چهارشنبه 16 فروردین 1391 - 10:10

ضرورت وجود بالگرد در کهگیلویه و بویراحمد

مختار امیریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: امسال در حوادث جاده‌ای این استان در ایام نوروز هلال‌احمر به 36 مورد امدادرسانی کرد.

وی با بیان این‌که در این 36 مورد خوشبختانه تلفات جانی نداشتیم، ابراز داشت: در همین زمان تعداد شش مورد خطر غرق شدگی نیز گزارش شد که با امداد به موقع نیروهای هلال‌احمر از همه موارد رفع خطر شد.

این مسئول در ادامه به فعالیت‌های مطلوب هلال‌احمر در ایام تعطیلات نوروز اشاره کرد و گفت: تجربیات خوبی رهاورد این تعطیلات برای ما بود که در فصل پر مسافر تابستان در این استان آن‌ها را به کار خواهیم بست.

امیریان با اشاره به این‌ که در 30 نقطه از این استان اکیپ‌های امداد و نجات داشتیم، تصریح کرد: در همین حال با 50 دستگاه خودرو کار امدادرسانی را انجام دادیم.

وی به احساس ضرورت یک فروند بالگرد اختصاصی در این استان اشاره کرد و گفت: کهگیلویه و بویراحمد مناطق صعب‌العبور زیادی دارد و گاهی اوقات فاصله برخی مناطق آن تا مرکز استان به 300 کیلومتر نیز می‌رسد.

این مسئول امدادی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای نمونه فاصله شهرستان بهمئی و آخرین روستاهای آن با مرکز استان بسیار زیاد است که به همین دلیل در صورت رخ دادن هرگونه اتفاقی کار مسئولان امدادرسانی بسیار سخت خواهد شد.

امیریان ادامه داد: همه دستگاه‌هایی که به نوعی کار امدادرسانی و خدمات‌دهی را بر عهده داشته از جمله هلال‌احمر و منابع طبیعی به بالگرد نیاز دارند که امیدواریم این موضوع توسط مسئولان عالی استانی بیش از گذشته پی‌گیری شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=3048
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما