سه شنبه 4 دی 1397 - 14:05

حادثه عجیب واژگونی اتوبوس در تهران/ ۳۰ کشته و زخمی/راننده سکته کرده بود(+عکس و فیلم)

مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محل دانشگاه علوم تحقیقات خبر داد و گفت:بلافاصله پس از اعلام حادثه ۲ دستگاه موتورلانس و ۷ دستگاه آموبولانس به محل اعزام شده‌اند.

به گزارش بویرنیوز، رئیس اورژانس تهران از واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان در دانشگاه علوم و تحقیقات تهران خبر داد و گفت: متأسفانه در این حادثه ۷ نفر جان باختند و ۲۸ نفر مجروح شدند.

دکتر پیمان صابریان در گفت و گو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: حوالی ساعت ١٢امروز واژگونی یک اتوبوس حامل دانشجویان در دانشگاه علوم و تحقیقات تهران واقع در سیمون بولیوار به سازمان اورژانس اعلام شد که در پی آن یک بالگرد اورژانس،۱۵ دستگاه آمبولانس ۲ دستگاه اتوبوس، ۲ دستگاه موتورلانس به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: متاسفانه در این حادثه ۷ نفر جان باختند و ۲۸ نفر مجروح شدند که پس از اقدامات اولیه توسط تکنسین‌های اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

وی افزود: این حادثه تا کنون بیش از ٣٠ مصدوم داشته است.

سید جلال ملکی نیز در این باره گفت: در ساعت ۱۲ و ۲۲ امروز حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در انتهای سیمون بولیوار به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن، ستاد فرماندهی آتش نشانان چهار ایستگاه را به محل حادثه که در یک مجتمع آموزشی قرار داشت اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل سقوط اتوبوس که ۳۰ سرنشین داشت، ادامه داد: پس از حضور آتش‌نشانان تعدادی از آنان از داخل کابین خارج شده بودند و هم اکنون عملیات نجات این افراد ادامه دارد.

ملکی با بیان اینکه تعداد زیادی از سرنشینان این اتوبوس مصدوم شدند، گفت: عوامل امدادی در محل حضور داشته و تعداد قطعی مصدومان اعلام خواهد شد.

🔸سکته راننده، دلیل واژگونی اتوبوس دانشجویان علوم و تحقیقات

ابراهیم کلانتری، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد درباره دلیل این حادثه گفت:

▫️به گفته شاهدان عینی، راننده این اتوبوس دچار سکته شده و کنترل اتوبوس را از دست داده و همین موضوع سبب واژگونی اتوبوس شده است.

▫️به گفته او، در حال حاضر دانشجویان در حال انتقال به بیمارستان هستند

🔹احتمال افزایش تعداد فوتی‌های حادثه اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات وجود دارد.
🔹تمام مصدومان به بیمارستان‌های امام خمینی (ره)، دکتر شریعتی، حضرت رسول، عرفان نیایش منتقل شده‌اند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=295200
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    با کدام آزمایش مشخص شد راننده سکته کرده؟ مسافران که همه یا مرده اند و یا به بیمارستان انتقال شدند. شاهدان عینی بیرون از اتوبوس متوجه شدند؟ این هم قضیه خطای خلبان ها در سقوط هواپیماها است؟

  2. ناشناس گفت:

    سکته؟؟؟چرا مدام دروغ اخباررو جلوه میدید نه بابا اتوبوس کهنه بی احتیاطی و ترمز بریدن اتوبوس از رده خارج.اینا دلایل سقوط بودن.

  3. فقیری بد دردیه گفت:

    اگه دقت کنید خدا بهشون رحم کرد که همشون کشته نشدن چون اگه از اون قسمت ارتفاع زیاد پرت شده بودن پایین مطمعن باشید زنده نمیموندن همشون

  4. مارگون و لوداب زیلایی سادات محمودی گفت:

    تزمزبریده به خدای احد وواحد قسم یکی ازدوستانم ازقضاانجابود گفت اتوبوس مستهلک و قدیمی بوده تعمیرنشده یاجان مردم بازی می کنند

  5. ناشناس گفت:

    این مردم برای مسئولین زیادی هستند همین

دیدگاه شما