دوشنبه 19 فروردین 1392 - 12:52

حسن رنگرز: شرمنده محسن هستم

به گزارش بویرنیوز ، حسن رنگرز در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: من سال‌ها با محسن هم تیمی و دوست بودم. او به معنای واقعی پهلوان بود و درگذشت این پهلوان خوب و دوست داشتنی که خاطرات زیادی از او دارم ضایعه بسیار دردناکی است.

وی درباره اقدامات فدراسیون برای کمک به درمان پودنکی، گفت: فدراسیون کشتی در قبال ورزشکاران وظیفه دارد، اما هیچ ردیف بودجه خاصی ندارد و به دلیل این که نتوانستیم به حد کافی از او حمایت کنیم خود را شرمنده محسن می‌دانم. دولت و مجلس و مراجع بالاتر باید امکانات خاصی را برای موارد خاص این چنینی در حمایت از قهرمانان در نظر بگیرند و تسهیلات را افزایش دهند.

نایب رییس فدراسیون کشتی در ادامه با اشاره به مراسم تودیع و معارفه ربطی و توپچی، اظهار کرد: امروز (دوشنبه) در یک فضای صمیمی این مراسم صورت گرفت. آقای ربطی سال‌ها خدمات صادقانه‌ای را انجام داده و از سرمایه‌های کشتی ایران است. توپچی هم سابقه زیادی در کشتی دارد و خطیب در چارچوب اختیارات خود این تغییر را به وجود آورد.

وی همچنین درباره دلیل نامه دوسون به کیم و حذف نام نماینده ایران از انتخابات هیات رییسه کنفدراسیون کشتی آسیا و نامه دوم دوسون مبنی بر اجازه حضور جوادی در این انتخابات، خاطر نشان کرد: مبالغی از سوی تیم‌های لیگ کشتی برای ترانسفر کشتی‌گیران باید به فیلا پرداخت می‌شد که این کار صورت نگرفته بود که ما بعد از نامه دوسون با فیلا نامه نگاری و رایزنی کردیم و مقرر شد که این مبالغ پرداخت شود و آنها اجازه حضور جوادی در این انتخابات را دادند.

عضو شورای مشاوران تیم ملی کشتی فرنگی درباره این شورا، بیان کرد: آقای خادم کار بسیار خوبی انجام داد که با خرد جمعی و تشریک مساعی از تفکرات پیشکسوتان برای کمک به تصمیم سازی منطقی استفاده شود و من هم به خاطر تکلیفی که دارم در این شورا حاضر هستم، البته سعی می‌کنم نقش پشتیبانی و ستادی داشته باشم، چون در اندازه‌های مشاوره دادن نیستم.

رنگرز در پایان گفت: چمن گلی از خواص و نوادر کشتی فرنگی است که جوانان خوبی را در کنار خود جمع کرده و باید به او زمان بدهیم و اعتماد کنیم تا در المپیک آینده موفقیت‌های گذشته را تکرار کنیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=31680
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما