چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 - 18:31

صف عریض و طویل بنزین در کهگیلویه و بویراحمد/+عکس و فیلم

از صبح امروز اخباری مبنی بر سهمیه بندی بنزین و افزایش قیمت آزاد بنزین تا مبلغ ۲۵۰۰ تومان در فضای مجازی پر بود.

به گزارش بویرنیوز، اگرچه برخی ها تایید و برخی ها تکذیب کردن اما واقعیت سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین آزاد در آینده دور از انتظار نیست و قطعاً محقق می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اخبار امروز در خصوص سهمیه بندی بنزین گفت: آنچه در مورد بنزین در شبکه‌های اجتماعی بیان می شود صحیح نیست. امروز در جلسه سران قوا بحثی در این خصوص شد که بنا شد سهمیه بندی به نحوی انجام شود که هم قانون رعایت شود و هم به مردم فشاری نیاید. قانون به این مساله مجوز داده است تا با شرایطی انجام شود.

وزیر نفت هم به صورت ضمنی سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین آزاد را تایید کرد اما زمان معین و قیمت و سهمیه معین شده را تکذیب کرد و نهایی شدن مسأله را به آینده نزدیک موکول کرد.

به گزارش بویرنیوز، ساعاتی پس از این اخبار، پمپ بنزین های مرکز کهگیلویه و بویراحمد شاهد حجم زیادی از خودروها بودند، صفوف متعدد خودروها در تمام پمپ بنزین های شهر یاسوج حاکی از نگرانی مردم از افزایش قیمت و سهمیه بندی می داد.

جالب اینکه برخی جایگاه داران نیز با همین ادعا که قرار است بنزین سهمیه بندی و کران شود، از مردم میخواستند باک بنزین خود را کاملاً پر کنند.

گفتنی است تمامی مراجع، عصر امروز خبرها در خصوص کیفیت سهمیه بندی و قیمت های جدید را تکذیب و تصمیم نهایی را به زمانی در آینده نزدیک موکول کردند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=301470
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    آخ وبختمو

  2. ح ح گفت:

    یکی از عوامل اصلی این صف طویل خود شما رسانه ها بودین.
    خبرهای بی اساس و … که فقط جهت بالا بردن بازدیدها هستن دلیل این صف ها هستن.
    در واقع دولت با این حرکت واکنش مردم رو سنجید، با این بی تفاوتی مردم و در صف های طولانی ایستادن فهمیدند که مردم پذیرای هر افزایشی هستن
    و قطعا افزایش و دو نرخی بزودی عملی میشه…

  3. غریب گفت:

    سلام راسته چون زنگنه وروحانی دقیق همزمان با لغو معافیتهای تحریمی علیه کشور عمدا میخوان بنزین را گرون کنند که بگند تقصیر تحریمهای آمریکاس وباعث تحریک مردم علیه نظام بشن.

  4. ناشناس گفت:

    اغار ملت همیشه در صحنه ایم

  5. ناشناس گفت:

    تو هرکشوری چیزی گرون میشه مردم خرید نمیکنن تا ارزون بشه تو کشورماهم اگه گفتن یه چیزی میخوادگرون بشه اینطوری ازش استقبال میشه همش خودمردم مقصرن که توانایی خریدپیازم نداریم

دیدگاه شما