یکشنبه 5 اسفند 1397 - 8:02

پیام سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز مهندس

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیامی، روز مهندس را تبریک گفت.

به گزارش بویرنیوز، متن پیام بدین شرح است:

“مهندس” در اندیشه و تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی، تداعی کننده ابتکار، نوآوری و خلاقیت و زمینه ‌ساز رشد و محرک موتور پیشرفت، توسعه و آبادانی عمرانی کشور بوده است.

تقارن پنجم اسفندماه؛ سالروز ولادت “خواجه نصیرالدین طوسی” و “روز مهندس”، تلاقی ارزشمندی از اندیشه کهن مهندسی و فناوری های نوین امروزی است و تاکیدی بر لزوم بهره گیری از تجارب و دانش پیشینیان با آمیخته ای از یافته های نوین علمی و فناوری روز، برای دستیابی به قله های افتخار بر اساس سند چشم ‌انداز توسعه کشور است.

شایستگی و توان مهندسان ایرانی، امروز در جهان زبانزد عام و خاص است، امیدواریم اکنون که به فرموده رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی “اتکا به نیروی انسانی و تولید داخل” مهم ترین فاکتور پیشرفت و قطع وابستگی کشور است، مهندسان خلاق، متعهد، توانمند و دلسوز ایران اسلامی بتوانند رسالت خود را در راستای خودکفایی علمی، صنعتی، عمران و آبادانی این مرز و بوم به نحو احسن به منصه ظهور بگذارند.

در کهگیلویه و بویراحمد به واسطه عقب ماندگی ها و محرومیت ها تاریخی، شرایط خاص جغرافیایی، قرار گیری بر روی گسل های زلزله خیز و البته توپوگرافی خاص منطقه، قطع به یقین وظیفه سنگین تری متوجه مهندسان این خطه زرخیز کشور است و قطعاً انتظارات از آنها هم بالاتر است.

در پایان بر خود لازم میدانم به نمایندگی از اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 1400 شهید مهندس، پنجم اسفندماه روز مهندس را به خانواده این شهدای عزیز و تمامی مهندسان پر تلاش کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفته و توفیق روزافزون این قشر فعال و پویا را در مسیر کمک به اعتلای همه جانبه توسعه استان و رضایتمندی بیش از پیش مردم غیور این دیار، را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

مهندس احمد رضا خورشیدی

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=298101
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شما بگو علی گفت:

    روز مهندس بر مهندس واقعی که انتخاب رو مهندسی میکنند مبارک

دیدگاه شما