شنبه 29 تیر 1398 - 20:01

پاسخ جالب مردم زیلایی به استاندار کهگیلویه و بویراحمد/دستورات جدی به مدیران و تشویق ممتد مردم(+عکس و جزئیات)

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه نماینده بویراحمد و دنا و مدیران ارشد دستگاه های اجرایی استان از مناطق مختلف زیلایی بازدید و در جریان آخرین وضعیت خدمات رسانی به مردم قرار گرفت.

به گزارش بویـرنیـوز، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با مردم زیلایی با اشاره به  این سخن امام خمینی (ره) که فرمودند«یک موی کوخ نشینان بر همه کاخ نشینان ترجیح دارد»، گفت: امروز میبینیم جمهوری اسلامی کشتی متخلف انگلیس را با اقتدار به سمت ساحل های ایران هدایت کرده است، ما ملتی هستیم که علیرغم همه مشکلات و تهدیدها در اوج اقتدار هستیم، همه کشورها مقابل آمریکا و انگلیس کرنش می کنند اما ایران مقتدرانه به واسطه حضور و ایستادگی ملت ایستاده است،

دکتر حسین کلانتری ادامه داد:

امروز بنده و همکارانم توفیق پیدا کردیم خدمتگذار شما باشیم، اینکه سوار بر خودرو ها بیاییم بازدید و از منابع دولت خدمتی کنیم، هیچ منتی بر شما نداریم، این وظیفه ما است.

برنامه ها به واسطه شرایط اقتصادی موجود اولویت بندی میشود و قطعاً شما مردم فهیم درک میکنید و ما را در اجرای اولویت هایمان همراهی میکنید.

وی از سختی کار در مناطق کوهستانی زیلایی گفت و افزود: کار در بخش زیلایی به واسطه منطقه خشن، کم بودن جمعیت و شرایط خاص جغرافیایی سخت است و همین امر هزینه ها را چند برابر می‌کند، اما این مسائل مانع خدمت رسانی نمیشود، موظف به تلاش شبانه روزی برای بهبود شرایط مردم هستیم.

مسن ترها حتماً خدمات نظام را به یاد دارند، به جوان ها منتقل کنید، درست است کمبودهایی هست اما کارهای خوبی هم در طول ۴۰ سال اخیر شده است.

دکتر کلانتری مصوبات استاندار سابق را لازم الاجرا دانست و ادامه داد:

بنده در قبال مصوبات استاندار سابق مسئول هستم هر قراری با شما شده باید انجام شود، بخشی انجام شده و مابقی باید ادامه پیدا کند.

وی از نگاه ویژه به بانوان و جوانان گفت و افزود: در توانمند سازی بانوان ادامه خواهیم داد، مسئول امور بانوان و دستگاه های مرتبط وظیفه دارند مسائل و خواسته ها را بررسی کنند و در راستای کم کردن مسائل و مشکلات و پاسخ مؤثر به خواسته های آنان گام بردارند.

اینترنت پر سرعت تا سفر بعدی ما انجام میشود، سالن ها و زمین چمن نیز توسط اداره ورزش و جوانان انجام می‌شود.

استاندار از ضروری ترین نیاز مردم دهستان های زیلایی گفت و ادامه داد: آنطور که مردم فهمیدم گازرسانی اولویت اول مردم است، تا کار شروع عملیات اجرایی این پروژه کلنگ زنی شود حداقل ۵۰ میلیارد تومان نیاز هست، در دیداری که با زنگنه؛ وزیر نفت داشتم از گازرسانی به این منطقه صحبت کردم و قول های خوبی داده شد، در حضور شما، مدیرعامل گاز را متعهد میکنیم تا پایان مهر کلنگ گازرسانی زمین زده شود (تشویق مردم)

دکتر کلانتری از ضرورت سلامت مردم گفت و علوم پزشکی استان را ملزم به اعزام یک پزشک دیگر برای این مناطق گفت و ادامه داد: ۲۰۰ میلیون مرکز بهداشت تصویب شد که به زودی توسط کمیته برنامه ریزی شهرستان بویراحمد تخصیی و به زودی این مرکز تکمیل و بهره برداری میشود، البته یک پزشک دیگر هم میخواهم اضافه بشود.(تشویق حضار)

حسین کلانتری از اولویت های خود در استان  گفت و ادامه داد: زیلایی و دیشموک اولویت های نخست ما هستند، نیازمند ترها، جاهاییکه مشکلات بیشتر است اولویت است اگرچه در قبال تک تک مردم استان متعهد و مسئول هستیم اما واقعیت اینست باید جاهائیکه عمق محرومیت ها بیشتر است و مردم در رنج هستند باید برای ما اولویت نخست را داشته باشد.

وی به نقش مردم پرداخت و گفت: در راه توسعه استان قطعاً نیازمند مشارکت و همراهی آحاد مردم استان هستیم.

استاندار رو به مردم زیلایی از آنها پرسید: حالا زیلایی کَس داره یا نداره؟ که مردم پاسخ دادند «دارد»، استاندار و همه مدیران فرزندان زیلایی هستند، ما بچه های زیلایی هستیم و این باعث افتخار است که در خدمت شما و مردم این استان باشیم.(تشویق ممتد حضار)

از معاون توسعه روستایی مناطق محروم کشور؛ دکتر امید دعوت کردم به استان بیاید، و انشاءالله معاون محترم روستایی رئیس جمهور را به زیلایی خواهیم آورد (تشویق مردم)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=306086
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حشمت‌اله‌ولدی گفت:

    درود‌بر‌دکترکلانتری..فقط‌لطف‌کند‌سری‌هم‌به‌سرگچینه‌بزند

  2. بویراحمد سرافراز گفت:

    استاندار باید مدیران سه سال بالای کار را در این استان کنار بگذارد چون نارضایتی های امروز نتیجه ناکارآمدی آنان است/ استاندار اگر می خواهد انتخابات سالم برگزار کند باید مدیران انتخابات گذشته را کنار بگذارد

دیدگاه شما