یکشنبه 7 بهمن 1397 - 10:29

آزاد راه یاسوج-شیراز در فاز مطالعاتی/+جزئیات طرح

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آزاد راه یاسوج-شیراز به طول ۱۳۰ کیلومتر در دست مطالعه است.

به گزارش بویرنیوز، سیدعبدالمجید نژادصفوی با اعلام این خبر، اظهار داشت: آزاد راه یاسوج-شیراز به طول 130 تا 150 کیلومتر هم اکنون در دست مطالعه بوده و  در حال نهایی شدن است.

وی با بیان اینکه امیدوارم روزی شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه مهم و بزرگ باشیم، عنوان کرد: راهسازی به عنوان یکی از مهمترین زیرساخت‌ها توسعه در دنیا شناخته شده و بدون حتم بدون توجه به این مولفه مهم راه به جایی نمی‌بریم.

نژادصفوی ابراز کرد: بیش از 100 کیلومتر احداث راه چهارخطه در محورهای مختلف استان در دست ساخت داریم و البته قرادادهای جدید دیگری نیز در این زمنیه بزودی با پیمانکاران منعقد می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی بسیاری از مناطق استان فاقد جاده خاکی بودند و راه آسفالته خاصی در استان نداشتیم، افزود: هم اکنون 6 هزار کیلومتر جاده در استان وجود دارد که از این میزان 5 هزار و 400 کیلومتر آسفالت است.

نژادصفوی بیان کرد: به طور حتم در صورت اجرایی شدن پروژه آزاد راه یاسوج-شیراز شاهد شاهد کاهش ترفیک جنوب به مرکز کشور، رشد اشتغال، کاهش حوادث جاده‌ای، هزینه درمان و زمان سفر و در مجموع رشد اقتصادی هستیم./تسنیم

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=296788
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بهانه گفت:

    فكري به حال جاده ياسوج به اصفهان بكنيد كه بسيار خطرناك بوده
    و در صورت افزايش بار ترافيكي بمراتب خطرناك تر هم خواهد شد

دیدگاه شما