پنجشنبه 22 فروردین 1392 - 16:31

خرید و فروش مسكن مهر ممنوع شد

رئیس مسكن اداره كل راه و شهرسازی مازندران گفت: خرید و فروش مسكن مهر دولتی ممنوع است و پیش‌بینی زندان و جریمه برای طرفین مورد معامله در نظر گرفته شده است.
به گزارش نیمروز به نقل از فارس، سید محمد نظری امروز در جلسه شورای مسكن این شهرستان با اشاره به گزارش‌هایی از خرید و فروش مسكن مهر دولتی در برخی از پروژه‌ها ابراز داشت: این عمل برابر قانون ممنوع است و ضمن پیش‌بینی زندان و جریمه برای طرفین، بنگاهها و ادارات هم از ثبت اینگونه معاملات منع شده‌اند.

وی از انجام مطالعات طرح فاضلاب مسكن مهر گندیاب خبر داد و گفت: طرح مطالعاتی توسط مشاور در حال انجام است و تا پایان فروردین تحویل خواهد شد و پس از آن در اردیبهشت و خرداد پیمانكار تعیین و اجرایی می‌شود.

رئیس مسكن اداره كل راه و شهرسازی مازندران درباره احداث فضای آموزشی ابراز داشت: با توجه به سرانه تعیین شده برای مدارس و تعداد دانش‌آموزان برای پروژه‌های زیر هزار واحد، فضای آموزشی پیش‌بینی نشده و برای پروژه‌های بیش از هزار واحد در برخی از شهرستان‌ها این فضا پیش‌بینی و اعلام شده است.

وی افزود: برای احداث مسجد نیز برای چند پروژه در استان برای سال 92 اعتبار پیش‌بینی شده كه پروژه‌های شهرستان نور را شامل نمی‌شود.

معاون مسكن شهری بنیاد مسكن مازندران نیز در این جلسه مشكل تامین آب و تعطیلی كارگاه در پروژه مسكن مهر كاسگرمحله را یادآور شد و گفت: برای پروژه‌ای با حدود 90 درصد پیشرفت تعطیلی كارگاه و تعویض پیمانكار منطقی نیست و پیمانكار باید تلاش كند تا كار زودتر خاتمه یابد.

رضا كاظمی فیروزجاهی پیشنهاد كرد: نمایندگانی از فرمانداری، راه و شهرسازی، بنیاد مسكن و پیمانكار سازنده برای بررسی و رفع مشكل نشست تخصصی برگزار و با فعال كردن كارگاه در فرصت باقیمانده پروژه را جمع كنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=31950
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما