جمعه 4 مرداد 1398 - 1:15

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: منتظر معجزه نباشید/انتقاد از اداره راه(+عکس)

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه نماینده کهگیلویه بزرگ و مدیران ارشد استانی با حضور در مناطق مختلف بهمئی، لیکک و سرآسیاب ضمن دیدارهای مردمی، بازدید از پروژه ها در شورای اداری حاضر شد.

به گزارش بویـرنیـوز، دکتر حسین کلانتری ضمن بیان شرایط روز اقتصادی ایران، از ضرورت همدلی و اتحاد برای عبور از مشکلات و حرکت به سمت توسعه در استان گفت و افزود:

* آنچه امروز مهم است، در رگ و‌خون شما غیرت و شجاعت هست، ما سر تعظیم جلوی دشمن فرود نخواهیم آورد، همه کشورها از آمریکا می ترسند و برخی گاو شیرده هستند، توهین از این بدتر!

* ایران مقابل همه تهدیدات ایستاده، آمریکا هم امروز بسیار درمانده شده است، دوران بزن در رو تمام شده، اگر می‌دانست راحت غلبه می‌کند حتما این کار را می کرد.

* دیروز اقتدار روحانی را دیدید، اگر به تعهدات قانونی تان عمل نکنید گام سوم هم برداشته میشود، این از ایستادگی مردم است، مردم کشور را دوست دارند و زندگی عزتمندانه را می‌خواهند.

* امروز ما نفت ۱۴۰ دلاری نمی‌فروشیم، ۴ میلیون بشکه در روز نمیفروشیم، در ۴ سال به اندازه ۹۰ سال نفت نمی‌فروشیم!

* فکر میکنید دشمنان در مرزهای ما در آرامش هستند، شب و روز همه نیروهای انتظامی و نظامی به دنبال امنیت هستند ، بیشترین رضایت مردم از شاخص امنیت است که با کمک خود مردم هم محقق شده است.

* در این شرایط باید با همه توان کار کنیم، قرار نیست تو شهرستان بهمئی فقط مدیران کار کنند، از همه ظرفیت نیروها و راهکاری برای استفاده از ظرفیت مردمی استفاده شود.

* منتظر معجزه گر نباشید، در استانی هستیم که وسعت و جمعیت ۱ درصد است اما در منابع ظرفیت بالایی هست، ما میتوانیم کار کنیم.

* تحت سکاندار انقلاب، دولت با تدبیر و به سختی دارد کار میکند، اینقدر سخت و پیچیده است که نمی‌تواند از خودش هم دفاع کند.

* همه باید مسئولانه عمل کنند، انسجام را حفظ کنیم، تا جاییکه میشود با وحدت و انسجام کار شود مردم هم لذت میبرند، اول به خود فرد بگوییم اگر نشد تذکر کتبی اگر نشد از تریبون ها فریاد زده شود.

* سراسر این استان مثل کارگاه عمرانی در حال کار است، ما محرومیت ستم‌شاهی داشتیم، اینجا در محرومیت مطلق بوده است الان نظام در حال تلاش است.

* تا ۱۴۰۰ مشکل آب و برق نخواهد بود، تامین گاز انجام می‌شود، تو حوزه راه ها تنها در پاتاوه دهدشت بیش از ۶۰۰ میلیارد هزینه شده است، در چند شیر ۳۰۰۰ میلیارد هزینه شده است، اینها گزافه گویی و دروغ نیست.

عدل هاشمی؛ نماینده کهگیلویه نیز در این دیدارها ضمن تقدیر از دلسوزی استاندار برای استان، گفت:

مردم قانعی هستند، چهل سال است شاید خدمت قابل توجهی به این بخش ها نشده است،

بحث گاز را مدیریت میکردم، زمانی میخواستن یا cng گاز رسانی کنند، الان خط لوله از لنده به سمت قیام حدود ۱۵ کیلومتر نهایی شده است، مناقصه بقیه طرح برگزار شده و لوله ها دارد آماده می‌شود، اصل کار همان لوله است که خریداری شده.

تشکر میکنم همین حضورتان بین مردم مایه دلگرمی است، در همین مدت کوتاه دو بررسی از این حوزه انتخابیه را داشتید

برای تکمیل ایستگاه برق دیدار با وزیر داشتم

گازرسانی، کل پیمان ۱۶ میلیارد تومان بود به تحریم ها خوردیم و فقط مصالح ۶۰ میلیارد تومان میشد، الان کل لوله های مورد نیاز ممبی تا قیام و سرآسیاب خریداری شده.

تا الان ۶۰ میلیارد تومان لوله خریداری شده این تو این زمان کم نیست.

راه ها؛ ۷ میلیارد تومان از زنگنه پول گرفتم ۱۶ روستا تموم شده است.

عدل هاشمی با انتقاد از بکارگیری برخی پیمانکاران راه، گفت:

پیمانکارهای ضعیف انتخاب می‌شود و وسط کار ما را رها می کنند، طرف ۱۶ روستا را باید کار کند هنوز ۷ روستا مانده و الان دوباره ۵ میلیارد پروژه برنده شده، ایشون تو همین پروژه مونده چطور پروژه دیگه داده میشود، خواهش میکنم پروژه جدید برای این پیمانکار تعریف نشود.

SONY DSC

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=306463
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی گفت:

    پیمانکاری که سهم نماینده را پرداخت نمیکنه چراپیمان جدید برنده میشه .

  2. ناشناس گفت:

    از قتلگاه سمیرم به یاسوج و تنگاری به مورگاه چه خبر ؟؟؟

دیدگاه شما