دوشنبه 19 فروردین 1392 - 13:48

راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد بازهم شاهد تغییرات بود/ تحولات مثبت در اداره کل همچنان ادامه دارد

پایگاه خبری تحلیلی بویر نیوز: مراسم تودیع ومعارفه معاونت پشتیبانی ومنابع انسانی جدید وقدیم  دیروز در سالن اجتماعات اداره کل راه وشهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور قائم مقام وزیر وریس کل راه وشهرسازی استان  و روسای ادارات شهرستان بویراحمد برگزار شد.

IMG_1356

به گزارش خبرنگار بویرنیوز، در این مراسم اقای عبدی پور جای خود را به یک مدیر جوان تر به نام مهندس غفار حسن زاده  داد که دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیرت منابع مالی است  قرار است سکان هدایت این معاونت راهبردی را در دست بگیرد.

ازسوابق اداری معاونت جدید میتوان  به طورخلاصه از 14 سال سابقه کاری ایشان،  پنج سال بعنوان رییس اداره امور مالی وذیحساب اداره راه وترابری سابق،یک ونیم سال رییس امورمالی وذیحسابی اداره راه وشهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد اشاره کرد، همچنین ایشان در محیط اکادمیک دارای سابقه فعالیت به عنوان مدرس در رشته های حسابداری ومدیریت در دانشگاه ازاد اسلامی  واحد یاسوج و همچنین چهارسال سابقه تدریس در دانشگاه علمی وکاربردی یاسوج اشاره کرد.

گفتنی است غفار حسن زاده  در زمینه ورزش نیز فعالیتهایی داشته اند که از جمله آن می توان به حضور در تیم ملی فوتبال دانشجویان جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و هم اکنون از  پیشکسوتان فوتبال استان می باشد.

بویر نیوز این انتصاب شایسته را به مهندس حسن زاده تبریک گفته و از خدمات مهندس عبدی پور کمال قدر دانی دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=31674
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ATZ گفت:

    امیدوارم موفق باشین مهندس

  2. ناشناس گفت:

    یک تیرتاجی دیگر

    • ناشناس گفت:

      ایتریم

    • دانشجو ز گفت:

      من تو دانشگاه دیدمش اما باهاش کلاس نداشتم ایشون تیپ واستیلش بیشتر به هنر پیشه های سینما میخوره تا به مدیریت… مخصوصا وقتی کت وشلوار میپوشه وعینک دودی میزنه کپی جونیای ابولفضل پور عرب هستش…. مدیران تو کشور ما باید خاکی خاکی باشن نه فیس و افاده ای … نباید انتخابش میکردن… باید سریع برشدارن و معرفیش کنن به خانه سینمای ایران اونجا موفق تره… 

  3. مهدی گفت:

    موفق باشی مهندس

  4. مهندس گفت:

    کجای مدیریت مالی ربط به مهندسی دارد!!!!!!

  5. واقع بین گفت:

    لیاقتش را دارد و درود بر حاج زارع

    • محمدی گفت:

      فوتبالیست خیلی خوبی بود یه تنه یه تیم بود یادم یکسال در تیم شاهن کنارش بازی کردم و خودش هم یه نفره تیم شاهن را به مربیگری اقای استاد لرکی قهرمان لیگ استان کرد خیلی محجوب و باشخصیته …. به جرات میشه گفت که بعد از پرویز موسوی وسرتیپ طاهری جز سه فوتبالیست برتر استان در سی سال اخیره خیلی حیف شد باید میذاشتنش برا مدیر کلی تربیت بدنی و جوانان … بنظرم انقلابی تو ورزش استان ایجاد میکرد… علی ایحال براش ارزوی موفقیت دارم…. 

  6. حامد گفت:

    بزاریت شروع به کار کنه بعدا اگه عملکرد ضعیفی داشتن انتقاد کنید. آرزوی موفقیت برای آقای حسن زاده داریم .ایشون مدیر جوانی هستند و میتونن کارای زیادی برای این استان انجام بدن.

  7. بهنام گفت:

    میشناسمش  استادم بوده نجیب وباوقار و فوق الهاده هم با شخصیته حقش خیلی بیشتر از ایناست براش ارزوی موفقیت داریم

  8. ناشناس گفت:

    حاج زارع حتی این اقا را هم نمشناسه .این اقا خواهر زاده ی اقای دهراب پور می باشد .
    بنازم حاج دهراب پور را .

  9. كار معين گفت:

    با سلام به خدا بهترين كار بود بهترين نيرو انتخاب شد انشائ اله موفق باشند

    • حسود خان گفت:

      بابا استاد  دانشگاه باشی عضو  تیم ملی فوتبال ایران بوده باشی سابقه درخشان اداری داشته باشی تحصیلات تکمیلی هم داشته باشی  از خانواده معروف  حسن زاده باشی ضمنا خواهر زاده حاج دهرابپور باشی… پارتی هم داشته باشی …. 0 حاج زارع0…. خوش تیپ و باکلاس هم باشی  چی دیگه کم داری…. باید اگر این حرفا درست باشه میذاشتنش استاندار… یعنی همش راسته؟؟//… چقدر خوش به حالشه…. اصطلاحا میگن این جور ادما را خدا بغل کرده… مثل علی دایی….

