دوشنبه 19 فروردین 1392 - 8:39

ایرادات سرمربی برکنار شده شهرداری یاسوج از زبان شهردار

قباد نگین‌تاجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از تیم شهرداری یاسوج و مجموعه مدیریتی و بازیکنان و کادر فنی انتظار صعود به لیگ برتر فوتبال را داشته و دارند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری یاسوج عنوان کرد: به هر حال وظیفه خود می‌دانستیم که با همه کمبودها و کاستی‌ها تیمی یک‌دست را روانه مسابقات کنیم که اگر چه از نظر اسم و رسم بازیکنان آن‌چنانی نداشتیم اما نشان دادند که همین مجموعه لیاقت حضور در لیگ برتر فوتبال کشور را دارند.

نگین‌تاجی به مشکلات و مسائل پیش آمده در این تیم در چند هفته اخیر اشاره کرد و گفت: با همه مشکلات در مجموعه شهرداری و با همکاری و تعامل شورای شهر تنها تیمی هستیم که بیش از همه مطالبات بازیکنان خود را پرداخت کرده‌ایم و می‌توان به یقین گفت تیم شهرداری تنها تیمی در میان تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور است که 80 درصد حقوق بازیکنان خود را پرداخت کرده است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری یاسوج در پاسخ به این سؤال که آیا جمشید غدیری کارنامه خوبی نداشت که از تیم اخراج شد، ابراز داشت: من معتقدم غدیری مربی خوبی بود که توانست تیم را تا این مرحله بالا بکشد اما در هفته‌های پایانی نتوانست تیم را به خوبی جمع کند.

 

 

نگین‌تاجی که همانند ما معتقد بود هیچ کجا مربی تیم‌های رده بالای یک جدول را کنار نمی‌گذارند، افزود: متأسفانه در مورد آقای غدیری دو مورد وجود داشت که موجب شد تیم نتواند خود را در صدر جدول حفظ کند که یکی از آن‌ها به همین استرس و شاید بتوان گفت ترس هفته‌های پایانی برمی‌گردد.

وی گفت: یکی دیگر از مشکلاتی که با آن مواجه بودیم دوستی بیش از حد آقای غدیری با برخی از بازیکنان بود که همین موجب شده بود پاره‌ای از بازیکنان از مربی تیم حساب نبرند.

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری یاسوج به پیشنهادی که به غدیری داده بود نیز اشاره کرد و گفت: در مقطعی به آقای غدیری پیشنهاد دادم در مراحل حساس که تیم موقعیت خوبی برای صعود دارد از یک مشاور خوب و طراز اول که خودش انتخاب می‌کند در این هفته‌های پایانی استفاده کند که زیر بار چنین موضوعی نرفت.

نگین‌تاجی تصریح کرد: آقای غدیری زحمت خود را کشید و فکر می‌کرد می‌تواند با اتکا به دانش و هدایت خود تیم را به لیگ برتر رهنمون سازد که شاید به همین دلیل در محاسبات خود دچار اشتباه شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=31629
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. احمد گفت:

    سلام شما باید از مربیان استفاده کنید که قبلا تیمها را به لیگ برتر بردند همچون اقای قزل سفلو و نادر دست نشان. اینها تیمهای مثل نفت تهران مس کرمان شهید قندی یزد داماش و… را به لیگ برتر بردند.

  2. بازیگر گفت:

    ایا به خودت فکر کردی که در مورد کسی نظر بدی

دیدگاه شما