پنجشنبه 17 فروردین 1391 - 2:13

انتقاد شدید آیت‌الله ملک‌حسینی از گرانی در استان

، آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک‌حسینی امروز در اولین نشست شورای اداری در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: خدمت‌گزاران نظام و مملکت کار و تلاش می‌کنند ولی عندالله و عندالرسول نظر خداوند و امام زمان این نیست و باید بسیار بیشتر از این‌ها برای این مردم کار کرد.

آیت‌الله ملک‌حسینی با انتقاد از وضعیت گرانی بی حد و حصر در استان کهگیلویه و بویراحمد از مسولان مربوطه به‌ویژه سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره‌کل تعزیرات حکومتی خواست تا برای این مشکل بزرگ به‌ویژه در مواردی که تصمیمات استانی چاره‌ساز است، فکری بکنند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مسئولان برای مهار تورم کاذب تلاش کنند تا مردم شایسته این استان به‌ویژه اقشار کم درآمد به راحتی بتوانند مایحتاج خود را تامین کنند.

ملک‌حسینی با اظهار امیدواری نسبت به ارزان شدن اجناس و مایحتاج مردم، گران‌فروشی به گردشگران و افراد غیربومی را یک آفت برای صنعت گردشگری این استان خواند و ابراز داشت: این‌گونه اقدامات غیرانسانی و غیردینی و گرانی‌های لجام گسیخته موجب خرید نکردن گردشگران خواهد شد که باید جلوی ان گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از شهرداری یاسوج خواست تا مرکزی را برای عرضه و فروش محصولات به قیمت معین و قانونی آماده و به بهره‌برداری برساند تا حداقل در چنین ایامی بازار نظم و سامان گیرد.

*نقایص زیادی هنوز در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: در این استان نیز به نسبت کارها و خدماتی صورت گرفته و نباید بی‌انصافی کرد ولی همچنان نقایص در استان کهگیلویه و بویراحمد زیاد بوده که می‌طلبد مسئولان اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی این مملکت را متعلق به امیرالمومنین و امام رضا (ع) دانست و گفت: در مملکتی که منتسب به ائمه اطهار است باید همه تلاش و همت مسئولان برای خدمات شایسته به مردم و رفاه بیشتر برای آنان به کار گرفته شود.

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با نقل خاطراتی از حماسه‌ها و رشادت‌های مردم این استان در جنگ تحمیلی، یادآور شد: نباید هیچ گاه اقداماتی چون پخت نان توسط پیرزن روستایی و ارسال این نان‌ها به جبهه‌های جنگ و اظهارات این شیر زنان که می‌گفتند نان را برای رزمندگان اسلام می‌پزیم تا آن‌ها بر علیه کفر و در راه امام زمان بجنگند را فراموش کنیم.

وی تاکید کرد: با چنین رشادت‌هایی بوده که امروز همه ما و مسئولان در سایه آرامش زندگی می‌کنیم پس نباید از ذره‌ای کار و خدمت به چنین مردمی در استان کهگیلویه و بویراحمد مضایقه کرد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: هر گاه که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای حضور فیزیکی و تجمع مردم را برای اقتدار نظام به صلاح می‌دانستند مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بدون هیچ چشمداشتی در صحنه حاضر شدند و امروز به پاس این ولایتمداری باید برای ان‌ها بیش از گذشته کار شود.

*ادعای تمام شدن دوران روحانیت مضحک است

آیت‌الله ملک‌حسینی در بخش دیگری از صحبت‌هایش جامعه بدون روحانی را بدون روح خواند و گفت: جامعه بدون معنویت و معارف اسلامی صراط مستقیم را پیدا نمی‌کند و معارف اسلامی نیز بدون روحانیون در جامعه نهادینه نمی‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ادعای تمام شدن دوران روحانیون و طلبه‌ها را مضحک خواند و به زبان طنز گفت: از گهواره تا گور بدون روحانی زندگی کردن امکان‌پذیر نیست.

وی روحانیت را آماده‌تر از گذشته توصیف کرد و ابراز داشت: روحانیت همواره در کنار مردم و حامی آنان و ارزش‌های راستین انقلاب و اسلام بوده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=3105
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما