چهارشنبه 14 فروردین 1392 - 18:07

علت مرگ عسل بديعي +جزئيات اهدا عضو

به گزارش بویر نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، عسل بدیعی بازیگر سینما و تلویزیون صبح روز يكشنبه يازدهم فروردين ماه در بیمارستان لقمان بستری شد.
این بازیگر جوان سینمای کشور به دلیل مسمومیت دارویی از روز یکشنبه در بیمارستان لقمان تهران بستری بوده است که به علت وخامت حال وی و به گفته پزشکان دچار مرگ مغزی شده است.
عسل بدیعی متولد سال 1356 در تهران است و بازیگری را از سال 75 با بازی در «بودن یا نبودن» ساخته کیانوش عیاری فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد.
بنابر این گزارش، بدیعی در فیلم‌هایی از جمله: (1378) دست‌های آلوده (سیروس الوند)، (1379) هفت پرده (فرزاد مؤتمن)، (1379) از صمیم قلب (بهرام کاظمی)، (1382) شمعی در باد (پوران درخشنده)، (1384) پروانه‌ای در مه (محمدجواد کاسه‌ساز)، (1385) سربلند (سعید تهرانی) و (1387) روز هشتم ایفای نقش کرده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ عسل بدیعی (زاده ۱۳۵۶ تهران) بازیگر ایرانی است. او از سال ۱۳۷۵ به سینما راه یافت و با فیلم بودن یا نبودن فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد. عسل بدیعی دانش‌آموخته علوم تغذیه ازدانشگاه آزاد است. فریبرز عرب‌نیا بازیگر ایرانی همسر اوست.

سینما

(۱۳۷۶) بودن یا نبودن (کیانوش عیاری) بازیگر
(۱۳۷۸) دست‌های آلوده (سیروس الوند)، بازیگر
(۱۳۷۹) هفت پرده (فرزاد مؤتمن)، بازیگر
(۱۳۷۹) از صمیم قلب (بهرام کاظمی)، بازیگر
(۱۳۸۲) شمعی در باد (پوران درخشنده)، بازیگر
(۱۳۸۴) پروانه‌ای در مه (محمدجواد کاسه‌ساز)، بازیگر
(۱۳۸۵) سربلند (سعید تهرانی)، بازیگر
(۱۳۸۷) روز هشتم

تلویزیون

ششمین نفر (۱۳۹۰)
زمین انسان ها (۱۳۸۹)

رفتن به کما

عسل بدیعی روز یازده فروردین ۱۳۹۲ بر اثر ابتلا به نوعی مسمومیت شدید توسط بستگان به بیمارستان منتقل و معالجات از سوی پزشکان روی او آغاز می شود.در پی انجام مداواها این بازیگر جوان دچار ضایعه مغزی شده و به حالت اغما فرو می رود هم اکنون درمان برای بازگرداندن وی به شرایط طبیعی ادامه دارد.
یکی از نزدیکان این بازیگر با تایید خبر فوق گفت:متاسفانه خانم بدیعی دچار نوعی مسمومیت دارویی شدید شد که با مراجعه به بیمارستان و طولانی شدن روند احیا توسط پرستار کشیک وی به حالت کما می رود.با این حال قصد داریم او را به بیمارستان لقمان تهران منتقل کنیم تا جریان درمان به شکل تخصصی تری روی او ادامه پیدا کند.
به گفته وی، وزارت ارشاد نیز همکاریهای لازم را برای پیگیری هرچه سریعتر پروسه درمانی این بازیگر در دستور کار دارد وگویا شخص وزیر دراین باره توصیه های لازم را انجام داده است.
زهرا داوودنژاد بازيگر و يكي از اقوام “عسل بديعي” پس از شنيدن خبر بستري شدن “عسل بديعي” در گفتگو با خبرنگار ما، درخصوص وضعيت جسماني “عسل بديعي” گفت: هم اكنون در سفر شمال به سر مي برم، اما طبق شنيده ها وي دچار مرگ مغزي شده است. من از شنيدن اين اتفاق در شوك هستم.
وي افزود: بستگان وي به دليل وضعيت وخيم عسل در شرايط پاسخگويي نيستند.
همچنين شاهين شادنيا رييس بخش مسمويت بيمارستان لقمان به خبرنگار ما گفت: “عسل بديعي” شب گذشته از مركز درماني ديگري با احتمال مسموميت به بيمارستان لقمان حكيم تهران منتقل شده است و شرايط و علايم بيمار، مطرح كننده مسموميت بوده است كه متاسفانه پس از انتقال به بيمارستان دچار مرگ مغزي شده است.

سوپروايزر بيمارستان لقمان خبر داد: اهداي اعضاي بدن “عسل بديعي”

زهرا قيومي گفت: با تاييد مرگ مغزي و رضايت خانواده “عسل بديعي” اعضاي بدن اين هنرمند به بيماران نيازمند اهدا مي شود.
زهرا قيومي سوپروايزر بيمارستان لقمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: با تاييد مرگ مغزي و رضايت خانواده “عسل بديعي” اعضاي بدن اين هنرمند به بيماران نيازمند اهدا مي شود.
وي افزود: براي انجام كارهاي اهداي عضو “عسل بديعي” به بيمارستان مسيح دانشوري منتقل مي شود.
همچنين اميدوار رضايي رييس بيمارستان لقمان گفت: شنبه شب گذشته “عسل بديعي” را به بيمارستان كيان منتقل مي كنند و در آنجا ايست قلبي  و حتي به كما مي رود و از آنجا بيمار را به خاطر مسموميت دارويي به بيمارستان تخصصي مسموميت هاي لقمان مي آورند كه طبق ويزيتي كه من امروز صبح از بيمار داشتم سطح هوشياري نزديك به 3 بوده كه كمترين سطح هوشياري به شمار مي آيد.
گفتني است، عمل جراحي اهداي عضو چهارشنبه در بيمارستان مسيح دانشوري انجام مي‌شود.

امیر محمد زند:”بدیعی” یکی از بهترین همكاران من بود

امیر محمد زند بازیگر تلویزیون در خصوص فوت عسل بدیعی و همکاریش با وی به خبرنگار حوزه راديو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: واقعاً نمی دانم باید چه بگویم از شنیدن این خبر بسیار شوکه شدم و از صمیم قلب با خانواده محترمش همدردی می کنم.
وی افزود: بدیعی یکی از بهترین همكارانم در بازیگری بود. مجموعه تلویزیونی سرزمین انسان ها آخرین همکاری من با وی بود و مدت 6 ماهی که با همدیگر همکاری داشتیم یکی از بهترین و بی نظیرترین خاطرات همکاریم با وی بود.
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم روحش قرین رحمت باشد و از خداوند برایش طلب آمرزش و آرامش را دارم.

ماهايا پطروسیان :شنیدن خبر فوت “عسل بدیعی” شوکه ام کرد

ماهايا پطروسیان بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت “عسل بدیعی” هنرمند کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: چند روز قبل از عید عسل بدیعی را دیدم و حالش بسیار خوب بود ولی از شنیدن این خبر خیلی شوکه شدم.
وی افزود: این خبر آنقدر ناگهانی بود که نمی توانم خاطره خاصی را بر زبان بیاورم چراکه بسیار متاثر هستم.
پطروسیان ادامه داد: او مادر یک بچه کوچک بود و متاسفم که در سن جوانی از دنیا رفت عسل بدیعی داشتنی بود که صفات یک زن خوب را داشت.

امین زندگانی:”عسل بدیعی” با اهدای اعضایش جنس دیگری از ماهیت بازیگران را به نمایش گذاشت

امین زندگانی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص فوت بازیگر جوان عرصه هنر به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: باور این موضوع برایم بسیار سخت و طاقت فرسا است. متاسفانه یکی از عادت های ما انسان ها شده که همیشه با رفتن عزیزمان از آنها تعریف کنیم اما “عسل بدیعی” یکی از دوستان و همکاران خوب من در عرصه هنر بوده و همکاری من با وی سر پروژه تا صبح یکی از خاطرسه انگیزترین کارهایم بود.
وی در خصوص مطبوعات اظهار داشت: شغل مطبوعات شغل بسیار شریفی است و خداوند در قرآن به قلم قسم یاد کرده اما نمی دانم چرا برخی از مطبوعات از این قلم در جهت آزار دیگران استفاده می کنند.
وی افزود: متاسفانه رسانه ها خبر فوت “عسل بدیعی” را قبل از فوت وی در سایتها منتشر کردند که این حرکت غیر انسانی و غيرحرفه ای است.
زندگانی ادامه داد: خانواده در چنین شرایط سختی حتی به دعای کودکی محتاج است و این گونه شایعه پراکنی ها دور از انصاف است که تنها برای جذب کردن مخاطبان چنین پیامی را منتشر کنند.
بازیگران میراث فرهنگی زنده کشورمان هستند که متاسفانه کوچکترین توجهی به آنان نمی شود.
وی تصریح کرد: “عسل بدیعی” در عمر کوتاهی که داشت در عرصه هنر خوش درخشید و زمانی که سر صحنه بود بسیار صمیمانه و با عشق کار می کرد.

فرزاد موتمن: “بودن یا نبودن” منجر به اهدای اعضاي بدیعی شد

فرزاد موتمن کارگردان فیلم سینمایی ” هفت پرده” در خصوص فوق عسل بدیعی و همکاریش با وی به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: این ضایعه اتفاق بسیار باور نکردنی بود که در ابتدای سال 92 رخ،  بدیعی برای رفتن بسیار جوان بود من از زمانی که این خبر را شنیدم هنوز در شوک هستم.
وی افزود: “عسل بدیعی” یکی از آشنایان دور همسر سابق یکی از دوستان بسیار صمیمی من در عرصه هنر بود و تحمل این درد برایم بسیار بزرگ است.

“ششمين نفر” آخرين سريال عسل بديعي

سریال «ششمین نفر» به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه‌کنندگی کاشفی با حضور پولاد کیمیایی ، نرگس محمدی و عسل بديعي در دهه فجر سال 90 به روي آنتن شبكه سه سيما رفت.
بنابراين گزارش در خلاصه داستان سریال “ششمین نفر” آمده است: در پی قتل پدر سرگرد آسایش که از افسران بلند پایه ارتش بوده، داود برادر همسرش دستگیر می شود و این سرآغاز روشن شدن ماجراهای پنهان دیگری است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=30459
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. پرستار ccu گفت:

    روند احياء هيچ ارتباطي به پرستار كشيك ندارد.بلكه در احياء رءيس احياء پزشك متخصص بيهوشي است.بعد از آن پزشك مقيم اور‍انس يا متخصص طب اور‍انس ،بعد از آن سوپروايزر كشيك ،بعد از آن تكنسين بيهوشي و بعد از اينها نوبت به پرستار ميرسد.شما كه هيچ اطلاعي از اين روند وپروسه نداريد چرا علت مرگي كه مشخص نيست به چه علت بوده را به گردن جامعه محترم پرستاري مي اندازيد؟آيا اين عدالت است؟آيا از شما به خاطر اين تهمت سوال نخواهد شد؟چه جوابي براي جامعه محترم پرستاري در دنيا وآخرت داريد؟شما با اين پيش داوري غلطتان نتنها به آن پرستار،بلكه به جامعه پرستاري مديونيد.پيشنهاد دارم حداقل متن مذكور را تصحيح فرماييديااز جامعه پرستاري كه اينگونه در اذهان عمومي وجهه بدي پيداكرده عذرخواهي كنيد.

    • ناشناس گفت:

      من واقعا خیلی متاسفم و وقتی در قشم از شبکه خبر خبر فوت ایشان را شنیدم تا صبح به فکر فرو رفتم و از صمیم قلبم برای خانواده ایشان نهایت صبر را از خداوند خواستارم و امیدوارم که خداوند ایشان را مورد آمرزش خود قرار دهد.

  2. کیارش گفت:

    من واقعا از شنیدن این خبر بد شکه شدم بدترین خبر سال
    است92

  3. مجید گفت:

    بزرگانی که در عرصه هنر نقش آفرینی دارند باید بدانند که با وارد شدن به این جرگه نام همیشگی خود را در افکار هنر دوستان و کلیه ملت ایران اسلامی مانند کتیبه های تاریخی که در دل کو ه به حک مینشینند وما همیشه نظاره گر هنر مندی هنر مندان و حکاکان میباشیم ، در دل ما و در میان دوصخره سینه مان یاد و خاطراتشان را گرامی و همیشه بیادشان خواهیم بود . در گذشت این بانوی هنرمند سینما را به ملت شریف ایران تسلیت و برای بازماندگان صبر جزیل آرزو مینمائیم .

  4. ناشناس گفت:

    از این خبر بسیار ناراحت شدم از خداوندرحمان و رحیم آمرزش ایشان وصبر جزیل برای بازماندگان رامسئلت دارم روحش شاد

  5. مهرنوش m.kiazad@live.com گفت:

    به خانواده محترم وداغدار بدیعی تسلیت عرض میکنم تا حد خیلی زیادی دردشون رو درک میکنم.خانم برادر من هم در سی سالگی در اثر پارگی رگ و خونریزی مغزی فوت کرد در حالی که دخترش فقط دو سال داشت .در اون شرایط سخت ما و خانواده مان هم مورد بی مهری نزدیکان قرار گرفتیم و شایعات زیادی در ارتباط با مرگ نازیلای عزیزمان شنیدیم . دخترش دنیز  الان دوازده سالشه و همیشه با افتخار از مادرش یاد میکنه.روح عزیزان از دست رفته مان شاد.

  6. مریم گفت:

    تسلیت میگم

  7. مرتضي گفت:

    واقعا متاسفم.هنوز خيلي جوون بودن. اميدوارم خداوند آرامشي بزرگ در حد كار بزرگي كه انجام دادن(اعطاي عضو) به روح ايشون عطا بفرمايند و در جوار حق آرام بگيرند.
    خدايش بيامرزد

  8. ناشناس گفت:

    روحش شاد و یادش گرامی باد

  9. بچه های روستای امیران گفت:

    روحش شاد و یادش گرامی باد.جهت شادی روحش صلوات

  10. nilufar گفت:

    aslan az ashin khosham miyad

  11. امیر ذهبی یزدی گفت:

    خبر در گذشت خانم عسل بدیعی چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می نشیند ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره ای جز تسلیم و رضا نیست.
    خداوند قرین رحمتش فرماید.

  12. رضا گفت:

    خدا رحمت کند و صبر و بقای عمر به بستگان و فرزندش عطا فرماید.

  13. مریم گفت:

    واقعا خیلی ناراحت شدم خدا بیامرزه

  14. علی گفت:

    خدا بیامرزتش هنرپیشه قابلی بود

  15. اوس مهدی گفت:

    واقعا متاثر شدم خداوند به بازماندگان صبر عنایت بفرماید

  16. مرضيه گفت:

    از خداوند براي خانم بديعي طلب آمرزش دارم .وبدترين خبرسال ٩٢ بود. همه هنرمندان كشورمان قابل احترامند.براي خانواده گرامي وفرزندعزيزش صبر و اجر جميل از خداوند خواهانم….

  17. احمد. 15فروردین 1392. 3.42 گفت:

    خیلی ناراحت شدم خدا بیامرزه

  18. شقایق. 15فرودین 1392_3:32 گفت:

    من واقعا توشوکم نمیدونم چی بگم  من از همین جا به خانواده محترمشان تسلیت میگم 

  19. رضا گفت:

    بازی های هنرمندانه این هترمند در خاطرمان میماند . چه زود رفت . ای کاش سایر هنرنماها هم اخلاق و منشی مانند این بانو داشته باشند . روحش شاد و یادش تا ابد گرامی باد .

  20. محمد گفت:

    خدا رحمت کنه،واقعا ناراحت شدم 🙁 به خانواده محترم بدیعی تسلیت میگم! جامعه هنری باید برای قدر دانی از زحمات عسل بدیعی برنامه ریزی کنه و همچنین برای مراسم خاکسپاری از این هنرمند که حتی با مرگش هنر نمایی کرد و جان چند انسان را نجات داد سنگ تمام بگذارد!بازگشت همه بسوی اوست!!!

  21. مريم گفت:

    منم خيلي ناراحت شدم خدا رحمتش كنه ايشالا خدا صبر به خانوادش بده خيلي سخته مرگه عزيز

  22. DANIYAL گفت:

    من به خوانواده عسل بدیعی تسلیئت میگم اخه جوانم بود خدا رحمتش كنه ايشالا خدا صبر به خانوادش

  23. مهدی نیکو گفت:

    خیلی خیلی ناراحت شدم -روحش شاد ویادش گرامی باد—ازصدا وسیما تقاضا دارم جهت ارج نهادن واحترام به این هنرپیشه محبوب ومادر گرامی پوشش خبری کاملی از مراسم خاکسپای این مرحومه داشته باشد

  24. تاريانا گيلان گفت:

    درگذشت نابهنگام هنرمند عزيزكشورمان رابه خانواده محترم آن مرحومه و جامعه هنر تسليت عرض نموده وآرزوي آرامش ابدي براي ايشان را از ايزدمنان خواستارم

  25. ماندانا گفت:

    من واقعا از مرگ عسل بدیعی شوکه شدم روحش شاد

  26. جعفر از تهران گفت:

    وقتی این خبر تلخ رو شنیدم واقعآ متاثر شدم.
    خدا به بازماندگانش صبر عطا کنه و با کاری که
    این خدابیامرز کرد (اهداعضو) بهشت را برای خودش خرید
    خدا همه اسیران خاک را بیامرزه

  27. pani گفت:

    روحش شاد مرگ این خانم زیبا واقعا باعث تاسف است

  28. شیما گفت:

    روحش شاد و یادش گرامی

  29. شوکت شهربابکی ازمشهد گفت:

    خیلی مصیبت بزرگیست خداوندبه خانواده محترمش صبرعطاکندروحش شاد

  30. زهرا گفت:

