سه شنبه 25 دی 1397 - 14:46

تردد در محور یاسوج- اقلید و محور مارگون بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست/رانندگان هشدارهای پلیس را جدی بگیرند

رئیس‌ پلیس‌راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: در محورهای یاسوج به اقلید و محور مارگون عبور و مرور بدون زنجیر چرخ غیر ممکن است.

به گزارش بویرنیوز، سرهنگ بهنام ویسی‌پور ظهر امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به ریزش‌ برف و باران در نقاط مختلف استان اظهار کرد: در محورهای یاسوج به اقلید و محور مارگون عبور و مرور بدون زنجیر چرخ غیر ممکن است.

رئیس‌ پلیس‌راه استان ادامه داد: به همین خاطر باید رانندگانی که قصد عبور از این محورها را دارند به علاوه سایر محورهای برف‌گیر و کوهستانی وسیله نقلیه خود را به زنجیر چرخ تجهیز کنند.

وی با اشاره به پیش‌ بینی‌های جوی ظرف این هفته تصریح کرد: به دلیل بارش‌هایی که در این هفته داریم مردم از سفرهای غیر ضرور بپرهیزند.

این مسؤول از رانندگان خواست تا در هنگام سفر سیستم گرمایشی و برف پاک‌کن‌ خودرو را مورد آزمایش قرار دهند تا دچار مشکل در بین راه نشوند همچنین در طول سفر آذوقه به اندازه کافی داشته باشند و نسبت به مقدار سوخت خودروی خود اطمینان داشته باشند.

ویسی‌پور یکی از اصلی‌ترین علت‌های تصادف را تخطی از سرعت مطمئنه دانست و گفت: شاید 50 درصد از تصادفات مربوط به همین مورد باشدو

وی در پاسخ به این سؤال که در شبانه‌روز گذشته و همزمان با دور جدید بارش‌ها تصادف منجر به فوت در محورهای مواصلاتی استان داشته‌ایم؟ اظهار کرد: تاکنون موردی گزارش نشده است.

رئیس پلیس‌راه استان از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مناطق گرمسیری را هم دارند درخواست کرد به علت آبگرفتگی معابر و همچنین لغزندگی جاده‌ها مراقب بوده و هشدارهای پلیس را جدی بگیرند.

ویسی‌پور در ادامه همچنین از مه‌گرفتگی در برخی محورهای استان از جمله محور یاسوج بابامیدان خبر داد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=296312
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما