سه شنبه 7 اسفند 1397 - 17:52

دورهمی بانوان مدیر کهگیلویه و بوراحمد به مناسبت روز زن در یاسوج+تصاویر

به گزارش بویرنیوز، به نقل از ایل بانو، صبح امروز مراسم گرامی داشت روز مادر در ساختمان دولت با حضور بانوان دستگاه ها و ادارات استان و مدیرکل امور بانوان استان با یک ساعت تاخیر در یاسوج برگزار شد.

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد  ضمن تبریک روز مادر و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: 713 هزار نفر جمعیت استان است که 195 هزار و 780 نفر را جمعیت شهری زنان، 155 هزار و 886 نفر جمعیت روستایی زنان و 35 هزار و 387 نفر از جمعیت استان را زنان عشایری تشکیل می دهند.

 

صفایی نیا گفت: 245 هزار و 533 نفر از جمعیت زنان استان از شش سال به بالا با سواد هستند، 63 هزار و 822 نفر از جمعیت استان را بانوان بی سواد تشکیل می دهند.

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: 24 هزار و 915 نفر از بانوان بی سرپرست استان و 18 هزار و 734 نفر از بانوان بد سرپرست  تحت حمایت بهزیستی هستند.

 

وی با بیان اینکه بانوان در سطح جامعه ثابت کرده اند که می توانند موفق عمل کنند گفت: هم اکنون در استان کهگیلویه و بویراحمد سه پست مدیرکلی متعلق به بانوان است همچنین یک فرماندار زن و 63 نفر از بانوان نیز در رده مدیران در رده های معاونت استانی، مدیران شهرستانی، روسای ادارات و کارشناس مسئول هستند.

در زیر تصاویر مراسم بزرگداشت روز مادر را مشاهده می کنید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=298239
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    اخ و‌بختم.مردها رو باید رو دکه کارگری و تو آژانس پیدا کنی

  2. م گفت:

    خیلی از زنها هم در حال کارگری و یا راننده آژانس هستن, سعی کنید دید وسیع تری داشته باشید. زنهای جامعه ما هنوز کاملا به حقوق خودشون دست نیافتن

  3. کارگر گفت:

    خدا و خیر بگذرونش

دیدگاه شما