    از این خبر خیلی ناراحت شدم  واقعا آدمای خوب زود از این دنیا میرن

  31. گلناز گفت:

    خیلی ناراهیم 

  32. علیرضا گفت:

    برای خوانواده ایشان طلب صبر از پیشگاه خداوند میکنم

  33. مینو گفت:

    اه در باور نمیاید عسل
    رخت بربستی به دنیای دگر
    درکدامین نقش تو بازیگری
    میشود یکدم بیایی بنگری
    بنگری اینک تماشاگر شدیم
    بسکه شادیم در غمت کافر شدیم
    گوییا خواهی که کارگردان شوی
    نقش اول تا به اخر خود شوی
    بچه ها گویند سیمرغت دهند
    گر بیایی و تماشاگر شوی ….. باورم نمیشه

  34. شیوا گفت:

    به نام خدا

    واقعا خانم عسل بدیعی کاری کرد که همه ی ما بیدار شدیم.
    روحشان شاد و یادشان گرامی

  35. شیوا گفت:

    واقعا خانم عسل بدیعی کاری کرد که همه ی ما بیدار شدیم.
    روحشان شاد و یادشان گرامی

  36. امين زارعي(كاريكاتوريست) گفت:

    سلام . من هنوزم شوكه ام و از صميم قلبم با خانواده محترم بديعي و همچنين فريبرز عرب نيا همدردي ميكنم . خدا رحمتش كنه

  37. فاطیما از تهران گفت:

    همه ی ما رفتنی هستیمو تو صف واسه مردن وایسادیم اما یکی زود تر میره و یکی دیر تر حقیقتیه که باید باور کرد اما خدا رحمتش کنه.
    :/

  38. سما گفت:

    تسلیت میگم بازیشون توی فیلم ششمین نفر فوقالعاده بود…………….روحش شاد

  39. الهام گفت:

    نمیدونم چی بگم اگه بگم خدا رحمتش کنه انگار حرف چرندی زدم چون عسل جون خودش مورد رحمت خاص خدا قرار گرفته که این طوری از دنیا رفت…فقط میگم امیدوارم خدا به خانوادش صبر عطا کنه…

  40. نسرين گفت:

    من خيلي غصه خوردم خدا رحمتشكنه ولي چه قلبي داشت اين تصميم كار هر كسي نيست ووحش شاد كه قلب خيليا رو شاد كرد

  41. ناشناس گفت:

    فوت دوست و همکار عزیزم رو به همه ی دوستداران او تسلیت میگم امیدوارم روحش شاد و قرین رحمت الهی باشه.از خدای منان برای او آرامش وآمرزش و برای خانواده ی او صبر و بردباری خواستارم

  42. میترا گفت:

    من واقعااز مرگ ایشان شوکه شدم به خانواده ی داغدارش تسلیت میگویم

  43. كيوان ثقفي گفت:

    واقعا از شنيدن اين موضوع ناراحت شدم.خداوند به بازماندگان صبر بدهد

  44. بهار گفت:

    واقعا شوکه شدم خداوند به خوانوادش صبر بده دلم واسه بچهگوچکلوش میسوزه

  45. یحیی رحمانی گفت:

    عسل جان ! دنیایی که ما در ان زندگی میکنیم بسیار کوچک است روزی با دستان مهربانت کارت اعدای عضو را امضا کردی واینک با قلب مهربانت ان را به دیگران بخشیدی بی شک بهشت در اتتظار توست روحت شاد

  46. سحر گفت:

    شنیدن این خبر شوک آور و غم انگیز بود. خدای متعال صبر به خانواده بدهد و روحش قرین رحمت شود آمین

  47. درودیان از تهران گفت:

    واقعا ازاین خبر متا ثرشدم خدا رحمتش کند روحش شاد

  48. عطیه از مشهد گفت:

    با عرض تسلیت خبر فوت خانم عسل بدیعی ما را بهت زده کرد روحش شاد

  49. مخمد گفت:

    روحش شاد

  50. زینب گفت:

    امیدوارم که خداوند صبر بده

  51. lمحمد2 گفت:

    از صفاتش معلوم است که انسانی ملکوتی بود .او هنوز پیش ماست. روحش شاد

  52. ازی گفت:

    من و خانواده ام از شنیدن این خبر بسیار ناراحت شدیم این غم بزرگ را به خانواده مرحومه خانم عسل بدیعی تسلیت عرض می کنم.

  53. محسن گفت:

    روحش قرین رحمت خدای هنرمندان وانسانها.

  54. محمد گفت:

    فقط میتونم بگم خدا به خانواده اش صبر بده

دیدگاه شما