پنجشنبه 22 خرداد 1399 - 10:48

اختصاص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی بافت تاریخی دهدشت

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی بافت تاریخی دهدشت خبر داد.

بویرنیوز-“مجید صفائی” افزود: طی سه روز گذشته، برای جذب اعتبارات ملی به‌منظور ساماندهی بیشتر بافت تاریخی دهدشت، با وزیر و معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور نشست‌هایی برگزار کردیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در این نشست‌ها اعتبار قابل توجهی برای ساماندهی بافت تاریخی دهدشت تخصیص یافت که به‌زودی برای انجام کارهای عملیاتی به استان ابلاغ می‌شود.

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پیگیری اعتبار لازم برای موزه نفت گچساران و موزه باستان‌شناسی یاسوج از دیگر مواردی بود که در نشست با مسئولان کشوری مطرح شد.

صفائی همچنین با اشاره به نشست خود با معاون گردشگری کشور، اظهار کرد: به‌زودی اعتبارات خوبی در حوزه گردشگری استان نیز تخصیص می‌یابد.

وی به ظرفیت‌های استان در بحث بوم‌گردی اشاره داشت و خاطرنشان کرد: دریافت اعتبار ملی برای پرداخت تسهیلات ارزان ‌قیمت به سرمایه‌گذاران بوم‌گردی در کهگیلویه و بویراحمد از دیگر برنامه‌هایی بود که طی چند روز اخیر در دیدار با مسئولان کشوری پیگیری شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=320364
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما