پنجشنبه 9 اسفند 1397 - 16:41

بازدید زارعی از مناطق محروم بویراحمد/تخصیص اعتبارات برای توسعه زیرساخت ها(+عکس)

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار شهرستان بویراحمد و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از روستاهای سرتنگ تامرادی از بخش مرکزی شهرستان بویراحمد بازدید کرد.

به گزارش بویرنیوز، غلام‌محمد زارعی در بازدید از روستای راجونه کاری، با بیان اینکه در چند سال اخیر با تعامل با دولت و مسئولان ارشد کشوری تلاش کردیم تا سیمای محرومیت از چهره روستاها برداشته شود، اظهار کرد: امروز در بیشتر روستاهای شهرستان بویراحمد زیرساخت‌های لازم ایجاد شده است.

زارعی با بیان اینکه به جد پیگیر حل مشکلات روستاهای سرتنگ تامرادی هستیم، افزود: کار انتقال آب آشامیدنی این روستاها تا حدودی انجام شده و برای اتمام این پروژه 4 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با بیان اینکه تلاش داریم از محل صندوق توسعه ملی این اعتبار را تأمین کنیم، گفت: تاکنون 2.5 کیلومتر از عملیات انتقال آب آشامیدنی برای این روستاها انجام شده که امیدواریم با دریافت اعتبار کافی در سال آینده شاهد افتتاح کامل پروژه آبرسانی به این مناطق باشیم.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی همچنین در این بازدید از فرماندار شهرستان بویراحمد خواست تا با پیگیری‌های لازم هرچه سریع‌تر بهسازی راه روستایی این مناطق انجام شود.

زارعی در ادامه از اصلاح شبکه برق روستاهای سرتنگ تامرادی تا نیمه نخست سال آینده با اعتبار بالغ بر 1.5میلیارد تومان خبرداد.

وی ابراز کرد: لحظه‌ای در خدمت‌ کردن به مردم کوتاهی نمی‌کنیم و شبانه‌روز به فکر خدمت صادقانه به مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا هستیم.

فرماندار شهرستان بویراحمد نیز در این بازدید با تقدیر از پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان‎‌های بویراحمد و دنا برای رفع مشکلات مردم گفت: کارهای بزرگی در چند سال اخیر در شهرستان‌های بویراحمد و دنا صورت گرفته است.

شاهرخ کناری با ابراز گلایه از کم‌کاری برخی دهیاری‌های روستاها برای پیگیری مشکلات مردم، افزود: دهیاران این مناطق باید بیشتر با مسئولان در شهرستان تعامل داشته باشند.

فرماندار شهرستان بویراحمد از مدیران شهر ستان خواست تا هرچه سریعتر برای رفع مشکلات مردم سرتنگ تامردادی اقدام کنند.

کناری با بیان اینکه مصوبات سفر به روستاهای سرتنگ تامرادی با جدیت پیگیری می‌شود افزود: امیدواریم که در سفر بعد به این مناطق شاهد رفع مشکلات مردم باشیم.

گزارش:علی اکبر پاک

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=298339
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    خسته نباشی حاج زارعی

  2. ناشناس گفت:

    تاج هی پالایشگاه کلنگ ایزنه ما چی؟؟؟؟

  3. صالحان گفت:

    بویرجان منتشر کنی ممنون می شویم. جناب آقای زارع الوعده وفا: آسفالت خیابانهای روستای صالحان که در همین دوره انتخابات قول دادی چه شد؟ شاید بخواهی یک ماه قبل از انتخابات این دوره آسفالت نمایی، ولی این را بدان که مومن دوبار از یک سوراخ گزیده نمیشود.

  4. کارآفرین گفت:

    جالب اینه بعد هفت سال هنوز خواسته ها و مشکلاتو یادداشت میکنه و از اون قولا میده

  5. ناشناس گفت:

    والله مرکز شهر یاسوج و خیابانای اصلی ورودی به شهر یاسوج مرکز استان ک ب هنوز آسفالت نشده حالا شما از آسفالت چیتاب حرف میزنید ؟ بابا کجای کاری !!!

  6. ناشناس گفت:

    اقای زارع هم خوت و هم اقای کناری د دستتان سی مردم رو شده
    این بازدیدها د فایده ای نیاره
    دو صد گفته چون نیم کردار نیست
    بویرجونی منتشر کن

  7. ناشناس گفت:

    تو را خدا گوشت گرون شده لااقل ناهار بندگان خدا را نخورید

  8. ناشناس گفت:

    بخدا این حرفا کشک نمی ارزه

  9. ناشناس گفت:

    واقعا حاجی به جد پیگیر مشکلات مردم هست واین مردم هستن نمک ناشناس

دیدگاه شما