  10. ناشناس گفت:

    تبریک میگم به مهنس حسن زاده
    ،فردا هم بردادرش ……

  11. روح الله دهرابي گفت:

    تبريك ميگم ان شا الله موفق باشي

  12. حق گفت:

    بابا به خدا مسخره است بایدفاتحه خواند

    • حق گو گفت:

      کجاش مسخره است…. ایشون به اذعان دوست و دشمن در دانشگاههای یاسوج جز بهترین استاید و با سوادترین اساتید و به لحاظ ایمان و تعهد زبانزد عام و خاصه ما  در این استان عادت به سرمایه سوزی و نخبه کشی داریم  به نظر من حاج زارع و حاج دهراب بور درمورد ایشون حق مطلب را با توجه به سوابق درخشان ورزشی و اداری ادا نکردن وسزاوار مناصب بالاتر بود ایا بهتر نبود  ایشون مدیر کل تربیت بدنی استان میشد…. بهتر از ایشون انصافا تو استان کی برای تربیت بدنی کی هست…

  13. دلسوز انقلاب ونظام از بویراحمد گفت:

    عرض تبریک وارزوی موفقیت دارم برای این جوان هم استانی واستاد بزرگوارم جناب اقای حاج دهرابپور دایی ایشان/از شخصیت های ارزشی وانقلابی نظیر اقای حاجی انتظارمی رود جوان ها وافراد وابسته به خود را این گونه تقویت وحمایت کنند تا این جایگاه ها که همگی امانت مردم هستند به دست نا اهلان وسو استفاده گران نیفتند/امیدوارم اینده کشور را کسانی که ازخانواده های اصیل وانقلابی وپیرو ارزش های امام وانقلاب هستند اداره کنند.و من الله توفیق

  14. م گفت:

    معاون شدن ایشون هیچ ربطی به رابطه فامیلی ایشان با حاج دهرابپور ندارد این فرد خودش سالها جانشین معاون اداری و مالی اداره راه بوده و این طبیعیه که بعد از بازنشسته شدن معاون ایشون بیاد جای معاون

  15. غيرت گفت:

    ضمن عرض تبريك به اين جوان شايسته يكي از كارهاي شايسته در اين استان كه بايد از اول انجام ميگرفت استفاده از نيروهاي جوان وهمچنين افراد با تجربه در زمينه مالي در پستهاي مديريتي ميباشد كه حداقلش ميدانند اعتبار چيه تخصيص چيه تامين اعتبار چيه .در ضمن مسيوليت مورد اخر با ذيحسابه كه طبق قانون محاسبات عمومي كشور كارمند رسمي وزارت امر اقتصادي و دارايي ميباشد.

  16. شهروند گفت:

    درود برحاج زارع

  17. حیدری وفادار گفت:

    احسنت بر این نیروی جوان فعال شایسته و با وقار

  18. دوستدار مردم(T) گفت:

    جناب افای حسن زاده باتوجه به سوابق و استعداد بلقوه ای که از شماسراغ داریم به شما و مردم شریف استان تبریک عرض می گوییم وامیدواریم شاهد موفقیتهای شما در خدمت به مردم انقلابی این استان محروم باشیم(محروم به این دلیل که امثال افرادی که مدیریت وپست داشتندولی لیاقت خدمت به مردم نداشتند و بنام دین باعث عقب افتادگی این استان زیبا چهارفصل شدند مطمئنا بانیروهای جوانی ودارای دید بازی همچون شما شاهد شکوفایی و پیشرفت استان خواهیم بود)زندباد ایران.زندباد ولایت فقیه.زندبادمدیرانی که فقط برای خدا و مردم خدمت می کنند.مجددا تبریک تبریک (یا علی)

  19. م. حامد گفت:

    واقعا لیاقتشو داشتی چون خیلی مردم داری ربطی به دهراب پور-زارع هم ندارد در یک کلام حقت بود

    • ظریف بین گفت:

      خوشگلی و خوش تیپیش و تناسب اندامش تنها نقطه قوتشه فکر کنم به همین خاطر انتخابش کردن و ربطی به جیزای دیگه نداره……

  20. مسلم دولت آباد گفت:

    ضمن عرض تبریک خدمت دوست عزیزم جناب آقای حسن زاده به استحضار می رساند که بنده از زمان ابتدایی با ایشان همکلاس بودم هم از نظر علمی هم از نظر وقار همیشه مورد تایید بوده اند ضمن اینکه ایشان هم از نظر تعهد و هم از نظر تخصص در محل فعالیت خود کسری ندارد امیدوارم که در انجام امورات محوله موفق و موید باشند .

