پنجشنبه 17 فروردین 1391 - 16:35

رعایت شئون اسلامی در ناوگان عمومی کهگیلویه و بویراحمد

مسعود مصدقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: یکی از مواردی که ما در نوروز امسال بیش از گذشته به آن توجه کردیم موضوع رعایت موازین اخلاقی و اسلامی در ناوگان عمومی بود.

این مسئول با بیان این‌که هیچ گونه گزارشی مبنی بر عدم رعایت این موضوع در ناوگان عمومی از سوی مسافران نوروزی ارائه نشده است، گفت: امسال در هیچکدام از سرویس‌های اتوبوس و مینی‌بوس ما گزارشی مبنی بر پخش فیلم‌های مبتذل نداشتیم.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: همان‌گونه که در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی قبل از سال جدید وعده داده بودیم، اکیپ‌های نامحسوس ما بر فعالیت ناوگان عمومی این استان نظارت داشتند و کار آنها را به صورت مداوم مورد بازرسی و ارزیابی قرار می‌دادند.

مصدقی به کاهش تلفات جاده‌ای در این ایام و در محورهای استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: کاهش چشمگیری در این زمینه داشتیم که آمار آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

این مسئول آشکارسازی نقاط حادثه‌خیز استان را یکی از دلایل کاهش این آمار دانست و گفت: این موضوع به همراه سایر فعالیت‌های خوب دیگر موجب شد تا ایام نوروز به کام هم‌وطنان تلخ نشود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=3143
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما