دوشنبه 19 فروردین 1392 - 12:50

تدابیر مربی شهرداری یاسوج برای غلبه بر مس رفسنجان

به گزارش بویرنیوز،  سرتیپ طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: از رسانه‌های استان به عنوان یک مربی بومی استدعا دارم همان‌گونه که از گذشته با تیم فوتبال شهرداری یاسوج همکاری داشته‌اند از این پس نیز به ما در راه موفقیت تیم در دو بازی باقی مانده فصل یاری دهند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج افزود: دامن زدن به حاشیه‌ها وضعیت تیم را بدتر خواهد کرد و امروز با آرامش می‌توان به آینده بهتر امیدوار بود.

وی به بازی امروز تیم شهرداری مقابل مس رفسنجان اشاره کرد و گفت: بارندگی شدیدی امروز در رفسنجان داشتیم و زمین بازی هم لغزنده است که این کار را برای دو تیم مشکل خواهد کرد.

طاهری بیان کرد: تیم مس اگر در این بازی نتیجه نگیرد از رقابت‌ها خواهد افتاد و به دسته پایین‌تر سقوط می‌کند که بر همین اساس با چهره هجومی در مقابل تیم ما ظاهر خواهد شد.

وی از ترکیب جدید تیم خود گفت و افزود: در این بازی از بازیکنان بومی تیم خود که انگیزه‌های بیشتری دارند همچون محمد دارابی و رحیم رحیمی در ترکیب استفاده خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: در این بازی ابتدا با یک دفاع منسجم به دنبال گل نخوردن و حفظ دروازه هستیم و در ادامه برای گشودن دروازه حریف و کسب حداکثر امتیاز تلاش خواهیم کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=31678
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. rndld گفت:

    به نقل از روزنامه ورزشي هدف محمد دارابي بهترين بازيكن زمين شناخته شد و نيز جز بازيكنان برتر ليگ 1 در اين هفته بود با آرزوي توفيق و سربلندي بازيكنان خوب و با غيرت بومي استان

دیدگاه شما