یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 - 17:44

افشای زوایایی از کلاهبردار همراه اول از مردم توسط یک نماینده مجلس/هیچ کس از شَرِ ما در امان نیست، همراه اول! (+عکس)

بهرام پارسایی؛ نماینده شیراز در توئیتی درباره دستکاری در پیامک های مخابرات نوشت.

به گزارش بویرنیوز، پارسایی در توئیت خود آورده است:

آقای آذری جهرمی بعد از پیامک‌های هفته(از اینجا بخوانید) قبل گفتید «صورتحساب صحیح» ارسال میشود.

اما در پیام به ظاهر اصلاح شده، مبلغ بی تناسب قبلی، تقریباً نصف شده و گویا مخابرات به مرگ گرفته بود تا مشترکان به تب راضی شوند.

بوی دستکاری دیگری می آید، و منتظر گزارش واقعی آنچه در حال وقوع است، می باشیم.

به گزارش بویرنیوز، پس از رسوایی هفته گذشته همراه اول در ارسال قبوض نجومی برای مشترکان و قطع ارتباط مردم، سرانجام پس از فشارهای مردمی فراوان وزیر جوان و همراه اول ضمن عذرخواهی وعده اصلاح قبوض را دادند.

این در حالیست خیلی از مردم به واسطه نوع کار و ضرورت اتصال تلفن مبالغ هنگفت فیش جعلی همراه اول را پرداخت کردند و خزانه سیری ناپذیر همراه اول را پر کردند.

همراه اول به جای شرمندگی و تحویل پول های مردم تنها به اعلام بروز یک ایراد فنی و عذرخواهی پیامکی و بستانکار کردن مردم بخت برگشته ای که از سر ناچاری قبض های اشتباه را پرداخت کرده بودند، اکتفا کرد.

قبض های جدید با فرمول همراه اول تقریباً نصف شد! و ظاهراً همراه اول با شگرد خود در ارسال قبوض نجومی و عجیب و بعد کاهش آن به نصف، کاری با مردم کرد که حالا راضی و خشنود از قبض های جدید خود باشند، قبض هایی که در مبالغشان شک است و به گفته بسیاری از مخاطبان، تناسبی با میزان مصارفشان ندارد.

از ابتدا هم مشخص بود وزیر جوان که عمده وقتش را در فضای مجازی و به توئیت زدن میگذراند این کاره نیست، و‌ مردم خود باید دست به کار شوند و از حق خود دفاع و مطالبه گری کنند …

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=301312
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. گمنام گفت:

    وزیر جوان دروغگوترین مسوولی است که در چهل سال اخیر دیده ایم، او از رئیس جمهور قبلی هم سبقت گرفته، البته اداره برق و گاز و آبفا هم مدتها است این روش را برگزیده اند و به به کسب روزی حلال ! از مردم مشغولند

دیدگاه شما