چهارشنبه 16 فروردین 1391 - 10:03

چه کسانی از موفقیت زارع هراس دارند؟

محمد علی (ک): انتخابات پرچالش نهم شهرستان های بویراحمد و دنا تمام شدٰ، انتخاباتی که بدون شک تجلی واقعی فرمایش بنیان گذارکبیر انقلاب مبنی بر”میزان رای ملت است” به تحقق رسید.
در کمال بهت و ناباوری بعضی از آقایان که برای خود چرتکه می انداختند و مردم را پشت سر خود یکپارچه می دیدند و به حزب و گروه سیاسی خود پشت گرم کرده بودند، ناگهان به چشم دیدند که اراده مردم چگونه هیبت آنها را شکست و نشان داد که مردم حرف مشترکی جز “خدمت” با نمایندگان خود ندارند.
سوال اساسی این است که چرا زارع برنده انتخابات شد ؟ و چرا زارع بعد از دو دوره شکست میدان را رها نکرد؟
زارع پیروز شد چرا که مورد اعتماد مردم قرار گرفت و توانست هم به خود و هم به مردم ثابت کند که فرد امینی برای حراست از آرایی است که در تک تک آنها صداقت و انتظار خدمت گذاری وجود دارد باشد.
زارع پیروز شد تا ثابت شود که حتی اگر کسانی بخواهند همه امکانات دولتی را به خدمت بگیرند و از تمام رانت خود و دوستانشان استفاده کنندٰ، اگر مورد اعتماد مردم نباشند به لیاقت نمایندگی مردم نخواهند رسید.
زارع پیروز شد تا فصل ناکارامدی مدیریتی، خویشتن بینی، صف بندی های سیاسی و حزبی، حصارکشی قومیتی، خودی و غیر خودی کردن مردم و تحقیر و………تمام شود و فصل جدیدی در حیات سیاسی شهرستان شکل بگیرد.
هیچگاه به اندازه چند سال گذشته قوم بویراحمد در استان تحقیر نشد و سرمایه عظیم آن یعنی جوانان و مدیران توانمند و با استعداد آن اینقدر مورد بی مهری قرار نگرفتند.
جوانان توانمد منطقه، دیده نشدند و غرور آنها در هم شکست و بماند که حتی نتوانستیم برای یک نفرشان در مجموعه مدیریتی کلان کشور نیرو سازی کنیم علیرغم این همه سر و صدایی که آقایان “مدعی” سر می دادند.
به پشت سر که نگاه می کنیم چیزی برای فخر فروشی نداریم و تنها غصه مانده بر دل و افسوس فرصت های از دست رفته و هزاران کار نشده و وعده معطل مانده.
شکست زارع در دو دوره گذشته که خود جای بحث دارد و این مقاله جای آن نیست، باعث نشد تا ایشان میدان رقابت را رها کند.
زارع ماند چرا که می دانست نه برای خود که برای حق مردم در حال تلاش است و اولین درسی که زارع به همه ما داد این بود که باید برای گرفتن حق جنگید و خسته نشدٰ و این اراده زارع بود که در نظر مردم نیک آمد و وکالتشن را به میل زیاد به ایشان عطا کردند.
زارع که با تلاش توانسته اعتماد مردم را ذره ذره جمع کند نیک می داند که قیمت این اعتماد چقدر است و حتما اگر خواست آن را هزینه کند بهایش را می داند، نه مانند برخی مفت آن را به دست آورده که مفت هم بفروشد و تمامش کند.
اما اکنون که عزم مردم برای تغییر وضعیت کنونی جدی شده چرا عده ای ناجوانمردانه تمام هنر خود که همانا جوسازی و تشویش اذهان عمومی است را بسیج کرده تا ارداه مردم را نشانه بگیرند.
چرا یک هفته پس از انتخابات و پیروزی قاطعانه، گروهی دست به سناریو می زنند و با حرف و قلم دروغ سعی در ایجاد جو روانی می کنند که حاصلی جز زمین ماندن کارهای اصلی نخواهد بود.
اگر برای مردم هستید پس بگذارید به انتخاب مردم و خودتان هم کمک کنید تا این غده بدخیم توسعه نیافتگی که سال ها استان با آن دست به گریبان است علاج شود، اگر هم منافع دیگری است که از مال مردم جداست و مال شخصی شماست آن حسابش جداست.
توصیه برادرانه ما به تمام دوستانی که سنگ اندازی به آرمان های مردم را پیشه خود کرده اند این است که” تا دیر نشده همدل با توده مردم برای ترکیب توانمندی های انسانی و امکانات طبیعی برای ساخت معجونی در جهت مرهم سازی بر درد توسعه نیافتگی منطقه با مردم و نماینده خود همدل و یکصدا شوند”.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=3042
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما