یکشنبه 9 دی 1397 - 11:32

بزرگترین پروژه دولت تدبیر و امید در کهگیلویه و بویراحمد به نام زارعی زده شد/تمجید وزیر بهداشت از نماینده بویراحمد (+فیلم)

بزرگترین بیمارستان کهگیلویه و بویراحمد پس از ۱۱ سال با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسید.

به گزارش بویر نیوز، بیمارستان بزرگ یاسوج که از سال ۸۶ عملیات عمرانی آن آغاز شد، سرانجام در دیماه ۹۷ با حضور قاضی زاده هاشمی؛ وزیر بهداشت دولت تدبیر و امید به بهره برداری رسید.

این بیمارستان در زمینی به مساحت ۵۰ هزار متر مربع و با زیر بنای ۲۴ هزار و ۸۰۰ متر مربع در ۸ طبقه با ۳۲ بخش تخصصی و فوق تخصصی و ۲۹۴ تخت بیمارستانی ساخته شده است.

به گزارش بویرنیوز، هزینه ساخت و تجهیز این بیمارستان رقمی حدود ۲۰۰ میلیارد تومان بود، قریب به ۹۰ میلیارد تومان در احداث و بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان در تجهیز این بیمارستان هزینه شده است.

به گفته وزیر بهداشت این بزرگترین پروژه عمرانی و درمانی کهگیلویه و بویراحمد در دولت تدبیر و امید به شمار می‌رود.

قاضی زاده هاشمی گفت: بیمارستان بزرگ یاسوج که جزو بهترین و بزرگترین بیمارستان های کشور به شمار میرود و میتوان گفت بزرگترین پروژه دولت تدبیر و امید در این استان بوده است.

وزیر بهداشت گفت: باید از تلاش های آقای زارعی قدردانی کنم، ایشان شبانه روز پیگیر اجرا و اتمام این پروژه بودند.

عضو کابینه دولت دوازدهم تصریح کرد: نماینده بویراحمد یکی از بهترین نمایندگان همکار در مجلس شورای اسلامی است، ایشان در طرح تحول سلامت هم همراه بودند و در مجلس کمک خوبی کردند، در خصوص استان نیز  مستمراً با حضور در وزارتخانه به دنبال نهایی شدن این پروژه بزرگ بود، خوشحالم امروز بیمارستان ۳۰۰ تخت خوابی یاسوج به صورت کامل به لهره برداری رسید.

گفتنی است این بیمارستان شامل بخش های تخصصی مراقبت های ویژه ICU، NICU، CCU، جنرال و جراحی، ICU جراحیNICU ،ICU PICU ، POST CCU، گوش و حلق و بینی، ارتوپدی، اورولوژی، اطفال، جراحی زنان و زایمان، جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب، داخلی، عفونی و بخش های فوق تخصصی هماتولوژی و آنکولوژی اطفال، اطفال، جراحی ترمیمی و توراکس، جراحی عروق، جراحی فک و صورت، روماتولوژی، ریه، گوارش بزرگسالان، هماتولوژی و آنکولوژی بزرگسالان، عفونی اطفال، ایمونولوژی و آلرژی اطفال و همچنین پست پارتوم است.

بر پایه این گزارش، سالن آمفی تئاتر و ۱۶ کلاس آموزشی نیز از دیگر امکانات این بیمارستان محسوب می شود.

به گزارش بویرنیوز، بیمارستان بزرگ یاسوج از لحاظ اعتباری و حجم عملیات بعنوان بزرگترین پروژه عمرانی و از بعد تخصصی بزرگترین مرکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌رود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=295423
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی گفت:

    حق نگه دارت ….یا زهرا

  2. ناشناس گفت:

    درود حاجی جان

  3. ناشناس گفت:

    نه دولت تدبیر و امید چی هسه نه زارعی چی هس بویرنیوز الکی زور نزه بره داخل بازار بینم مردم اصلا چی سی خردن دارن یا نه. علی برکت اله

  4. ناشناس گفت:

    درود بر شرافتت
    یا زهرا

  5. سی سخت گفت:

    از پروژه هاش مشخصه چشم نخوره

  6. ناشناس گفت:

    انصافا با شنیدن این جمله از زبان وزیر محترم بهداشت بغض گلویم را گرفت . خدایا پشت و پناه حاج زارع باش . یا زهرا

  7. مهدی گفت:

    پروزه های خیلی زیادی به امید خدا از کوچک به بزرگ به پایان رسیده در بخشهای گوناگون که لول و سطح استان و حوزهیاسوج دگرگون کنه خسته نباشید حاج زارعی

دیدگاه شما