چهارشنبه 3 مرداد 1397 - 14:18

مشاور عزیز فیلی در امور فنی و مهندسی و عمران شهری منصوب شد(+عکس)

گروه سیاسی- مشاور عزیز فیلی در امور فنی و مهندسی و عمران شهری منصوب شد.

به گزارش بویرنیوز، با حکم معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مهندس احمد رضا خورشیدی بعنوان مشاور وی در امور فنی مهندسی و عمران شهری منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای مهندس احمد رضا خورشیدی

با عنایت به حسن سوابق، تعهد و تخصص جنابعالی و در راستای استفاده بهینه، شما را بعنوان مشاور خود در امور فنی مهندسی و عمران شهری منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به خداوند منان و هماهنگی لازم و ارائه مشورت های فنی به اینجانب در امور محوله موفق و کوشا باشید.

عزیز فیلی؛ معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش بویرنیوز، مهندس احمدرضا خورشیدی در برهه ای از زمان سکان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان را در دست گرفت که تخلفات ساختمانی در سطح استان به اوج خود رسیده بود، اما سیاست وی از بدو شروع به کار بر لزوم تاکید بر تمکین به قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان بعنوان قانونی لازم الاجرا و رعایت مفاد و مباحث مقررات ملی ساختمان به عنوان تنها اصول حاکم بر ساخت و ساز استوار بود و علیرغم وجود موانع مختلف، احیاء جایگاه مهندسی و حضور تخصصی آنها در چرخه ساخت و ساز شهری را در اولویت کاری خود قرار داد.

حضور و برگزاری جلسات موثر با مسئولین، ادارات مرتبط، شهرداری ها، شوراهای اسلامی شهر و سایر دستگاه های اجرایی و خدمات رسان زمینه ساز تعاملی منطقی و مبتنی بر قانون گردید به نحوی که با وقوع حوادث متعدد و تاکید مسئولین اجرایی استان مبنی بر ضرورت اصلاح روند ساخت و ساز و حضور تخصصی جامعه مهندسی در فرایند اجرای ساختمان ها، اراده جمعی آنها را مبنی بر لزوم رعایت مفاد مباحث مقررات ملی ساختمان همراه ساخت و عزم راسخ بر این است که احداث هر ساختمان از مرحله تهیه طرح تا احداث و تحویل توسط مهندسین، متخصصان و مجریان ذیصلاح انجام پذیرد.

به گزارش بویرنیوز، این انتصاب می تواند از یک طرف فرصتی مناسب برای ارتقاء جایگاه مهندس و مهندسی در امورات اجرایی و عمرانی و از سویی نگاه تخصصی تر به مسائل و مشکلات مردم باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=287769
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما