

اکبری گفت: نه ما را که در جلسه قبول نداشتید .

آشنا گفت : لاریحانی سیاسی ترین فرد مملکت است وقتی در مجلس رئیس بود زمانی که غیبت داشت نایب رییس برگزار می کرد اگر جاج دهراب پور ا قبول ندارید بگوید .

خوبانی : آقای دهراب پور را خیلی قبول داریم شما فرافکنی می کنید .

آشنا : خواهش داریم برای شورا حرمت قایل شوید .

اکبری : دوستان بهتر است تعامل در شورا باشد در جلسات غیر شورایی هر چه اعضای شورا بیشتر باشند بهتر است جاههایی به هم کمک می کنیم این که باشیم خیلی خوب است همکاری شود شما اطلاعات کاملی از شهر ندارید .

خوبانی : شما می خواهید به هر طریقی در کمیسیون باشید تا برای افراد دیگر نفوذ کنید شما نخود هر اشی هستید .هر جایی می روی غیر قانونی ورود می کنید /

آشنا : شما می توانید جلسه ای که مدیر هستید مدیریت کنید نمی توانید در مورد جلسات دیگران نظر دهی دهید .

اکبری : رئیس جلسه اقای فیلی است که ایشان مرا دعوت کرد گفتند 5 عضو دارد گفتم من مشاور شورای استان هستم .

اکبری : مردم محمود آباد زنگ زدند تقاضای کمک کردند من به شهردار زنگ زدم موانع مرتفع شد تا اسفالت انجام شود کارها را که انجام می دادیم خبرنگار امد و مصاحبه گرفت که آقای رشته دراز صحبت کردند من مسئول تیتر خبرنگار نیستم .

– من حتی گفتم به نمایندگی از اعضای شورا دست تک تک اعضای مسکن و شهرسازی را می بوسی بعد زمانی که شما در خواب تشریف داشتید من شهرداری را آوردم تا زیر سازی را متوقف نکنند .

خوبانی : شما همه چیز را مصادره به مطلوب می کنید .

اکبری : شورایی که تو رئیس باشی از این بهتر نمی شود ، باور کنید شورا را له کردید.

خوبانی : هر جا جلسه ای هست شما حضور پیدا می کنید نباید بدون دعوت حضور پیدا کنید من شرمم می شود شما بدون دعوت به جلسات می آیید .

اکبری : تو اصلا می دانی شرم چیست اگر می دانستی باید به آقای فیلی بگویی چرا اکبری در جلسات حضور دارد .

خوبانی : طبق قانون نباید باشید .

اکبری : بنده حضور پیدا می کنم ببینم به تو چه ارتباطی دارد من می خواهم باشم تو چکاره هستی من قبلا با آقای فیلی هماهنگ کردم

خوبانی : دوستان همه می خواهند باید باشند اما قانونی وجود دارد دیدی آقای کریم پور به شما تذکر داد .

اکبری : تا شما نگفتید کریم پور دهن باز نکرد با مهندس فیلی رئیس جلسه هماهنگ بودم من مشاور شورای استان هستم .

نگین تاجی : در این خصوص یکطرفه به قاضی رفتن غلط است ما شورای 7 نفره شهر هستیم،در این مورد ببینید ، وظایف هر کس به ظاهر مشخص است .

من نماینده شورا در بازافرینی شهری هستم از گذشته تا بحال در تمامی جلسات و مشکلات درگیر بودیم محلات مختلف از جمله شرف اباد، نجف آباد، محمود آباد و …. این هفته تعریف پروژه های محمود اباد بود که بر اساس کد مسکن و شهر سازی و نمایندگان انها حضور داشتند ، در کمیسیون ها موانعی بوجود امد با تلاش ها انجام گرفته معایب برطرف شد،( محمود آباد از ابتدا مورد ظلم بوده من گلایه دارم من هیچ وقت نگفتم من این کار را کرده ام تا شورا نخواست من حمایت نمی شدم و نگفتم ،من گفتم شورا ، دقیقا درپیج فلان خبرنگار نوشته اقای اکبری باز هم کارساز شد من زنگ زدم به آن خبرنگار که سر چه حسابی اینکار را کردی .

طوری وانمود می شود که فقط اقای اکبری این کار را انجام داده شما دارید به بقیه اعضا ظلم می کنید .

شما خودتان در برخی اوقات مانع بازآفرینی شهری هستید شما یک عضو هستید .

اکبری : بچه های محمود آباد زنگ زدند به شهردار گفتم کار آماده نیست پل درخواست دادیم من دنبال نام نیستم .

آقای خوبانی شما بدلیل اینکه من توانمند هستم نمی توانی کل کل کنی ، تو خیلی ضعیف هستی .

خوبانی : اتفاقا الان شورا قوی هست شما نمی خواهید ببینید .

