چهارشنبه 16 فروردین 1391 - 10:08

اولویت‌های کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

، عبدالمجید فرهادی صبح امروز در نشستی با حضور پرسنل کمیته امداد در شهرستان بویراحمد اظهار داشت: بر اساس تصمیمات شورای مرکزی امداد و فرامین رهبر معظم انقلاب، تامین نیازهای اساسی خانواده‌ها، افزایش ضریب نفوذ خدمات حمایتی، ارتقای سطح مطلوبیت، جامعیت و کفایت خدمات و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت و جامعه هدف کمیته امداد از جمله سیاست‌های مهم این نهاد در سال جاری خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: حفظ کرامت انسانی مددجویان، کاهش آسیب‌های اجتماعی و رشد معنوی و فرهنگی در خانواده‌های مددجو، افزایش رضایت خانوارهای خدمت گیرنده، توسعه مشارکت‌های مردمی و ارتباط بیشتر با خیرین استانی و کشوری، افزایش تعامل با بانک‌ها و دیگر ادارات و بهبود نظام اطلاع‌رسانی از دیگر اولویت‌های کاری و سیاست‌های این نهاد حمایتی در استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در سال جدید برای بهبود کمی و کیفی خدمات به نیازمندان از هم‌فکری و همکاری همه مردم، کارشناسان، مسئولان ارشد استانی و پرسنل کمیته امداد استفاده خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به نام‌گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری افزود: سیاست توانمندسازی خانواده‌های مددجو در سال 91 بنا به تاکیدات معظم‌له با جدیت بیشتری ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: کمیته امداد در سال جدید با انگیزه و توان بیشتر در راه خدمت‌رسانی به محرومان گام برخواهد داشت.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انتخاب حکیمانه شعار سال 91 از سوی مقام معظم رهبری گفت: بدون شک سیاست‌های کاری این نهاد حمایتی متناسب با نام‌گذاری سال جدید و متاثر از آن خواهد بود ولی بنا به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد استمرار جهاد اقتصادی با محوریت توانمندسازی خانواده‌های نیازمند، این مهم یکی از سیاست‌های و اولویت‌های اصلی در سال 91 خواهد بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=3046
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما