جمعه 4 مرداد 1398 - 20:18

حواشی دردآور دیدار مردم با استاندار و مسئولان کهگیلویه و بویراحمد/+عکس

امروز مصلی های برگزاری نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد شاهد حضور مدیران ارشد دولتی برای پاسخگویی به خواسته های مردمی بود.

به گزارش بویرنیوز، استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تمامی مدیران و تصمیم گیران اصلی و تام الاختیار دستگاه های استان خواست برای پاسخ مؤثر به درخواست های مردمی در مصلی یاسوج گرد هم آیند که البته در شهرستان ها نیز به مدیران تکلیف شد  در میان مردم حاضر شوند.

این اقدام استانداری به با کمک سایر دستگاه ها و سازمان ها همراه بود که اتفاقاً به مذاق خیلی از مردم خوش آمد و به گفته خودشان حالا افراد عادی بدون اینکه نیاز به وقت و نوبت از پیش تعیین شده باشد بالاترین مقام استان و مدیران سایر دستگاه ها را می دیدند و درخواست هایشان را بیان می کردند.

برخی اما با نگاهی بدبینانه نتیجه قابل توجهی برای این اقدامات نمی‌دیدند.

برخی هم با تشکر از استاندار خواستار ادامه این رویه و تدارک دیدارهای بی واسطه و آسان مردم با مسئولان بودند، آنها میگفتند همینکه میتوانیم حرفمان را راحت بزنیم و درد دل کنیم خیلی خوب است.

تعدادی از افراد حاضر که باور نداشتند فردی که ساده و بی آلایش بر روی زمین نشسته و خود پیگیر درخواست مردم است استاندار است، می گفتند: استاندار جدید نمونه یک انسان مردمی و انقلابی است، همین احترام و پیگیری هم قابل ارزش و مهم است.

و اما حواشی دردآور:

مسئولان کمیته امداد و بهزیستی بیشترین مراجعه کننده را داشتند، به خوبی میشد فهمید عمده مردم استان در تنگناهای مالی و اقتصادی هستند و بیش از خواسته عمران و آبادی به دنبال کمک های موردی مالی بودند.

اشتغال دولتی هم خواسته دیگر مردم بود که از شدت بیکاری در استان خبر می داد، به گفته استاندار فرایند استخدام دولتی باید از راه آزمون باشد اما دستگاه های متولی خود اشتغالی و صنعت باید فعال‌تر از گذشته به دنبال طرح های برای رونق اقتصادی و سپس بهبود اشتغال جوانان باشند.

به گزارش بویرنیوز، دکتر حسین کلانتری در حاشیه این بازدید ضمن تاکید به مدیران برای افزایش ارتباطات مردمی خود و پیگیری برای بهبود شرایط مردم از سفر چند تن از مقامات بلند پایه کشور در آینده نزدیک به استان خبر داد و آنرا در راستای افزایش توجهات ملی به کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=306514
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بازیچه سیاسیون گفت:

    درود بر دکتر کلانتری 🌷💐💞

  2. ناشناس گفت:

    این بدبختی مردم همش تقصیر دولت احمدی نژاده

  3. کریم گفت:

    خدای مدیرکل آموزش وپرورش آمده برای چی میتونه چه دردی را دوا کنه بجز …..

  4. ناشناس گفت:

    اخ براي اين چهره هاي مردم بدبخت . … اخيييييييييي

  5. بویراحمد سرافراز گفت:

    مدیرانی که نیامدند داشتند برای انتخابات خونه به خونه التماس می کردند/ آقای استاندار عزل کن مدیران انتخابات گذشته بویژه مدیرانی که استخدام های فله ای کردند/ اگر نمی شناسی از مردم کوچه و بازار بپرس که نام این مدیران کیست/ اگر هم عزل نکنی امیدی به شما هم نخواهد بود و دفاع از ناموس ملت در حد حرف باقی می ماند

دیدگاه شما