پنجشنبه 15 اسفند 1398 - 18:03

بی توجهی به دستورالعمل های وزارت بهداشت در یک مراسم رسمی در کهگیلویه و بویراحمد/+عکس

بی توجهی به مسائل بهداشتی از سوی افراد حاضر در آئین درختکاری در جاده یاسوج به سی سخت، موجب اعتراض خبرنگاران و همچنین عدم شرکت استاندار در این آئین شد.

به گزارش بویرنیوز، صبح پنجشنبه غرس سه هزار نهال در محور یاسوج به سی سخت انجام شد.

آنچه در این مراسم موجب نگرانی شد تجمع زیاد افراد به خصوص نیروهای اداری و عدم رعایت مسائل ایمنی پیشگیری از کرونا بود که صدای خبرنگاران را نیز بلند کرد.

استاندار نیز که برای شرکت در این آئین به محل آمده بود با دیدن اعتراض خبرنگاران و به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی و تجمع بیش از حد افراد، بدون غرس نهال از نیمه راه، پیش از ورود به محل تجمع بازگشت.

در ادامه تصاویری از مراسمات امروز را میبینیم، جا دارد ابتدا خود مسئولان قوانین و دستورالعمل ها را اجرا و سپس از مردم توقع داشته باشند که به موارد مطروحه گردن نهند.

به گزارش بویرنیوز، وزارت بهداشت بارها اعلام کرده از تجمعات غیر ضرور اجتناب شود چرا که این اجتماعات مهم ترین عامل برای شیوع و انتشار سریع ویروس کرونا است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=317813
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. پاتاوه گفت:

    یه کلویی یه بردی ایندازه داخل چه که صدتاعاقل نیترن درش بیارن😁🤔😅

  2. بویراحمد گفت:

    کرو ایشا بگیتو او بنده خدایی که ور گوش مدیرکل ویسایه بازنسته وابییه اکا تر چه ایگرده. البته از قدیم گفتنه هیچ گربه ای بی رضای خدا موووش نیگره😎

  3. مهدی گفت:

    ترک عادت خودنمایی مسئولین مخصوصا مسئولین استان ما موجب مرض است.شما که نماز جمعه رو تونستین تعطیل کنین اما چطور نتونستین این نیمچه مراسم درختکاری رو تعطیل کنین؟!!!!

  4. عباس گفت:

    حالا مساله عدم رعایت بهداشت یه طرف و نبود نظارت روی درخت ها و گونه هایی که کاشته میشوند یه طرف دیگه.خدا کنه مثل چند سال قبل نرفته باشن وسط جنگل بلوط رو کاج بکارن که یه گونه مهاجم هست.اگه اینطور باشه کاشته نشه بهتر هست چون کل نظم اونجا رو بهم میزنه و خودش باعث نابودی درختان دیگر که بومی هستن میشه.بویر نیوز من هرچی میگم شما منتشر نمیکنی خواهشا این رو منتشر کن.

  5. ناشناس گفت:

    دوستان هم شهری کرونا یواش یواش جدی شده
    لطفا سرسری نگیرین که دودش میره تو چشم خودمون
    استانمون و شهرمون محروم و کلا رسیدگی نمیشه به امور تو استانمون حالا وای به حالمون اگه کرونا شیوه گسترده کنه کسی دلش به حال این استان نمیسوزه پس خودمونیمو خودمن دیگه خود دانید

  6. سی سخت گفت:

    من از پرسنل شرکت مجری راه یاسوج به سی سخت بودم با فشار منابع طبیعی واداره را ه وشهرسازی به شرکت این جایگاه از چند روز قبل تدارک دید شده بود تمام کارمندان منابع طبیعی آمده بودند درکل 20 درخت نکاشتند بقیه را پیمانکار کاشت. جالب است که تعداد خبرنگاران هم کم نبود صدا وسیما وتمام سایت های خبری استان بودند ودریغ از کاشت یک درخت که گودال آنها قبلا با دستگاه مکانیکی حفر شده بود.

دیدگاه شما