اکبری : هوووف بنده گفتم دست آقای نیک اقبال را می بوسم و تشکر ویژه دارم .

نگین تاجی : آن خبرنگار اگر دلسوز است چرا عملکرد دیگری را برای یک نفر دیگر مصادره به مطلوب می کند من به آن خبرنگار تذکر جدی می دهم که تکرار نکند .

من نگران این هستم کسانی که مانع اجرای پروژه ها در آنجا بودند الان مدعی عمران و آبادی در این منطقه هستند .
اکبری : اگر من نمی رفتم زیرسازی انجام نمی شد .

خوبانی : من برای زیر سازی محمود آباد نامه به شهردار زدم .

اکبری : شما نامه زدید اما من عملا رفتم مشکل را حل کردم .

خوبانی: من به شهردار نامه نوشتم که اعتبارات برگشت می خورد شهردار ناراحت شد که من گفتم زیرساخت ها را آماده کنید من برای آقای پاسره زنگ زدم برای مشکلات تا هماهنگی صورت گیرد .

در ادامه نگین تاجی به بازدیدهای شهردار یاسوج بدون هماهنگی با برخی از اعضا اشاره کرد و گفت : شهردار در این زمینه برای جلسات سلیقه ای عمل می کند

آشنا : معمولا کسی را همراه خودمان ببریم در جلسات غیر رسمی که کمک کند شاید در جلسه امروز آقای خوبانی برای اینکه به شهردار کمک کند مقابلش می ایستند و نباید این کار شود .

نگین تاجی : بازدید از بازیافت ، سطح شهر و تپه جنگلی غیر رسمی است ؟ اقای اکبری که الان می گوید من نایب رییس هستم باید باشم خود ایشان از روز اول مخالف معماری بودند نه با کمیسیون با من مخالف بودند ایشان علاقه ای به معماری در شهر ندارند .

اکبری : چون من مخالف بودم نباید دعوت شوم .

نگین تاجی : در زمان ریاست جنابعالی همان سال اول گفتم معماری را راه اندازی کنیم به ولله اینقدر کارشکنی کردند آقای اکبری که سالن را در اختیار من قرار ندادند .

اکبری : ای ولله ……بزنه

نگین تاجی : اگر من دروغ می گویم بزنه کسی آمده در مورد معماری با آقای اکبری صحبت کرده است ایشان می گوید من موافق هستم اما اگر نگین تاجی در این قضیه باشد مخالفم .

اکبری : این را به کی گفتم این سر خوانی خودت است .

احمدی کیش گفت : این بحث و جدل های فاقد ارزش را جمع کنید الان خبرنگاران هستند علیرغم اینکه پیشنهادتی داشتم تا حالا از من ننوشتند هیچ گلایه نکردم و این امر طبیعی اما غیر حرفه ای است هر خبرنگاری از کسی خوشش بیاید برایش طومار می نویسند ما 7 نفر عضو شورا به قولا نخبگان شهر هستیم باید خودمان را عوض کنیم باید ادبیات و رفتارمان را عوض کنیم روزی دو ساعت حاشیه داریم ، بجای اینکه مشکلات مردم را حل کنیم بحث می کنیم کی رفت سراغ فلان زمین ، کی خبرنگار برد ، من هیچ پروژه ای نرفتم گلایه هم نکردم .

باید بر اساس وظایف محول شده کارمان را انجام دهیم و کمتر حاشیه ها را پی گیری کنیم برای پروژه مهدویت نرخ زمانی مشخص کنیم نمی شود تا ظهر امام زمان این زمین تحویل شان باشد بهتر است نرخ زمانی مشخص شود .

بهتر است به دیگران انگ نزنیم .

اکبری تبار : دوستان در سایت ها می گویند با تخفیف برای معلمان و پرستاران می گویند موافق هستیم بعد نزد مسئولان علم می کنند که اعضای شورا ،شهرداری را قفل کردند یا اول مخالفت کنید یا پشت صحنه کاری نکنید ./فصلي نو

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=321670
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. پار گفت:

    بگو آقای …. زمانی که در کمیته‌ی امدادبودی چه گلی به سرت زدی که الان میخوای انجام بدی. کارت در امداد فقط …… تا پایان وقت اداری بود نه کمک و یا خدمت به مردم. الان هم هیچ به هیچی.

  2. سید گفت:

    اخ و بخت عسکر
    دعواهای خاله زنکی
    برا همین هیچ وقت شهرمون هیچ پیشرفتی نداره و هیچی نمیشیم

  3. محمد گفت:

    اين شهر حداقل نياز به چهارتا زيرگذر يا تقاطع غير همسطح جهت رفع مشكل ترافيك داره از جمله ميدان استانداري كه متاسفانه شهردار و شوراي شهر اصلا نميدونن تقاطع چي هست فقط تاسف ميخوريم بويرنيوز مطالب من نميزني اينبار نزني گروهتو ترك ميكنم

  4. پار گفت:

    احسنت بر یویر نیوز…. همه‌ی صندلی نشینان بیخدمت را دربیار.

  5. شهریار گفت:

    اتفاقآ نظرات اونای که به قول شما در شورا متخصص نیستند از نگین تاجی بهتر بود.

  6. موسوی گفت:

    مثل اینکه حاج محمدرحیم دهراب پور هم از دست همکارانش خسته شده و سکوت اختیار کرده

  7. ناشناس گفت:

    خاک بر سر ما مردم با انتخابمون

  8. سعید محمد حسینی گفت:

    اعضای شورای شهر باید منیتها را کناد بگذارند و به دنبال رفع مشکل مردم باشند هر چند به نظر میاد رییس جلسه توان اداره جلسات را به دلیل کمبود اطلاعات ندارند اما بر خود لازم میدانیم از مواضع هوشمندانه و آگاهانه آقایان دکتر نگین تاجی و مهندس اکبری تبار سپاسگزاری نماییم.

  9. ناشناس گفت:

    اصلا از فردا روزی سه ساعت بلندگو میذارم رو ماشین قربون بلاتون میریم و اسم و فامیلتون رو تکرار میکنیم اما بجاش 6.7 نفر ادم تهسیل کرده نباید تو یه جلسه که وظیفه رفع مشکل مردم رو دارن باهم کنار بیاد و بجای این اسم در کردن فکر شهر بی صاحب باشن؟؟! خجالت بکشین اگه شما این هستین چه انتظاری از مردم عادی.یبار گفتین کرا علوم پزشکی شرف آباد اینقد چاله چوله داره یا خیابوناش یه اسم و تابلو نداره یا هرجای دیگه که من توشورا نیستم و وظیفم سرکشی باشه

  10. دنای سرافراز گفت:

    خیلی خیلی زشت و زننده هست اینگونه بحثها بی مورد و کم ارزش
    نماینده شورا با الگو باشد،با به مُر قانون عمل و احترام بگذارد.شورایی ناکارآمد که دل مردم را به درد آورده اند،شما چرا اینجوری هستید مگر برای یک خاک و یک شهر برگزیده نشده اید،خجالت بکشید از آن سوگندی که در ابتدا به کار شورا یاد کردید. خیلی متاسفم که همه چی رو زیر پا نهادید.
    تا این وضعیت شورای شهر رو میبینم هرگز در این انتخابات حاضر نمیشوم و خانواده و فامیلم را مانع میشوم، این رفتا اعضاء شورا یقیناً بی احترامی به مردم و نظام است.

  11. ناشناس گفت:

    متاسفانه این همه فتنه و دو دستگی فقط از طرف یکی اعضای شورا هست که استاد اینکاراست

  12. مسعود گفت:

    آخ از بخت عسکر

  13. ناشناس گفت:

    بنده هم استانی ولی ۲۵ سال است خارج از استان سکونت دارم به دلیل عشق به استان اخبار ان منطقه را پی گیری میکنم واقعا متاسفم با این اعضاء شورا ، جالب انکه خودشان را نخبگان شهر هم میدانند ،واقعا متاسفم

  14. ناشناس گفت:

    تا انتخابها قبیله ای و تعصبی باشه روال قطعا همینگونه خواهد بود.
    وای به حال ما که انتظار حل مشکلات را از جماعتی داریم که با خودشان هم مشکل دارند.

  15. ناشناس گفت:

    سلام .۱۷ ساله تهران و شیرازم .هر روز اخبار استان را می خوانم .قسم می خورم که اگر ۵ کارگر شهرداری شیراز یا اصفهان ویا تهران را در استان ک و ب منتصب نمایند کارایی ۱۰۰ درصدی نسبت به این…. دارند.

  16. عامر گفت:

    یه مشت ادم بیسواد.20 ساله یه زیر گذر یا روگذر نزدن تا مشکل ترافیک حل بشه

  17. F گفت:

    آخ وبخت مردم
    نخبگان شهر کیوان آشنا و احمدی کیش!

  18. ناشناس گفت:

    اگر منحلش بکنن به نفع مردمه دیگه حقوق نمیگیرن و خاله خورزویی هم عمل نیکنن

  19. 123 گفت:

    این هم از جلسات شوارای شهرمان
    یکی داره دعوا میکنه یکی با گوشی صحبت میکنه دوتاشون هم که سرشون تو گوشیه معلوم نی توی کدوم کانال دارن سیر میکنن
    ای وای ………………

  20. یبلذی گفت:

    واقعا متاسفم

دیدگاه شما