شنبه 17 فروردین 1392 - 23:59

چاره ای جز سزارین نداریم؛ خاتمی بیاید!

مصطفی تاج زاده در ادامه نامه نگاری های خود از زندان، در نامه ای به اعضای غیر قانونی سازمان مجاهدین و جبهه مشارکت، به تحلیل انتخابات ریاست جمهوری پیش رو پرداخته است.

به گزارش سایت نوروز، وابسته به جبهه مشارکت، تاج زاده با بیان دلایل خود مبنی بر ضرورت نامزدی محمد خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری آورده است:”من هم مانند بسیاری از تحلیل گران موافق کاندیداتوری رؤسای جمهور گذشته نیستم و تصور می کنم دو دوره برای هر فرد کافی ست و چه خوب است این وضعیت به یک رویه تبدیل شود اما در ایران کنونی برای هر قاعده بیش از یک استثناء وجود دارد .

اگر امکان رقابت وجود داشت، علاوه بر چهره های بعضاً مطرح،  شخصاًموافق کاندیداتوری شخصیت هایی مانند آقایان عبد الله نوری، رضا خاتمی ،کرباسچی، میردامادی، دکتر معین، صفایی فراهانی و … و صد البته آقایان مهندس موسوی وکروبی و بهزاد نبوی بودم. حتی رأی نیاوردن برخی از حضرات مهم نیست زیرا انتخابات صرفا در پیروزی نامزد خلاصه نمی شود باید به نقش آن در استقرار دموکراسی و پیشرفت کشور و مردم توجه کرد .به علاوه  می توان با یک نامزد و طرح شعارها، مطالبات و حتی راهکارهای صحیح، سطح رقابت ها را بالا برد و زمینه تقویت احزاب و مطبوعات و رعایت حقوق اساسی و آزادی های مدنی شهروندان را در طول سال و نه فقط ایام انتخابات تامین کرد.

تاج زاده در ادامه با تاکید بر کاندیداتوری خاتمی می نویسد: از آنجا که ما در شرایط زایمان طبیعی به سر نمی بریم و چاره ای جز سزارین نداریم، لازم است در انتخابات شرکت و از نامزدی آقای سید محمد خاتمی دفاع کنیم.

وی مدعی شد: خاتمی محبوبترین چهره نه فقط بین اصلاح طلبان، بلکه میان همه داوطلبان است. وی در رأس همه نامزدهای انتخاباتی 92 قرار دارد.

گفتنی است سایت ضد انقلاب خودنویس هفته گذشته با به چالش کشیدن ارسال نامه از زندان توسط برخی از چهره های سیاسی نوشت: یکی از بارزترین مولفه‌های فعالیت سیاسی برخی زندانیان، ارسال پیام‌هایی از درون سلول در شرایطی است که از بیرون خبر ندارند!

برای نویسنده این سوال جدی سرجای خود باقی است که افرادی نظیر آقا مصطفی تاج‌زاده، چگونه می‌توانند به این خوبی از مسائل روز آگاه باشند، بی‌آنکه سایت‌ها و رسانه‌های مختلف را بررسی کنند؟ شبکه‌های تلویزیونی و ماهواره‌ای را ببینند؟

نویسنده در ادامه خاطر نشان کرد: به نظر حقیر، توانایی‌های خیره کننده برخی فعالان سیاسی باید مجددا مورد ارزیابی قرار گیرد، یا اینکه سایت‌هایی که پیام‌های این زندانیان را منتشر می‌کنند، بی‌آنکه شرایط این دوستان را کاملا توضیح دهند، باید بررسی کنند که چنین معجزه‌ای چگونه واقع شده است!

البته سوال بنده به هیچ وجه ربطی به سوال‌های رسانه‌های جناح راست ندارد، اما مایل هستم بدانم که اطلاعات به روز یک زندانی سیاسی که اغلب درون سلول انفرادی است، چگونه «به‌روز» می‌شود و چگونه می‌تواند این همه به بیرون نامه‌نگاری کند!

خاطر نشان می شود پیشتر نیز فخر سادات محتشمی پور، همسر مصطفی تاج زاده،  در خصوص چگونگی انتشار و خروج نامه های مربوط به شوهرش از زندان گفت: خود او نیز نامه ها را در سایت های اینترنتی می بیند.

محتشمی پور به خبرنگار “رویداد” گفته است که در خصوص نحوه راه یابی این نامه ها به رسانه های ضد انقلاب «برای ماهم سوال است».

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=31308
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما