یکشنبه 24 آذر 1398 - 22:58

گزارش یک روزنامه ملی از یک حادثه دردناک در کهگیلویه و بویراحمد/+عکس

بویرنیوز– روزنامه هفت صبح در مطلب امروز خود نوشت:

قتل دختر ۱۴ ساله به دست برادرش در منطقه لوداب از توابع شهرستان بویراحمد

مزاحمت خیابانی و عصبانیت برادر به تحریک عمویش منجر به قتل خواهر و خودکشی عمو به دلیل عذاب وجدان شد.

هفته گذشته قتلی که در زمره قتل های ناموسی و خانوادگی گنجانده می شود در روستای آباده بخش لوداب از توابع شهرستان بویراحمد رخ می دهد، دختر ۱۴ ساله ای به نام زینب به دست برادرش به قتل می‌رسد این قتل آن قدر دلیلش ساده بود که در مخیله نمی‌گنجد.

ماجرای قتل چه بود؟!

مدت ها بود که پسری مزاحم خواهر ۱۴ ساله قاتل می‌شده است به همین دلیل خواهر پیش برادرش می رود و او را در جریان این مزاحمت قرار می دهد اما ماجرا ختم به خیر نمی شود و برادر و عموی آن دختر به سراغ پسری که ایجاد مزاحمت کرده بود می روند و او را کتک میزنند.

برادر دختر به خانه می آید تا خواهرش را ادب کند طبق منبعی که نامش در هفت‌صبح محفوظ است، پسر به تحریک عمویش به سراغ خواهر برای تنبیه میرود، عمویی که خودش سابقه  زندان و محکومیت داشته و زمان چندان زیادی از آزادیش نمی‌گذشته است.

دختر جوان بر اثر کتک ها می میرد؛

این روزنامه در ادامه آورده است: سر دختر جوان بر اثر اصابت به دیوار ضربه خورده ،همچنین به علت ضربه هایی که با چوب به بدنش برخورد کرده است فوت می‌کند و دختر جوان قبل از رسیدن به بیمارستان جانش را از دست می دهد.

به گفته این روزنامه برادر جوان با رضایت والدین از کلانتری آزاد میشود اما دادستان به موضوع ورود می کند و علیرغم وجود رضايت تام والدين، دستور بازداشت این جوان را برای مشخص شدن زوایای این پرونده صادر می کند.

این پایان داستان نبود این روزنامه مینویسد:عموی خانواده  که به تحریک پسر جوان برای تنبیه و یا قتل خواهرش پرداخته بود بعد از دستگیری برادرزاده با خوردن قرص عدس و زدن ضربات چاقو به شکم خودش اقدام به خودکشی می کند.

به گزارش بویرنیوز، طبق منابع بویرنیوز، اینکه این اتفاق در قالب قتل عمدی بوده و این ماجرا به شکلی که روزنامه گزارش داده صحت دارد یا خیر، هنوز برای پلیس اثبات نشده است و همچنان پرونده تحت عنوان مرگ مشکوک در جریان است.

البته تعدادی از افراد این خانواده هم اکنون در اختیار پلیس هستند تا زوایای این مرگ دردناک مشخص و مسببین احتمالی آن به اشد مجازات برسند.

باید از دادستان به صورت ویژه تقدیر کرد که با تصمیم قاطع و ارزشمند خود زمینه را برای روشن شدن زوایای پنهان فوت این دختر جوان و برخورد با مسببان و بانیان احتمالی این اتفاق دردناک فراهم کرده است.

 

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=314702
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    باید از دادستان بخاطر تصمیم درست و منطقی تشکر کرد.

  2. ناشناس گفت:

    متاسفانه آسیب های اجتماعی به شدت در حال فزونی است ومسئولین ماهم به فکر سیاسی بازی های خودشان……………..

دیدگاه شما