سه شنبه 25 دی 1397 - 20:55

برف و باران راه ارتباطی ۱۰۰ روستای استان کهگیلویه و بویراحمد را مسدود کرد

♦️برف و باران راه ارتباطی ۱۰۰ روستای استان کهگیلویه و بویراحمد را مسدود کرد

🔹به گزارش بویرنیوز،  معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بارش شدید برف و باران سبب مسدود شدن راه ارتباطی ۱۰۰ روستای این استان شده است.

🔹”محمد نصیری راد” گفت: تاکنون راه ارتباطی۵۰ روستا در بخش مارگون شهرستان بویراحمد، ۳۵روستای شهرستان کهگیلویه و ۱۵ روستا در شهرستان لنده به علت خاکی بودن و بارش برف و باران مسدود شده است .

🔹وی اظهارکرد: در برخی محور‌های اصلی و روستایی استان به ویژه در ارتفاعات از جمله محور “یاسوج- سپیدار- دهدشت”، محور “یاسوج – اقلید”، “یاسوج- شیراز”گردنه مله شوره بارش برف گزارش شده است .

🔹معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: خاکی بودن و نبود زیرسازی مناسب جاده‌های روستایی، عامل مسدود شدن بیشتر راه‌های روستایی است .

🔹نصیری راد تصریح کرد: جاده برخی از روستا‌ها نیز به علت جاری شدن سیل و طغیان رودخانه‌ها دچار خسارت شده است .

🔹وی اضافه کرد: 23 اکیپ راهداری با حدود 200 راهدار و 150 دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین در محور‌های مواصلاتی استان به مردم و رانندگان خدمت‌رسانی می‌کنند.

🔹بارش باران در نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد در نقاط مرتفع و سردسیری استان بارش ها به صورت برف از دوشنبه شب تاکنون اغاز شده و همچنان ادامه دارد. استان کهگیلویه و بویراحمد دارای بیش از ۴۵گردنه و 1500کیلومتر جاده برف گیر است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=296322
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما