شنبه 7 اردیبهشت 1398 - 23:29

اقدام دقیقه 90 لدنی نژاد در استخدام غیر قانونی حدود 40 نفر در شرکت آب و فاضلاب شهری/مسئولان نظارتی پاسخگوی مردم باشند!

به گزارش بویرنیوز، یک کانال مجازی در خبری نوشت:

قانون ستیزی به سبک مدیر عامل آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل آبفای شهری در چند سال گذشته به نماد رابطه گرایی، خویشاوند سالاری و قانون ستیزی شهرت یافته است و اینک در آخرین لحظات وداع با صندلی ریاست، رکورد غیرقابل باوری در قیاس با مدیران قانون ستیز زده است که قابلیت ثبت در کتاب “گینس” را دارد.

شاید مهمترین عامل آن، اغماض دادگستری استان در پرونده مطروحه تخلفات و ضابطه ستیزی وی در ایام انتخابات باشد که با پشتوانه های محسوس و نامحسوس سیاسی چنین باد به غبغبه انداخته و به قانون وقعی نمی گذارد!

خبرهای ناخوشایندی از آبفای شهری به گوش می رسد که گویا با عزم دولت به ادغام شرکت های آبفای روستایی و شهری و در نتیجه قطعیت یافتن وداع لدنی نژاد از این کرسی، چنین بی محابا به چینش مهره های دست چندم منطقه ای، سیاسی و تکمیل همه ظرفیت های جذب نیرو پرداخته است.

خبرهای واصله از آبفای شهری حکایت از آن دارد که این مدیر در قالب های مختلف خدماتی ، عزم جذب بیش از ۴۰ نیرو را در بدنه آبفا بدون توجه به همه معیارهای قانونی آزمون نموده است که ۱۷ نفر از یاسوج، ۵ نفر دهدشت، ۸ نفر گچساران، ۳ نفر لیکک، ۳ نفر چرام و همچنین ۳ نفر از مادوان و یک نفر نیز از سی سخت بوده که هر کدام به نوعی با وی علقه سیاسی، قومی و جناحی دارند و به نام یک شهرستان و به کام دیگری می باشد بطوریکه موجبات اعتراض نماینده کهگیلویه را نیز سبب شده که از ۵ نیروی جذب شده دهدشت فقط یک نفر اهلیت دهدشتی دارد!

وی قبل از این اقدام نیز در حوزه دنا و کبگیان مبادرت به بکارگیری نیروهایی با علقه قومیت نموده بود که نارضایتی و بدبینی مردم را رقم زده است.
لدنی نژاد از جمله مدیران دارای حکم محکومیت در دادگاه مرکز استان بوده که به دلایل ابهام آمیز پرونده وی در مرحله تجدید نظر مختومه و یا برائت گردید و در نتیجه به تداوم تخلفات اداری پرداخته است.

 

به گزارش بویرنیوز، باید از مسئولان نظارتی پرسید چطور است این حجم از استخدام ها در یک دستگاه در روزهای آخر مدیریت یک فرد اتفاق می افتد؟ مسئولان برای مردم چه پاسخی دارند؟

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=301233
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کا بنگرو گفت:

    بویرنیوز جون خت پیگیریش کن، ولش نکن، و گوش دادستان
    آقای مزارعی برسونش. تا اگه راسه تا ای آشغال گوش مالی بیه.
    پح راسی قضیه تاج الدینی و گوهرگانی چوابی؟

  2. رضا گفت:

    ان وقت من با مدرک. دکترا هنوز دنبال کار هستم و مسیولین توقع دارند ما به عدالت و برابری و عدم تبعیض در کشور باور داشته باشیم به راستی اسلام در کشور ما کاملا نابود شده قطعا این مدیر کل خودرا بچه هیاتی می‌دونه

  3. غریب گفت:

    یک مدیر متاسفانه جیره خوار نمایندگانه بنده خدا که چیزی از خود نداره،مدیران غلام حلقه بگوشند.

