دوشنبه 5 اسفند 1398 - 23:30

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از استاندار مازندران یاد بگیرد

مسافران ورودی به مازندران تست کرونا می‌دهند

استاندار مازندران:برای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از انتشار ویروس، پایگاه های تست و سنجش کرونا از مسافران در مبادی ورودی استان دایر می شود.

به گزارش بویرنیوز، این بخشی از تدابیر سختگیرانه استاندار مازندران برای حفظ آرامش، امنیت و سلامت مردم استانش بود، جا دارد استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم یاد بگیرد و برای امنیت و سلامت مردم تدابیر بهتری بیاندیشد.

کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان هایی است که خوشبختانه تا کنون طبق اعلام مسئولان علوم پزشکی، مورد مثبتی از کرونا در آن مشاهده نشده است.

این استان اما مهاجر پذیر است و هوای مطبوع آن زمینه حضور مسافران و گردشگران را فراهم می آورد و از طرفی دانشجویان و افرادی هم هستند که روزانه از استان های درگیر چالش کرونا به استان بر میگردند.

اگرچه به عقیده ما هم این ویروس آنچنان خطرناک نیست و بیشتر از هر موضوعی، مسأله روانی آن موجب نگرانی مردم می شود اما ضروری است برای آرامش خاطر مردم استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مسئولان دیگر استان ها باد بگیرد و برای امنیت روانی و سلامت مردم استان تصمیمات قاطعانه ترس بگیرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=317460
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    سلام من ای سرما کی آیا او رو- کرونا هم زله نیکنه بیا

  2. بویراحمد گفت:

    کاملا درسته . استان ک.ب بخاطر فرهنگ مهمان نوازی و دور هم نشینیهای خانوادگی کاملا ضروری هست که مسئولان استان فکری بکنند .اگر ارد استان بشه همه را درگیر خواهد کرد چون فرهنگ این شهر مثل بقیه ی شهراا نیست و مهمانیها و دور هم جمع شدنها بسیار زیاده

  3. تامرادی گفت:

    استاندار در خواب ناز بسر میبرد ؛ضعیف ترین استاندار در طول قدمت استان تا الان ایشون بوده باید سریعا نسبت به تعویض ایشون اقدامات لازم صورت پذیرد

  4. کهگیلویه و بویراحمد گفت:

    متاسفانه بله.استان ما بخاطر گردش پذیرش بودن و مسافرت های کاری در معرض جدی به ویروس کرونا می باشد.در ضمن امکانات و تجهیزات و لجستیک استان بسیار بسیار نسبت به سایر استان ها کمتر هست.استان های دیگر علاوه بر بیمارستان های دولتی بیمارستان های نظامی ارتش و سپاه و وزارت نفت دارند.اما استان ما اصلا از این جور امکانات ندارد.ای کاش مسولآن لشکری و کشوری به استان محروم ما توجه داشتند.

  5. من گفت:

    پیشنهاد خوبیه

  6. ناشناس گفت:

    متاسفانه بعضی چند سال خونشون توشهرقم بوده حالا همگی بلند شدن اومدنه تو ولایتشون.حالا اگه ایناویروس کرونا داشته باشن اون روستا بگیرن کی باید جواب مردمرابده.خودشون که عین خیالشون نیست

دیدگاه شما