چهارشنبه 6 تیر 1397 - 11:01

در حاشیه الاغ سواری یکی از مدیران کهگیلویه و بویراحمد(+عکس و فیلم)

گروه اجتماعی- در روزهای اخیر ویدئو و تصاویر جالبی از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی پخش شده است.

به گزارش بویرنیوز، در این تصاویر مدیر و معاون و سایر کارکنان این شرکت راه های ناهموار کوه های بویراحمد را به وسیله چهارپایان و برخی مواقع پیاده برای بازدید از نحوه آبرسانی به مردم طی می کنند.

در شرایط کنونی موضوع آب شاید حادترین مساله و نیاز روز مردم استان باشد، این نیاز در روستاهای پراکنده استان که تعدادشان فراتر از 1640 روستا است رنگ و بوی جدی تری به  خود می گیرد و این نحوه تلاش مدیران می تواند مشوقی برای همراهی مردم نیز باشد.

بدون شک اهمیت دادن به موضوع آب و آبرسانی در وهله بعد حساس شدن مردم به این نعمت گرانبها و مصرف بهینه آن را رقم خواهد زد.

فیض اله پاسره در این باره بعه خبرنگاران گفت: در جریان زلزله‌های اخیر شهر یاسوج و سی سخت که مرکز آن در دامنه‌های دنا در تنگه گنجه ای بود، تاسیسات آب شرب ۸ روستا شامل؛ سازه‌های محل منابع تامین آب و بخش‌های از خطوط انتقال آب این مجتمع‌های آبرسانی بر اثر ریزش کوه ناشی از زلزله تخریب شد که آب انها به مدت سه روز قطع شد در همین راستا شرکت اب و فاضلاب روستایی استان با همکاری مردم روستاهای ذینفع تاسیسات آسیب دیده را مرمت و آب را به شکل موقتی برقرار کرد.

مدیرعامل شرکت اب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این شرکت پروژه‌ای را برای بازسازی اساسی و مهندسی مجدد این مجتمع‌ها تعریف و به پیمانکار واگذر کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد که با اتمام این پروژه آب ساکنان این روستاها به شکلی مطمئن و پایدار و با آسیب پذیری کمتر در مقابل حوادث طبیعی برقرار و تامین شود.

به گزارش بویرنیوز، شایسته است سایر مسئولان که مدیریت را پذیرفته اند نیز از جان و دل برای خدمات رسانی به مردم وقت بگذارند تا از این مسیر شاهد توسعه و بهبود شرایط استان باشیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=285688
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دنا گفت:

    وظیفه شونه.
    باید پیاده برن..
    منتی نداره که بخواد سر مردم بذارن.

  2. س ع گفت:

    درود برشرفشان سایرمسئولان هم یادبگیرند از جان و دل مایه بزارندبرای حل مشکلات مردم عزیز در تمامی زمینه ها به خدا اندکی تحرک و دلسوزی مسئولان ، این استان و کشور را گلستان خواهدکرد به امید ان روز🙏🏻

  3. هژير گفت:

    خدا شاهده نمونه بارز يه مدير خوب
    خدا شاهده بايد وزير بو اي جايگه سيش كمه

  4. مهریان گفت:

    رفتن تفریح کنند

  5. معلم گفت:

    خدا کنم که این از سر ذوق خدمت باشد و نه شوق دیده شدن.

  6. علی گفت:

    اون اولی قاطره

  7. t گفت:

    مهم ذات مقدس باریتعالی است.اون از همه ی نیات بندگانش خبر دارد

  8. ناشناس گفت:

    من در تعجبم ..در عکس اول سوار قاتر است ولی در فیلم سوار الاغ است

دیدگاه شما