چهارشنبه 16 فروردین 1391 - 18:55
گزارشی از سفرهای زارعی به روستاها

زارعی: نماینده همه مردم خواهم بود + تصاویر

بویرنیوز: دیدارهای منتخب مردم بویراحمد و دنا از مناطق مختلف این شهرستانها که تنها چند روز پس از انتخابات آغاز شد تا سرکشی از همه نقاط شهرستان های بویراحمد و دنا ادامه خواهد داشت.

مردم لوداب 10 فروردین میزبانان خونگرمی برای حاج زارعی بودند. برخورد مردم با حاج زارعی نشان داد که رابطه وی با مردم بسیار عمیق و ریشه دار است.

حاج غلام محمد زارعی منتخب جدید مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در 14 فروردین نیز مهمان مردم خونگرم روستاهای سادات محمودی بود و از خیر دیدن دور افتاده ترین نقاط هم نگذشت و دائما به هیئت همراه خود تاکید داشت که مشکلات اصلی مردم را یادداشت نمایند و اولویت بندی کنند.

ایشان به عهدی که با مردم بسته وفاداری خود را نشان داد و خود را در مقابل مردم مسئول می داند که این مهم را می توان از برخورد پر مهر و عاطفه متقابل مردم و حاج زارعی به راحتی فهمید.

زارعی در جمع مردم ضمن تبریک سال نو به چند نکته اشاره کرد:

اول اینکه از حضور حداکثری مردم در انتخابات و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی تشکر و قدردانی کرد.

و دوم اینکه وی خود را نماینده همه مردم خواند و تاکید کرد بین مردم تفاوتی قائل نمی شوم.

وی در پایان ضمن اشاره به این نکته که این سفر تنها برای تشکر و قدردانی از حضور مردم بوده از دهیار، شوراهای روستا و معتمدین مردم خواست تا مشکلات روستاهای خود را در سفرهای بعدی که بزودی آغاز خواهد شد مطرح کنند تا در اولین فرصت جهت رفع آنها اقدامات لازم صورت گیرد.

در ادامه تصاویری از این سفرها را برای همراهان همیشگی بویرنیوز قرار داده ایم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=3067
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مهم نیست گفت:

    باسلام
    وقتی میبینم همه به راحتی میتونن حرف دلشون رو بنویسن که شاید کسی بخونه و برنامه ای بریزه پیش خودم فکر میکنم مثل شانس کنکور که شاید فرجی بشه توکل کنیم ماهم استفاده مون رو ببریم .
    حرف من حرف دل زنانیه که 50 درصد رای دهنده بودند و از دل زحمت میکشیدند و فراموش شدند و باورشون برای دیگران سخت چرا زمان نیاز همیشه همه کاندیدا دوستخواه همه هستند و ازشون همکاری میخوان ولی چرا همیشه اونایی که بهترین افکار رو دارن فراموش و رها میشن .
    فقط خواهان این هستیم عادلانه عمل کنید و زنان کوشا و ارزشمند رو شناسایی واز افکاراونها جهت رشد جامعه نهایت استفاده رو ببرید…………….

دیدگاه شما