سه شنبه 10 مهر 1397 - 22:56

حضور شهردار و رئیس شورای شهر یاسوج در محل آتش سوزی جمعه بازار/هشداری جدی به ساکنان منطقه/ داد و فریاد مقدم به جایی نرسید

گروه حوادث- آتش سوزي جمعه بازار ياسوج با سرعت آتشنشانان مهار شد.

ساعتي قبل چند واحد كوچك طعمه حريق شدند كه با سرعت عمل آتش نشانان آتش مهار شد و  هم اكنون عمليات ايمن سازي در حال انجام است و برای تسریع خدمات رسانی و ایمن سازی ضروری ایت مردم از مراجعه به محل آتش سوزي خودداري نمايند.

به گزارش بویرنیوز، اين اتفاقي در حالي افتاد كه بارها شهردار ياسوج نسبت به خطرات جمعه بازار هشدار داده بود و جابجايي را در دستور كار قرار داده بود.

پیش از این مهرداد کرمی، دادستان مرکز استان نیز در خصوص امکان بروز حادثه و لزوم پیشگیری از اتفاق ناگواری در جمعه بازار یاسوج هشدار داده بود.

هم اكنون شهردار و نيروهاي عملياتي در صحنه حضور دارند.

به گزارش بویرنیوز، متاسفانه عدم همکاری کسبه این منطقه برای بازگشایی معابر با شهرداری یاسوج همکاری نکردند و با روند کنونی اگر در ادامه نیز به درخواست مسئولان برای ایمن سازی تن ندهند شاید خدای ناکرده فاجعه بزرگتر را به انتظار بنشینند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=290609
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    اقای شهردار و شورای شهر یاسوج فکری هم بحا ل میوه فروشیهای نبش شهدای یک کنید که پیاده رو را اشغال سد معبر ایجاد می کنند و چهره شهر را بسیار زشت نموده اند بکنید

دیدگاه شما