پنجشنبه 6 دی 1397 - 20:36

ایران خودرو قیمت جدید 2 خودروی دنا و سوزوکی گراند ویتارا را اعلام کرد (+جزئیات)

شرکت ایران خودرو قیمت 2 خودروی دنا و  سوزوكی گرند ويتارا اتوماتيك 2400 سی‌سی آپشنال را تغییر داد.

به گزارش بویرنیوز، قیمت جدید خودروی دنای معمولی با تریم تک رنگ و دو رنگ  از 46 میلیون و 990 هزار تومان به 66 میلیون تومان رسیده است .

پش از این قیمت های جدید دنا پلاس نیز از سوی این شرکت اعلام شده  بود و  هم اکنون تنها دنا پلاس توربو است که باید بهای جدید آن مشخص شود.

بر اساس این گزارش  قیمت خودروی سوزوكی گرند ويتارا اتوماتيك 2400 سی‌سی آپشنال نیز که تا پیش از این با قیمت 161 میلیون تومان به فروش می رسید در قیمت جدید به رقم  251 میلیون تومان رسیده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=295324
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. آشنا گفت:

    اگه به ما نفرشون با این قیمت باید به کی بفروشن.مقصر اون ادمایی هستن که تو مجلس فقط پول جمع میکنن موقع انتخابات هم حرف چاق میزنن.اگه گمرک کمتر میگرفت ماشین وارد میشد رقابت بهتر بود اینجوری یکه تازی نمیکردن.باجان مردم بازی نمیکردن.ما نمیدونیم کی پشت این دوتا کارخونه هست که اینجوری ظلم میکنن.

  2. پیاده نظام گفت:

    ببین دولت چکار میکنه با مردم بیچاره یه حباب میسازن دلالا هم قیمتا رو بالا میکشن دولت از وضعیت نا مطلوب سو استفاده میکنه این بلا رو سر مردم میارن
    اخه ظلم تا کی
    بازم یه ته امیدی داریم خدا خودش ناظره
    حالا هی با مردم روراست نباشین ببینیم کی چوبشو میخوره

  3. ناشناس گفت:

    خدالعنتتون گنه دزدان چپاول

  4. ناشناس گفت:

    دست دولت توی همه این گرانیها و نابسامانیهای بازار است چطور ممکن است دولت نتواند بازار را کنترل کند ؟ ابتدا بازار را رها کرد مردم را به ستوه آورد حالا در حال تثبیت قیمت های نجومی و ظلم خودشان هستند!!!!!!!!!!! علی برکت الله

دیدگاه شما