دوشنبه 12 شهریور 1397 - 19:38

کنایه استاندار کهگیلویه و بویراحمد به تبدیل گچساران به منطقه ویژه اقتصادی!

با تصویب هیئت دولت ۱۲ منطقه از جمله گچساران بعنوان مناطق ویژه اقتصادی معرفی شدند.

به گزارش بویرنیوز، اگرچه غلامرضا تاجگردون و مسئولان شهرستان گچساران به نوعی این امر را حلال مشکلات و گام عظیم در توسعه و رفع بیکاری اعلام کردند اما استاندار نظر دیگری دارد.

عصر امروز شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست علی محمد احمدی استاندار و اعضای این شورا در محل اتاق بازرگانی یاسوج برگزار شد که در این نشست احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نظرش را پیرامون مناطق ویژه اقتصادی هم داد و گفت: کم مانده که کل کشور را به عنوان منطقه ویژه اقتصادی معرفی کنند.

دکتر علی محمد احمدی بیان کرد: این کار فقط ایجاد معبری برای ورود عروسک چینی و شکلات می‌کند و به غیر این هیچ گلی به سر کشور نمی‌زند، این در حالی است که مسؤولان و نمایندگان خودشان را برای این کار می‌کشند و برای آن له‌له می‌زنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=289620
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. محمد رحیمی منصورخانی گفت:

    ایجاد منطقه اقتصادی تاثیر مهمی بر رشد اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری نخواهد داشت.اقتصاد کشور ما فی الحال ورشکسته هست.ایجاد مناطق اقتصادی فقط هزینه هایی بر روی دوش دولت می گذارد برای ایجاد زیر ساختها و به بای ایجاد منطقه اقتصادی منطقه ویژه تجاری را احداث نماییم.چون اقتصاد خوب پایه و اساس رشد آن تجارت خوب هست.

  2. ناشناس گفت:

    بذارید یه چند وقت ما هم شکلات بفروشیم به همراه عروسک چینی

دیدگاه شما