پنجشنبه 1 شهریور 1397 - 19:51

آخرین اخبار استخدامی/استخدام قریب الوقوع پزشکی قانونی در کشور(+جزئیات)

بویرنیوز- در ادامه لیستی از مهم ترین استخدامی های روز کشور آمده است، از استخدام در تامین اجتماعی تا تصدی امر قضا و خبرهایی از استخدام قریب الوقوع سازمان پزشکی قانونی در سراسر کشور را در بویرنیوز بخوانید.

استخدام در سازمان تامین اجتماعی

دیر کل امور اداری سازمان تامین اجتماعی از ثبت نام آزمون استخدامی متمرکز سال ۹۷ درقالب قرارداد پیمانی جهت مدیریت های درمان سراسر کشور و ادارات کل استانهای اصفهان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، مرکزی، همدان و البرز در شهریورماه سال جاری خبر داد.

سید حسین حسینی آذرنوشان با اعلام این خبر گفت: سازمان تامین اجتماعی به منظور تامین نیروی انسانی جهت مراکز درمانی و بیمه ای مذکور نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق آزمون کتبی، مصاحبه، گزینش و طی سایر مراحل استخدام می کند.

وی افزود: داوطلبان می توانند در صورت احراز شرایط حسب مفاد آگهی مربوطه که از طریق سایت رسمی سازمان به نشانی www.Tamin.ir و روزنامه های کثیرالانتشار اعلام خواهد شد، نسبت به ثبت نام اینترنتی طی روزهای ۵ الی ۱۳ شهریور ۹۷ اقدام کنند.

حسینی آذرنوشان در ادامه افزود: آزمون کتبی روز جمعه ۲۰ مهر ۹۷ در مراکز استانها برگزار خواهد شد.

استخدام تصدی امر قضا

دین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان دانشگاهی و حوزوی متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی تصدی منصب قضا در سال ۱۳۹۷ می‌رساند، که ثبت نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور از روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ آغاز و درروز دوشنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ پایان می‌پذیرد. لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت مجدد در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

«آگهی شناسایی و بکارگیری نیروی قراردادی »

شرکت حمل و نقل ترکیبی مواد معدنی گهرترابر در نظر دارد جهت تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود به صورت قرارداد پیمانکاری مطابق جدول زیر از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و روانشناختی به صورت قراردادی اقدام به جذب نیرو نماید.

افرادیکه متقاضی حضور در آزمون می باشند، می توانند برای ثبت نام از تاریخ ۲۹/۰۵/۱۳۹۷ تا تاریخ ۱۰/۰۶/۱۳۹۷ به آدرس اینترنتی (www.hrdms.ir) مراجعه نموده و پس از مطالعه دقیق مفاد آگهی و با توجه به شرایط ذکر شده نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

سازمان پزشکی قانونی

برای چهار هزار و ۸۰۰ پست سازمانی در این پزشکی قانونی در سراسر کشور نیرو وجود ندارد، رایزنی هایی شده و مجوز استخدامی گرفته شده که بزودی جزئیات آن اطلاع رسانی می شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=289089
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما