چهارشنبه 16 فروردین 1391 - 15:49

جناب آقای استاندار، فصل نقل و انتقالات فرا رسیده

سایت خبری تحلیلی بویرنیوز: با فرا رسیدن سال 91 و نامگذاری این سال به نام سال تولیدملی و تاکیدات بسیار معظم له مبنی بر افزایش تولید داخلی و کاهش واردات و رونق بخشی به فضای کسب و کار درجامعه ، لازم است تا مسئولان استانی نیز خود را برای تحقق بخشی به مندیات معظم له فراهم نمایند.

در همین راستا مقام اول اجرایی استان نیز تاکید زیادی دارد به اینکه ما خود را برای محقق نمودن شعار نوروزی امسال آماده کرده ایم، ایشان در جلسه امروز خود با مسئولان استانی عنوان کردند “بر اساس تاکیدات رئیس جمهوری و مقام معظم رهبری همه مسئولان باید در سال جاری بسیار بیشتر از گذشته کار و تلاش کنند”.

وی اضافه کرد: امسال سال پایانی کار دولت است که باید با تلاش و همت بیشتر کارهای نیمه تمام را نهایی کنیم تا مردم طعم خدمت‌گزاری خادمین خود را بیش از گذشته بچشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به همه مدیران کل و مسئولان این استان گفت: سال 91 به لحاظ کاری سالی بسیار سنگین برای همه مدیران و خدمت‌گزاران مردم در پست‌ها و مسئولیت‌های مختلف است.

مقام ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نگاه ویژه دولت به این استان تاکید کرد: تصویب همه 15 مصوبه پیشنهادی مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد در سفر چهارم دولت در سال  90 هیچ بهانه ای را برای کار نکردن باقی نگذاشته و مدیران در این استان باید همواره این موضوع را به یاد داشته باشند.

این تاکیدات استاندار در حالی عنوان می شود که به گواه انتخابات 12 اسفند و نتیجه حاصل از آن که در واقع نوعی همه پرسی بود، مشخص شد که عملکرد بدنه مدیریتی مورد انتقاد فضای جامعه است و برای پیشرفت و توسعه استان چاره ای جز تعویض مدیران ناتوان، کم سواد و غیر متخصص نیست.

به نظر می رسد استاندار  محترم نیز برای آنکه بتواند به وعده های خود در استان جامه عمل بپوشاند نیز راهی جز استفاده از کسانی که به حق صاحب تخصص، دلسوز، مردمی و هماهنگ با مردم باشند نخواهد داشت

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=3055
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما