شنبه 11 اسفند 1397 - 20:30

چهارمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج برگزار شد/ حضور ۹۰ درصدی واجدین شرایط در انتخابات امسال(نتایج اعلام شد)

به گزارش بویرنیوز، چهارمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اتاق یاسوج همزمان با نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سراسر کشور از ساعت ۸ صبح امروز، یازدهم اسفندماه ۱۳۹۷ آغاز شد.

در جریان این انتخابات از میان ۱۵۴۷ داوطلب در ۳۴ اتاق ۵۳۵ نفر برای حضور در هیات نمایندگان اتاق‌های شهرستان‌ها انتخاب می‌شوند. در یاسوج نیز ۱۵ نفر از میان ۳۲ نامزد به عنوان هیئت نمایندگان اتاق یاسوج انتخاب خواهند شد.

رای‌گیری در نهمین دوره انتخابات اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سراسر کشور به‌طور هم‌زمان از ساعت ۸ صبح امروز، یازدهم اسفندماه ۱۳۹۷ در ۳۴ اتاق در سراسر کشور آغاز شد و تا ساعت ۱۸ ادامه داشت.

بر اساس آمارها ۱۵۴۷ داوطلب در ۳۴ اتاق سراسر کشور برای عضویت در هیات نمایندگان اتاق‌ها ثبت‌نام کرده‌اند که از طریق صندوق آرا ۵۳۵ نفر از این افراد ۴۰ نفر در اتاق تهران و ۱۵ نفر در هر یک از اتاق‌های شهرستان ها به‌عنوان اعضای جدید هیات‌های نمایندگان انتخاب خواهند شد.

انجمن نظارت بر انتخابات دوره نهم به منظور حسن اجرای انتخابات به‌صورت آنلاین و از طریق دوربین‌های مداربسته هر ۳۴ حوزه رای‌گیری را از محل اتاق ایران رصد می‌کند. همچنین نمایندگان این انجمن به‌صورت حضوری بر روند برگزاری انتخابات در همه حوزه‌ها نظارت دارند.

امسال برای اولین بار در یاسوج همزمان با سراسر کشور رای‌گیری در انتخابات اتاق‌ بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی به صورت الکترونیکی انجام شده است.

نتیجه انتخابات اتاق، بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج پس از شمارش آرا به صورت الکترونیکی توسط هیئت نظارت بر انتخابات اتاق یاسوج به انجمن نظارت بر انتخابات اتاق ایران ارسال شده است که پس از تایید این انجمن نتایج به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

در این انتخابات ۳۳ نفر در چهار گروه بازرگانی، صنعت، کشاورزی و معدن نامزد شده اند، که از بین آنها ۱۵ نفر به هیات نمایندگان اتاق بازرگانی راه خواهند یافت.

✅ نتایج نهایی چهارمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی یاسوج پس از برگزاری رقابتی سالم میان 33 کاندیدای انتخابات چهارمین دوره هیئت نمایندگان اتاق یاسوج، پس از شمارش آرا و تأیید هیئت نظارت، اسامی 15 عضو راه یافته به هیئت نمایندگان اتاق یاسوج مشخص شدند.
از مجموع 68 نفر واجدین شرایط، تعداد 61 نفر در این انتخابات شرکت کردند و جبار کیانی پور با «56 رای» بیشترین رای را به خود اختصاص داد.

لیست منتخبین چهارمین دوره انتخابات اتاق یاسوج به شرح زیر می باشد:

گروه بازرگانی:

🔹 فتاح جاودانه ( 49 رای )
🔹 منوچهر یاری تلزالی (46 رای )
🔹 عبدالحسین تقویان ( 41 رای )
🔹فرشید عزیزی طاس احمدی ( 41 رای )
🔹 مجتبی اندرزیان ( 39 رای )

گروه صنعت:

🔸عزیزالله رحیمی ( 51 رای )
🔸 عبدالله قبادی ( 50 رای)
🔸 چنگیز هاشمی (47 رای )
🔸 وحید گرجی ( 44 رای )
🔸 سید شمس الله هاشمی ( 42 رای )

گروه معدن:

🔹 جبار کیانی پور ( 56 رای )
🔹 فرامرز خوبانی ( 39 رای )

گروه کشاورزی:

🔸 لشکر آذرپیوند ( 51 رای )
🔸 عزیزالله فتحی ( 47 رای )
🔸 امیر حسینی ( 42 رای )

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=298416
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. هاشمی گفت:

    تبریک میگم به همه بخصوص اقای عزیزاله رحیمی دوست بزرگوار و شایسته ام

دیدگاه شما