  4. یادایام گفت:

    جناب مظاهری دست شمارایبوسد بسم تبعیض نفرما عدالت رااستارت

  5. یادایام گفت:

    جناب مظاهری دست شمارامیبوسه بسم ا..تبعیض نفرما عدالت رااستارت بزنیدتاکی تحمیل کنندمردم بدون پارتی

  6. ناشناس گفت:

    این اقاسهم کدوم نماینده است.
    خدابه داداین ملت برس

  7. محمد رحیم مظفری گفت:

    خخخخ مگه سر و صاحبی هست دست دزد وصاحب مال تو یه کاسه اند بیکارید فقط خودمون خسته میکنیم

  8. Gh گفت:

    بخاطر همین حرفهای مفت شما حتما الان شده مدیر کل اب و فای جنوب غربی تهران ؟؟؟؟

  9. ناشناس گفت:

    اگر از ناکارامدی ایشان میخواهید اطلاع بگیرید بهتره با پیمانکاران ورشکست شده ای که در دام این مدیر افتادن مصاحبه ای کنید تا بفهمید چطور حق جوانان و پیمانکاران و زن و بچه هایشان به واسطه دروغ های این مدیر پایمال شده

    درسته که بودجه بحثی ملی است و تخصیص آن به ادارات مطبوع ارتباط ندارد ، اما بی تردید تعریف پروژه بدون در نظر گرفتن ردیف بودجه و تخصیص صورت گرفته خود از بدیهی ترین تخلفات هست. ایشان به همین سادگی با ترک این پست پیمانکاران ورشکست شده را به حال خود رها خواهد کرد

  10. ناشناس گفت:

    بخاطر نوع مدیریت ایشان است که پست بالاتر گرفتند و بجای اختلاسگری بر صندلی ریاست نشستند با به مجموعه ورزارت نیرو تبریک گفت که بعد از گذشت ۱۵ ماه حکم مدیر عاملی ایشان را تمدید نکردند تا درجای بالاتری بتواند جولان دهد

  11. علی گفت:

    واقعا شاهکاره اگه قانون باشه هم حکم تهرانش باید لغو بشه هم باید برگرده بره زندان

  12. مشهدی ترو گفت:

    جناب اقای مزارعی پرونده گوهرگانی متخلف و تاج الدینی و سی سخت نژادیان چه شد .اینهار ا به دار اویز کن.اقای رییسی امده و باید زندان بشن.

  13. ناشناس گفت:

    دوست عزیز به قول خودتان که می فرمایید این مدیر اینها را روی کار آورده اگر خود شما هم به قولی صاحب جناح و قومی بودید وارد این مجموعه می شدید طبق کلام خدا هم چنین حرفهایی را می زدید این راهم بگم من هم خودم بازاری هستم با مدرک لیسانس و کارم از کار دولتی بهتر است شما کسانی هستید فقط دنبال کار دولتی هستید برید دنبال کار آزاد و خودتان را از آقا بالا سری هم نجات بدین .

  14. ایییییی خددددددداااااا کوچنی گفت:

    هر دم از این باغ بری میرسد تازه تر از تازه تری میرسد

  15. ناشناس گفت:

    ایشون با این انگ زدنها تخریب نخواهد شد ایشون مدیری بسیار شایسته و توانمند هستند

  16. علی گفت:

    اگر حکم آقای گوهرگانی و مدیر فعلی جهاد اجرا میشد این مسائل تکرار نمیشد. کجاست آن عدالت واقعی!!!!!!!!!!!!!!!1
    گوهرگانی با اون همه مشکلات و استخدامی ها دارد به ریش قوه قضائیه میخندد.

  17. شهروند گفت:

    شیرت بگم باز هم کم گفتم لدن جان . تا بینم چه بلایی سر تهرون جنوب ایاری.‌. بنازم کر غد

  18. بنگرو گفت:

    مگه اون معاون استاندار و مدیر کلی که باید شلاق می خوردن چه شد اونا که حکمشان صادر بود تا چه رسد به این اقا فقط مردم ببینید نماینده گانتان چه کسانی هستن چند ماه دیگه میان برا رای گرفتن اماده باشین و سر صف یک روز بمونید خججج

دیدگاه شما