جمعه 4 آبان 1397 - 23:30

عیادت لاریجانی از سردار کهگیلویه و بویراحمدی

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از سردار کهگیلویه و بویراحمدی دوران دفاع مقدس و حریم مرزهای کشور عیادت کرد.

به گزارش بویرنیوز سردار جواد عظیمی‌فر معاون مهندسی رزمی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسؤول انسداد مرزهای کشور از فرزندان دلیر استان کهگیلویه و بویراحمد در دوره دفاع مقدس و از پاسداران حفظ مرزهای کشور مدتی پیش به دلیل جراحات ناشی از هشت سال جنگ مورد عمل جراحی قرار گرفت.

در این مدت شخصیت‌های زیادی اعم از لشکری و کشوری بر بالین این فرمانده بزرگ حضور یافتند که آخرین آن‌ها علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی بود که در جریان روند درمان این رزمنده و فرمانده دلاور قرار گرفت.

به گزارش فارس، نشان نصر یکی از نشان‌های افتخار در جمهوری اسلامی ایران است که به پاس خدمات و پشتیبانی به نیروهای مؤثر در خدمات رزمی، فعالیت‌های پشتیبانی، ایثارگران، جانبازان تعلق می‌گیرد.سردار عظیمی‌فر که نشان درجه یک نصر را از دستان مقام معظم رهبری اخذ کرده بود اینک دوران نقاهت پس از عمل جراحی را پشت سر می‌گذارد.

از جمله افراد دارنده این نشان می‌توان به حسن روحانی، به خاطر مسئولیت ستاد پشتیبانی جنگ از رهبر جمهوری اسلامی ایران، شایسته دریافت نشان درجه یک نصر شناخته شد و محمدحسین باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرتیپ جواد عظیمی‌فر معاون مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل نیروی زمینی سپاه و سرتیپ حسن شاه صفی فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش اشاره کرد.

دفتر خبرگزاری فارس در استان کهگیلویه و بویراحمد برای این فرمانده پرافتخار استان آرزوی سلامتی و بهبودی هر چه زودتر را دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=292108
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سید نعمت اله صمدی گفت:

    سلام ودرود خدا براین مردبزرگ ،سردارعظیمی فر به تمام معنا عظیم وعزیز، خداوند انشاءالله شفای عاجل به این مردبزرگ عطافرماید

  2. پورزمان گفت:

    آرزوی سلامتی و تندرستی و شفای عاجل برای سردار عزیز از خداوند منان مسئلت داریم،خدایا به حق این روزها و شب های عزیز سردار عظیمی فر را هر چه سریعتر بهبود عنایت فرما

  3. علی بهنام گفت:

    خداوند شفای عاجل عنایت فرماید آمین یا رب العالمین.

  4. احسان دانشی اصل گفت:

    ارجمند گرانمایه سردار سرافراز حاج جواد عظیمی فر
    سرباز سراسر از پا تا به سر ترکش خورده هشت سال دفاع مقدس ، سردار سرافراز جنگ های رزمی ، مهندسی ، علمی و اقتصادی درون مرزی و برون مرزی ایران زمین ، مسیح مرزهای ایران ، پدر مهربان برای فرزندانی که هر کدام در زمینه ای سرداری نام و نشان آور برای استان می باشند ، لایق بی رقیب نشان نصر از دستان مقام معظم رهبری ، دلیر مرد خطه جنوب بویژه سرزمین دلیر مردان و شیر زنان کهگیلویه و بویراحمد از خداوند منان آرزوی توفیق روز افزون و صحت و سلامتی شما سردار عظیم و عزیز را خواهان و خواستاریم.

  5. حماسه پد خندق یاسوج گفت:

    سلام و درود خدمت یادگار سرافراز هشت سال دفاع مقدس و دوران آتش و خون سردار عظیمی فر که مایه افتخار و سربلندي استان دلاور خیز استانمآن می باشد و صحت و سلامتی و بهبودی سردار عزیز را از خداوند متعال خواهان و خواستاریم . دعاگو

  6. هادی گفت:

    درود بردلیر مرد لر

دیدگاه شما