    • علی ر گفت:

       مسلم جان منم تودبیرستان همکلاسش بودم فوتبالیست بی نظیری بود همین حالا هم که پا به توپ میشه از فوتبالیستای 20 ساله زپرتی امروزی یه سر و گردن بالاتره خیلی هم درسخون وبا استعداد بود در ضمن خیلی با حال و فیلم و شوخ طبع بود وسر به سر همه حتی معلماش ومیذاشت اما چون خیلی عاطفی ودل رحم  هست بنظرم مدیریت کردن با  عاطفه بودن خیلی مناسبت نداره …. لاکن من براش ارزوی موفقیت دارم

  21. دانشجو-ناقوس گفت:

    جناب اقای حسن زاده انتخاب بجا و شایسته شما رو اول به مردم شریف استان وبه خودتان تبریک عرض گفته و امید وارم مدیران ودست اندرکاران این استان با انتخاب افراد شایسته ای همانند شما شاهد پیشرفت این استان محروم(کسانی که به نام دین سر دین را بریدند)باشیم ضمنا اطلاع ذاریم که شماوابسته به هیچ خط وگروهی نیستید شما متعلق به مردمید.تبریک تبریک تبریک

  22. از طرف جمعی از اساتید و ئانشجویان دانشگاه های یاسوج گفت:

    جناب اقای مهندس حسن زاده

  23. ازطرف جمعی از اساتیدودانشجویان دانشگاهای یاسوج گفت:

    جناب اقای حسن زاده.انتصاب بحق و شایسته حضرتعالی رو به سمت مدیریت توسع و منابع انسانی اداره کل راه وشهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض نموده بی شک انتخاب چهره های دانشگاهی و ورزشی در پست های مدیریتی می تواند سبب پیشرفت جامعه گردد لذا ضمن تبریک مجدد موفقیت و بهروزی حضرتعالی را در خدمت به مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان از خداوند سبحان مسئلت میداریم.

  24. زابلی از راه و شهرسازی دنا گفت:

    ما هم از این انتصاب شایسته و به جا بسیار خوشحالیم انشااله موفق و سربلند باشید ضمنا اقای حسن زاده در ورزش تنیس روی میز هم استاده.

  25. یک تیرتاجی ............... گفت:

    اینم شد عکس

  26. دهرابپور گفت:

    موفق باشی دایی جان

  27. سیده آسیه گفت:

    خدایی حسن زاده فرشته بی نهایت محبوب خداوآسمانها ودلهاست خداعاشقشه

    • دریادل سبز گفت:

      حسن زاده طلا همان خداییست که در وصف نمیگنجد اوبزرگمردیست شیفته خدمت نه تشنه قدرت.بایدرهبرمملکت بود تامیهن خویش ایران سرزمین دلیران را آباد می نمود شخصیت وانسانیت بی نظیر او از حدالمپیک هم بیشتر و وافرتره.

    • دریادل سبز گفت:

      حسن زاده طلا همان خداییست که در وصف نمیگنجد اوبزرگمردیست شیفته خدمت نه تشنه قدرت.بایدرهبرمملکت بود تامیهن خویش ایران سرزمین دلیران را آباد می نمود شخصیت وانسانیت بی نظیر او از حدالمپیک هم بیشتر و وافرتر. 

    • دریادل سبز 93/7/18 گفت:

      حسن زاده طلا همان خداییست که در وصف نمیگنجد اوبزرگمردیست شیفته خدمت نه تشنه قدرت.بایدرهبرمملکت بود تامیهن خویش ایران سرزمین دلیران را آباد می نمود شخصیت وانسانیت بی نظیر او از حدالمپیک هم بیشتر و وافرتر. 

  28. ایبی گفت:

    که بریییییییت

  29. سیده آسیه گفت:

    حسن زاده فرشته محبوب خدا وجهان هست.

  30. سیده آسیه گفت:

    غفارحسن زاده فرشته است محبوب

    • دريادل سبز گفت:

      الهی همیشه سایه حسن زاده رو بر سر مانگه دار.سرکرده زمین همانند پیدانمیشه

  31. دریادل سبزکهگیلویه گفت:

    توکره زمین خداوند همانند مهندس حسن زاده نیافرید.واقعاانسانه توسعه منابع کمشه بایدرهبرمملکتش میکردن .دلسوزه بی نهايت فرشته بهشته ورود خدابراووخانواده اصیلش .

  32. دانشجو گفت:

    احسنت براين شخصيت تا حالا جاي نشنيدم كسي مديريت اقاي حسن زاده رو داشته باشد

  33. دانشجو گفت:

    اقاي حسن زاده شايسته هر سمتي را دارد

  34. شهروند گفت:

    اقاي حسن زاده مديريت شايسته اي بودن و هستن اميدواريم به انچه شايسته ايشان هست دست پيدا كنن

  35. شهروند گفت:

    امدوارم كه عمري باعزت داشته باشين
    و در تمام مراحل زندگيتان سربلند و موفق باشيد

  36. اداره راه و شهرسازي گفت:

    فقط از سر حسادت و راحت طلبي براي كاراي خودشان ………….
    شما را تغيير دادند

دیدگاه شما