جمعه 4 آبان 1397 - 23:42

تهدید مدیران بانک ها توسط استاندار کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بانک‌های استان هشدار داد جلوی مردم گارد نگیرند.

به گزارش بویرنیوز، استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های کمتر توسعه یافته کشور است که برای رسیدن به استان‌های در حال توسعه نیاز به منابع بانکی و تسهیلات دارد.

استانی که در آن سرمایه‌گذار آن چنانی وجود ندارد و به همین دلیل نمی‌توان از بخش خصوصی انتظار معجزه داشت.

متاسفانه بانک‌های استان که شاید در مواردی حق داشته باشند در پرداخت تسهیلات به متقاضیان همکاری لازم را ندارند و در صورت همکاری نهایت سخت‌گیری را دارند.

یکی از موارد مربوط به اعتبارات و تسهیلات ستاد بحران استان که هر ساله مبالغی برای بهسازی ساختمان‌ها و در قالب‌های دیگر به استان تخصیص داده می‌شود.

در آخرین نشست ستاد بحران استان که استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در آن نشست حضور داشت علی‌محمد احمدی به شدت از بانک‌ها انتقاد کرد که چرا دستورالعمل‌هایی که از مرکز به شما ارائه می‌شود را در استان به درستی اجرا نمی‌کنید و یا این که با سخت‌گیری تمام به مصاف مردم می‌روید.

احمدی می‌گوید دولت گفته که پول خودم ار می‌خواهم با انی شرایط هب مردم بدهم لذا آقای مدیر بانک حق نداری جلوی مردم گارد بگیری و بگویی انجام نمی‌دهم.

وی به این دسته از مدیران بانک‌ها هشدار داد که اگر کارشکنی کنند مستقیماً به تهران این کارشکنی و گارد گرفتن جلوی مردم را گزارش می‌دهم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=292117
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی گفت:

    قرون حالو تو فقط کم کاری خوته ایخی سربانکل در بیاری په یو هم وابی گپ

دیدگاه شما